کاغذ دیواری و انواع آن

کاغذ دیواری و انواع آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 2 شهریور 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

محیطی که ساعات زیادی را در آن می گذرانیم باید شامل فضایی آرامش بخش و پر انرژی باشد و در صورت یکنواختی محیط بسیار کسل کننده خواهد بود. برای زیباسازی دکوراسیون از لوازمی استفاده می شود تا بتوان محیطی لذت بخش را ایجاد کرد. دیوار پوش ها از انواع لوازم مناسب برای زیباسازی دکوراسیون هستند. دیوار پوش ها در دکوراسیون نقش مهمی دارند و می توان این وسیله را در نوع مناسب انتخاب کرد. کاغذ دیواری در تنوع بالایی به فروش می رسد که هر یک از این دیوار پوش ها مناسب برای محیط های مختلف است. در ادامه به استفاده از کاغذ دیواری برای مکان های مختلف می پردازیم.

کاغذ دیواری مشاغل

یکی از مهم ترن دسته بندی های کاغذ دیواری ، کاغذ دیواری مشاغل است که شامل انواع گسترده ای از این دیوار پوش مناسب برای مشاغل مختلف شده و صاحبین کسب و کار می توانند برای زیباسازی محیط کاری از این نوع کاغذ دیواری ها استفاده نمایند. کاغذ دیواری مشاغل معمولا مرتبط با نوع فعالیت کاری بوده و می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد. کاغذ دیواری هایی که برای محیط کاری مورد استفاده قرار می گیرد می تواند از انواع ساده ی کاغذ دیواری ها نیز باشد به طور مثال طرح های ساده ، راه راه ، شطرنجی، اشکال هندسی ، کلاسیک و.. از انواع کاغذ دیواری های مناسب برای محیط های کاری می باشد. همان طور که می دانیم از کاغذ دیواری برای انواع مکان های تجاری ، مسکونی، اداری و... استفاده می شود. این دیوار پوش یکی از دیوار پوش های رایج در بسیاری از مکان ها می باشد.

کاغذ دیواری و انواع آن

کاغذ دیواری منازل

برای انتخاب کاغذ دیواری برای منازل، شما تنوع بالایی را در اختیار دارید و می توانید دیوار پوش را با توجه به سلیقه ی شخصیتان انتخاب کنید. تصاویری از طبیعت، اشکال هندسی ، سنتی، تاریخی، شهری و... گزینه های خوبی برای منازل می باشند. همان طور که می دانیم منزل شامل بخش های مختلف است به طور مثال بری پذیرایی می توان از کاغذ دیواری با طرح های متنوع بهره برد اما نکاتی در این زمینه وجود دارد که باید به آن دقت کنید. استفاده از کاغذ دیواری می تواند موجب تغییراتی در فضا بشود به طور مثال کوچک یا بزرگ تر نشان دادن فضا و... شود. استفاده از کاغذ دیواری با راه راه یا طرح های عمودی باعث بلندتر نشان دادن دیوار ها می شود و همچنین استفاده ا کاغذ دیواری با راه راه یا طرح ها افقی موجب کوتاه تر نشان داده شدن دیوار می گردد. استفاده از طرح های شلوغ و بزرگ می تواند موجب کوچک تر نشان دادن فضا بشود و در مقابل در صورتی که می خواهید فضا بزرگ تر دیده شود از طرح های ریزتر تر و خلوت تر استفاده کنید تا شاهد تاثیرات خارق العاده شوید. در صورتی که می خواهید محیطی گرم و صمیمی تر داشته باشید ، از رنگ های طیف گرم و روشن تر استفاده کنید. استفاده از رنگ های تیره به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود زیرا می تواند محیط را دلگیر تر نشان دهد. در صورتی که لوازم زیادی در اتاق ندارید از کاغذ دیواری با طرح های شلوغ تر استفاده کنید.

برای اتاق کودکان حتما به نظر آن ها توجه کنید. اتاق کودکان باید شامل طرح های شاد و کودکانه باشد که انرژی کودکان را بالا ببرد. رنگ بندی شاد و طرح های جذاب و مرد علاقه ی آن ها بهترین گزینه برای انتخاب کاغذ دیواری خواهد بود. باید دقت کنید که حتما نباید از نوع کاغذ دیواری پذیرایی برای اتاق های دیگر استفاده کنید و  در هر یک از اتاق ها دارای دکوراسیون مختلفی بوده و باید هماهنگ با دکوراسیون هر اتاق ، کاغذ دیواری را انتخاب کنید. برای اتاق خواب نیز می توانید از طرح های آرامش دهنده بهره ببرید.

نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری با استفاده از چسب و لوازم مخصوص انجام می گیرد و برخلاف ظاهر ساده ی نصب این دیوار پوش ، اجرای کاغذ دیواری به شکل با کیفیت بسیار تخصصی بوده و به مهارت زیادی نیاز دارد. بنابراین بهتر است از افراد متخصص کمک بگیید تا دیوارپوش را به بهترین شکل نصب نمایید زیرا در صورت اجرای نامناسب ، از زیبایی آن کاسته خواهد شد. یکی از مزایای کاغذ دیواری ها ، نصب فوری بوده و به همین دلیل افراد زیادی که زمان نصب دیوار پوش برایشان مهم است ، کاغذ دیواری را انتخاب می کنند. اجرای این دیوار پوش بدون ریخت و پاش و بو بوده و به همین دلیل کاغذ دیواری محبوبیت بالایی در بین انواع دیوار پوش ها دارد.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها در انواع مختلفی به تولید می رسند که دارای ویژگی های مختلفی می باشند بنابراین برای انتخاب کاغذ دیواری ها باید در ابتدا با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید تصمیم بهتری را بگیرید. کاغذ دیواری کاغذی، کاغذ دیواری پی وی سی با روکش وینیل، کاغذ دیواری نانوون، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری الیاف طبیعی ، کاغذ دیواری سه بعدی و... از انواع کاغذ دیواری های رایج می باشند. برای تهیه ی کاغذ دیواری می تاوند به صورت اینترنتی اقدام نموده و فروشگاه های آنلاین خرید این دیوار پوش را انجام دهید. در صورتی که بتوانید نوع مناسبی از کاغذ دیواری ها را انتخاب کنید بیشترین تاثیرگذاری را در محیط خواهید داشت. افراد به منظور تهیه ی کاغذ دیواری بودجه های مختلفی را در نظر می گیرند.

کاغذ دیواری و انواع آن

فروش کاغذ دیواری به صورت اینترنتی

فروش کاغذ دیواری به صورت اینترنتی رواج بسیار زیادی پیدا کرده و افراد زیادی مشتاق خرید به صورت اینترنتی می باشند زیرا بسیار آسان تر بوده و نیازی به صف زمان زیادی برای این کار ندارند. امروزه فروشندگان نیز از حالت سنتی خارج شده و به شکل اینترنتی نیز فعالیت دارند. خرید اینترنتی کاغذ دیواری ، محدودیت زمان و مکان ندارد و افراد از فروشگاه ها در سراسر کشور می توانند به راحتی خرید هایشان را انجام دهند که مزیت بسیار خوبی می باشد. با توجه به محبوبیت کاغذ دیواری در بین دیوار پوش ها ، فروش این نوع دیوار پوش بسیار پر رونق بوده و افراد با توجه به مزایای بسیار زیاد کاغذ دیواری، اقدام به تهیه ی آن می نمایند. از جمله مزایای کاغذ دیواری ، قیمت ارزان، زمان اجرای کوتاه، تنوع طرح و رنگ، امکان سفارشی سازی و...می باشد.

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری

برای انتخاب کاغذ دیواری در ابتدا باید جنس آن را انتخاب کنید . امروزه کاغذ دیواری ها در جنس های مختلفی به تولید می رسد که برخی از آن ها قابلیت شستشو دارد و با دوام هستند و برخی از الیاف تشکیل شده اند و غیر قابل شستشو می باشند. همچنین مقاومت کاغذ دیواری بسیار مهم است و برخی از انواع کاغذ دیواری در اثر ضربه های جزئی ، مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند و به سرعت آسیب نمی بینند. به طور کلی هر چه کیفیت کاغذ دیواری بالاتر باشد ، قیمت آن بالاتر خواهد بود بنابراین این کالا را تنها به خاطر قیمت ازان تهیه نکنید و به تمامی نکات مهم در خرید توجه داشته باشید زیرا در صورت خرید کاغذ دیواری بی کیفیت ، نیاز به خرید های پی در پی دارید که هزینه ی بیشتری را برای شما خواهد داشت. برند یکی از موارد مهم در خرید کاغذ دیواری می باشد. بهترین گزینه انتخاب برند های شناخته شده و معتبر می باشد تا بتوانید با اطمینان خرید کاغذ دیواری را انجام دهید.

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت