1مجموع 2 خبر

    کاغذ دیواری و شرایط نصب آن

    نصب کاغذ دیواری در صورتی که توسط فرد با مهارت انجام شود ، بسیار آسان بوده و با سرعت بالایی اجرا خواهد شد. برخی از افراد خود بدون داشتن تخصص اقدام به نصب کاغذ دیواری می نمایند. در واقع نصب کاغذ دیواری توسط افراد غیر متخصص بسیار دشوار خواهد بود >> ادامه مطلب

    کاغذ دیواری و انواع آن

    کاغذ دیواری در تنوع بالایی به فروش می رسد که هر یک از این دیوار پوش ها مناسب برای محیط های مختلف است. در ادامه به استفاده از کاغذ دیواری برای مکان های مختلف می پردازیم. >> ادامه مطلب
1مجموع 2 خبر

کاغذ دیواری چیست؟

دیوار پوش ها یکی از مهم ترین بخش ها برای دکوراسیون بوده و در صورتی که بتوانید اجزای اصلی را به درستی انتخاب کنید ، تاثیرات فراوانی را در محیط ایجاد خواهید کرد. کاغذ دیواری یکی از قدیمی ترین انوع دیوار پوش هایی است که فروش بالایی دارد. افراد زیادی برای دکوراسیون  در جهت پوشش دیوار ها از کاغذ دیواری استفاده می نماید. کاغذ دیواری ها در تنوع بالایی به تولید می رسند که در طرح ها و نقوش مختلفی هستند، به همین دلیل می توان به راحتی کاغذ دیواری مناسب با محیط را انتخاب کرد. یک دیوار پوش علاوه بر پوشش دهی و حفاظت از دیوار ها ، باعث زیبایی فضا می گیرد و به همین دلیل در صورتی که بتوانید آن را در طرح و رنگ مناسب انتخاب کنید ، تاثیرات زیادی را ایجاد خواهید کرد. انواع دیوار پوش هایی که از گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند تا به اندازه ی کاغذ دیواری پر طرفدار نبودند زیرا این دیوار پوش دارای مزایای زیادی است که موجب محبوبیت آن شده است.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها در فروشگاه های دکوراسیون داخلی به فروش می رسند و افراد می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری به این مراکز مراجعه کرده و کاغذ دیواری مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنند. انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری ، به محیط مورد نظر شما بستگی دارد و با توجه به سبک و رنگ بندی لوازم می توان انتخاب کاغذ دیواری را انجام داد. دکوراسیون ها در سبک های مختلفی از قبیل مدرن، کلاسیک، فانتزی، مصری و... می باشند که هر یک دارای ویژگی های مختلفی هستند . در سال های گذشته کاغذ دیواری معمولا در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه با توجه بیشتر به دکوراسیون داخلی و زیباسازی فضا ، تنوع کاغذ دیواری نیز گسترش پیدا کرده و شاهد طرح های بسیار زیادی از این دیوار پوش می باشیم که انتخاب را برای مصرف کنندگان بسیار ساده تر نموده است. رنگ کاغذ دیواری بسیار مهم بوده و باید هماهنگی لازم را با دکوراسیون داشته باشد. در انتخاب رنگ توجه داشته باشید که در صورتی که میخواهید محیط روشن تر به نظر آید حتما از رنگ های روشن تر استفاده کنید. استفاده از رنگ های روشن موجب باز تر نشان داد محیط هم خواهد شد. می توانید از چند طرح کاغذ دیواری درکنار هم استفاده کنید تا دکوراسیونی خلاقانه و جذب داشته باشید.

آشنایی با کاغذ دیواری

در ابتدا بهتر است با کاغذ دیواری آشنا شوید تا بتوانید از آن به شکل مناسب تر بهره ببرید. کاغذ دیواری دیوار پوشی محبوب در کشورمان است که به دلیل تنوع طرح، اجرای آسان و قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته است. این دیورا پوش ها امروزه در کیفیت بسیار خوبی به تولید می رسند و دارای دوام و اندگاری زیادی می باشند. کاغذ دیواری ها در برند های داخلی و خارجی به تولید می رسند که هر یک از این محصولات غا سطح کیفی متفاوتی ساخته شده و برای خرید ،دقت به کیفیت بسیار مهم می باشد. فروشندگانی که در زمینه ی کاغذ دیواری فعالیت دارد ، معمولا برند های مختلفی را در نظر می گیرند که دارای قیمت های مختلفی باشد و افراد با توجه به بودجه و انتظاراتی که از یک دیوار پوش دارند ، می توانند خرید کاغذ دیواری را انجام دهند. انواع رایج کاغذ دیواری ها شامل کاغذ دیواری الیاف طبیعی، کاغذ دیواری با روکش وینیل، کاغذ دیواری نانوون ، کاغذ دیواری معمولی و... می باشد.

کاغذ دیواری

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری

به منظور خرید کاغذ دیواری باید به نکات توجه داشته باشید تا بتوانید این دیوار پوش را در نوع مناسب تهیه کنید. باید دقت داشته باشید که نمی توان هر نوع دیوار پوشی را برای هر محیطی مورد استفاده قرار داد و باید نوع مناسب با دکوراسیون را انتخاب نمود به طور مثال از کاغذ دیواری هایی که برای منازل استفاده می شود نمی توان برای محل کار استفاده کرد یا برعکس. استفاده از المان های زیبایی گرچه باعث زیباسازی محیط خواهد شد اما اگر به شکل نامناسب استفاده شوند تاثیرات منفی خواهند داشت. طرح های کاغذ دیواری می توان بر فضا تاثیرگذار باشد به طور مثال طرح های عمق دار، عمودی ، افقی و... باید در جای مناسب استفاده شود. قابلیت شستشو یکی از موارد مهمی است که در زمان خرید این دیوار پوش باید به ان توجه داشه باشید. همچنین مقاومت و کیفیت دیوار پوش برای دوام و ماندگاری آن لازم بوده و کاغذ دیواری های با کیفیت تا حدودی ضد ضربه می باشند. نکته ای که برای خرید وجود دارد، این است که برای خرید کاغذ دیواری، هر اتاق دارای دیزاین مخصوص به خود بوده و می توانید از کاغذ دیواری ها با طرح های مخلف برای اتاق ها استفاده کنید.

انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق کودکان

اتاق کودکان از بخش های مهم در خانه است زیرا کودکان مدت زمان زیادی را در اتاقشان سپری می کنند و باید انرژی بخش باشد به همیت دلیل برای استفاده از کاغذ دیواری باید طرح های زیبا و مورد علاقه ی کودکان استفاده شود .رنگ های شاد و طرح های کارتونی انتخاب مناسبی خواهد بود. به منظور تهیه ی انواع کاغذ دیواری، با مراجع به سایت مراکز فروش کاغذ دیواری می توانید به راحتی خرید این دیوار پوش را انجام دهید. با مراجعه به سایت های فروشگاهی شما زمان بیشتری برای خرید دارید همچنین امکان مقایسه ی محصولات وجود داشته و می توانید انتخاب بهتری را داشته باشید. امروزه فروشگاه ها به شکل آنلاین نیز فعالیت دارند تا محصولات خود را به سراسر کشور ارائه کنند. دقت کنید که تنها برخی از فروشندگان محصولات با کیفیت را ارائه می کنند  و اطمینان از مجموعه ی مورد نظر بسیار مهم ست. فروش انواع لوازم دکوراتیو مانند کاغذ دیواری باق یمت های مختلفی انجام می گیرد و فروشدانی که به شکل مستقیم محصولات خود را عرضه می نمایند، قیمت های بسیار مناسب تری را در نظر می گیرند.

کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری های امروزی برخلاف کاغذ دیواری های قدیمی دارای قابلیت شستشو می باشند البته به جز برخی از کاغذ دیواری ها که از الیاف در ساختشان استفاده شده ، بسیاری از کاغذ دیواری ها دیگر قابلیت شستشو دارند و به همین دلیل می توانند دوام و ماندگار بیشتر داشته باشند به طوری که در زمان آلودگی و وجود گرد و غبار و کثیفی بر روی کاغذ دیواری می توان با استفاده از یک دستمال نمدار سطح آن را تمیز کرد. در صورتی که کاغذ دیواری دارای قابلیت شستشو نداشته باشد در زمان کوتاهی با یکبار کثیف شدن باید مجدد آن را تعویض نمایید و علاوه بر تاثیر منفی بر زیبایی دیوارپوش ، هزینه ی بیشتری را ایجاد خواهد کرد. بخصوص برای افرادی که دارای فرزند هستند و یا برای مکان های شلوغ از قبیل رستوران ها و هتل و.. استفاده از کاغذ دیواری قابل شستشو بسیار ضروری است. برای خرید کاغذ دیواری نیازی به مراجعه ی حضوری نبده و می تاونید به شکل انلاین از طریق سایت های فروشگاهی خرید اینترنتی کاغذ دیواری را انجام دهید. برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری لازم به صرف زمان زیاد و ماندن در ترافیک وجود نداشته و در طی چند دقیقه می توانید خرید خود را انجام دهید. پیش از خرید کاغذ دیواری ، حتما از اعتبار فروشنده اطمینان حاصل کنید تا بتوانید خرید خوبی را داشته باشید.

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت