1مجموع 9 خبر

    آموزشگاه شیرینی پزی و صدور مدرک بین المللی قنادی و شیرینی پزی

    در آموزشگاه شیرینی پزی ، شما صفر تا صد پخت شیرینی و کیک را می آموزید. در دوره هایی که آموزشگاه شیرینی پزی ارائه می کند ، شما در کمترین زمان به یک قناد حرفه ای تبدیل می شوید >> ادامه مطلب

    خرید انواع سوسیس پرکن

    فروش انواع سوسیس پرکن خارجی برقی در وب سایت نمایندگی انجام می‌گردد. شما می‌توانید به صورت اینترنتی انواع پرکننده‌های سوسیس برقی که خارجی هستند را سفارش دهید. >> ادامه مطلب

    راهنمای خرید خمیرگیر

    برای خرید خمیرگیر می ‌توانید مدل‌ هایی که برقی هستند و مخصوص نانوایی می ‌باشند را سفارش دهید. امروزه در نانوایی‌ ها باید از دستگاه ‌های متفاوت برای تولید خمیر استفاده شود >> ادامه مطلب

    خرید کالباس بر

    هزینه خرید کالباس بر به مدل و کیفیت و دستگاه بستگی دارد. هر یک از مواردی که تاثیر زیادی روی قیمت دستگاه برش کالباس می گذارد را بررسی کنید. >> ادامه مطلب

    خرید چرخ گوشت صنعتی

    چرخ گوشت صنعتی در نمایندگی با بهترین قیمت خرید انجام می شود. شما می توانید مدل های زیادی از چرخ گوشت های صنعتی را در نمایندگی مشاهده کنید. >> ادامه مطلب

    چرخ گوشت صنعتی

    هزینه خرید چرخ گوشت صنعتی خارجی نسبت به مدل های الکتروکار بیشتر است. برای خرید انواع چرخ گوشت های خارجی می توانید هزینه خرید آنها را به صورت روزانه بررسی کنید. >> ادامه مطلب

    کالباس بر و انواع آن

    یکی از نکات مهم برای تعیین قیمت کالباس بر بررسی مدل‌ها و برندهای مختلف با یکدیگر است. البته قیمت دستگاه کالباس بر معمولا با توجه به مشخصات آن متفاوت می‌شود. بهتر است کالباسبر با کاربری متفاوت عرضه شود تا کاربر بتواند با توجه به نوع نیاز از آن استفاده کند. >> ادامه مطلب

    چرخ گوشت امگا

    فروشگاه تجهیزات امکان بازدید و خرید حضوری را نیز فراهم نموده است تا در صورت تمایل به آدرس فروشگاه مراجعه کرده و با راهنمایی متخصصان حاضر چرخ گوشت امگای مناسب را تهیه کنید. >> ادامه مطلب

    چرخ گوشت الکتروکار

    چرخ گوشت الکتروکار چنان تنوعی دارد که از مصارف خانگی و فروشگاهی گرفته تا محیط های نیمه و صنعتی و صنعتی را پوشش می دهد >> ادامه مطلب
1مجموع 9 خبر

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی شامل انواع تجهیزاتی است که برای موفقیت یک آشپزخانه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به فعالیت های مختلف در آشپزخانه های صنعتی مانند آشپزخانه رستوران ، بیمارستان، فست فود، هتل و غیره هر یک دارای نیازهای مختلف می باشند که باید با توجه به شرایط و فضای موجود در این مکان ها و همچنین ظرفیت پخت غذا، این تجهیزات در نظر گرفته شود..

تجهیزات پخت آشپزخانه صنعتی

تجهیزات پخت یکی از مهم ترین بخش ها در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد و انتخاب آن با توجه به نوع آشپزی که سنتی و فرهنگی است ، انتخاب می شود.اینگونه تجهیزات به جهت اینکه باید در جهت رفع نیازها و برآورده نمودن خواسته های افراد در نظر گرفته شود

تجهیزات آشپزخانه صنعتی چیست؟

با مراجعه به مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید به طور کامل آن را انتخاب کرد زیرا اگر هزینه کمتری برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در بخش پخت صرف کنید ، پاسخگوی انتظارات شما نمی باشد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در بخش پخت

 اجاق گاز ،سرخ کن صنعتی، گریل صنعتی ،دم کن برنج، تابه گردان، فر صنعتی ، دیگ ، کباب پز، گرم کن از انواع تجهیزات مهم در بخش تجهیزات پخت در آشپزخانه های صنعتی می باشند که در ادامه می خواهیم به این موارد اشاره کنیم :

  • اجاق گاز

 یکی از مهم ترین دستگاه ها و تجهیزات آشپزخانه صنعتی، اجاق گاز است که در انواع اجاق گاز برقی و اجاق گاز گازی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این دستگاه می ‌تواند برای موارد مختلف پخت غذا استفاده شود و شامل انواع رومیزی ، فردار و کابین دار می باشد که یکی از مهمترین بخش ها در هر آشپزخانه ای است.

  • گریل صنعتی

 به منظور گریل کردن مرغ گوشت و سبزیجات می توان از گریل صنعتی استفاده کرد و این وسیله در انواع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و در تنوع گریل گازی ،رومیزی و کابین دار و گریل سنگی و... می باشد.

  • سرخ کن صنعتی

از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توان به سرخ کن صنعتی اشاره کرد. سرخ کن صنعتی برای سرخ کردن سیب زمینی و سوخاری ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از بخش های مهم در هر آشپزخانه ای می باشد.

  • تابه گردان

 تابه گردان برای آشپزی راحت تر در آشپزخانه ها استفاده می شود. از تابه گردان می توان برای پخت ماهی ، بادمجان ،مرغ ،سیب زمینی و غیره استفاده کرد. قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار متنوع است و با توجه به بودجه می توانید اقدام به خرید نمایید.

  • دیگ

 دیگ یکی از انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که در تمامی آشپزخانه ها، دیگ آشپزخانه مشاهده می شود دیگ ها در انواع دیگ چلوپز و دیگ خورشت پز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • دم کنی برنج

 به منظور پخت برنج از دم کن برنج استفاده می شود تا مرحله دم کردن برنج به خوبی انجام گیرد و پخت برنج به صورت بهتر انجام شود. فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی به صورت اینترنتی توسط مجموعه ها انجام می گیرد.

  • کباب پز

کباب پز از مهمترین وسیله ها در آشپزخانه می باشد که در انواع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کباب پز ها در انواع تابشی، ذغالی و گازی مورد استفاده قرار می گیرند و به منظور پخت انواع کباب کوبیده ، جوجه، گوجه و غیره به کار می رود.

  • فر صنعتی

فر صنعتی به منظور پخت پیتزا و انواع غذاها به کار می رود که نقش مهمی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارد.

  • سالاماندر

سالاماندر در فست فود ها مورد استفاده قرار می گیرد.و برای پختن همبرگر ، پنیر پیتزا ،هات داگ و غیره به کار می رود. این دستگاه دارای سیستم حرارتی و تابشی میباشد.

  • گرمخانه

دستگاه گرمخانه برای رستوران ها و آشپزخانه ها به منظور گرم نگه داشتن غذا ها به کار می رود و این دستگاه یکی از مهمترین بخش ها در تجهیزات اشپزخانه صنعتی می باشد.

تجهیزات آشپرخانه صنعتی سرمایشی

یکی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، تجهیزات سرمایشی می باشد که شامل انواع دستگاه ها و تجهیزات است که از مهمترین آنها یخچال ها و فریزر ها می باشند همچنین یخساز ،سردخانه، تاپینگ پیتزا و آبسردکن و غیره از دستگاه ها و تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار می رود.

تجهیزات آشپرخانه صنعتی انبار

تجهیزات انبار شامل بخش گسترده ‌ای از تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که می‌ تواند شامل شلف و قفسه بندی ،کابینت ها ، چلیک نگهداری حبوبات، ترولی حمل بار و غیره باشد.

تجهیزات آشپرخانه صنعتی سرو غذا

 بسیاری از آشپزخانه های صنعتی برای سرو غذا از انواع میز ها و صندلی ها استفاده می کنند همچنین بوفه سرد و گرم ، کانتر گرم و غیره از انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد.

تجهیزات آشپرخانه صنعتی آماده سازی مواد غذایی

از تجهیزات آشپزخانه صنعتی در بخش آماده سازی مواد غذایی در آشپزخانه ها می توان به میز کار و انواع خورد کن ها اشاره کرد که بر اساس فضای آشپزخانه در نظر گرفته می شود.

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 به منظور خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید در ابتدا مشخص کنید که به چه وسیله هایی نیاز دارید ، بنابراین داشتن لیستی از تجهیزات آشپزخانه می تواند به شما کمک کند و شما با مراجعه به مراکز فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌توانید این وسیله ها را در اختیار داشته باشید و بر اساس نیازتان تجهیزات آشپزخانه صنعتی لازم را انتخاب و خریداری نمایید. یکی از موارد مهم در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی بودجه است که می خواهید به آن اختصاص دهید. قیمت تجهیزات اشپزخانه صنعتی بسیار مختلف است و با توجه به کیفیت مدل و نوع آن در نظر گرفته می‌شود و همین جهت در صورتی که می خواهید از لوازم بادوام استفاده کنید نیاز است بودجه ای مناسب را به این کار اختصاص دهید.امروزه فروشگاه های اینترنتی راهی آسان برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد و شما بدون نیاز به مراجعه حضوری و زمان کوتاه برای انتخاب تجهیزات از لیست های ارائه شده می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده و انواع محصولات را مشاهده کنید و به راحتی خریدتان را انجام دهید.

آشپزخانه صنعتی آشپزخانه ای است که با آشپزخانه معمولی دارای تفاوت است و هدف آن رسیدن به درآمد بوده و نوعی کسب و کار به حساب می آید.آشپزخانه صنعتی محلی برای پخت غذا در تعداد بالا است و بسیاری از مکان ها مانند هتل ، رستوران ، بیمارستان ، ادارات ،کارخانجات و غیره دارای آشپزخانه های صنعتی می باشند.زمانی که با آشپزخانه صنعتی آشنا شدیم ، میتوانیم به تجهیزات آن بپردازیم. تجهیزات آشپزخانه صنعتی بخش مهمی از این مکان را تشکیل می دهد که باید با دقت زیادی انتخاب شود.

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت