1مجموع 2 خبر

    قطعات بسترن از کجا تهیه کنیم؟

    انواع لوازم یدکی بسترن در مراکز فروش قطعات بسترن با قیمت های مختلف عرضه می گردد. در صورتی که می خواهید قطعات بسترن را تهیه کنید، می توانید با مراجعه به فروشگاه نیو پارت ، خرید لوازم یدکی بسترن را در نوع اورجینال انجام دهید. >> ادامه مطلب

    لوازم یدکی بسترن و انواع آن

    فروش لوازم یدکی بسترن در مدل های مختلف انجام می گیرد و قیمت لوازم یدکی بسترن نیز در مدل های مختلف ممکن است متغیر باشند. خرید لوازم یدکی بسترن را می توانید به صورت اینترنتی و حضوری انجام دهید. >> ادامه مطلب
1مجموع 2 خبر

لوازم یدکی بسترن چیست؟

بسترن از شناخته شده ترین خودرو های کمپانی فاو است. انواع خودرو های بسترن توسط گروه خودروسازی بهمن موتور در کشورمان مونتاژ شده و به بازار روانه می شود. بسترن شامل انواع مدل هایی است که در کشورمان طرفداران زیادی دارند بنابراین همین امر موجب شده تا زمینه ای برای فروش گسترده ی لوازم یدکی بسترن به وجود آید. لوازم یدکی بسترن که شامل انواع قطعات مورد نیاز انواع مدل های خودروی بسترن است توسط برخی از فروشندگان و تامین کنندگان به فروش می رسد. فروش لوازم یدکی بسترن توسط تامین کنندگان بستری آسان را برای خرید لوازم یدکی بسترن به شکل آسان فراهم نموده است.

خرید لوازم یدکی بسترن

افراد به منظور خرید قطعات بسترن در زمان نیاز به دنبال فروشندگان با سابقه می باشند. افراد زیادی امروزه تمایل به خرید لوازم یدکی بسترن به صورت اینترنتی دارند و با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید لوازم یدکی بسترن می نمایند. خرید اینترنتی دارای مزایای زیادی است که از این مزایا می توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد. البته نکته ای که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید، معتبر بودن فروشگاه مورد نظر است. در صورتی که فروشگاه اینترنتی دارای اعتبار بالایی باشد می تواند گزینه ی بسیار عالی برای خرید های شما باشد. انواع قطعات بسترن شامل مدل‌های بسترن B۵۰، بسترن B۵۰F و بسترن B۳۰ می باشد که در بخش هایی متفاوت از هم بوده و در زمان خرید باید با توجه به مدل خودروی بسترن ، خرید قطعات بسترن را انجام دهید.

لوازم یدکی بسترن

انواع قطعات بسترن

قطعات بسترن شامل انواع قطعات مختلف در این خودرو بوده که هر یک دارای اهمیت بالایی بوده و در صورت خراب شدن قطعه ای ، موجب اختلال در عملکرد و کاربری این خودرو می شود. مراکز فروش لوازم یدکی بسترن این قطعات را به شما ارائه می کنند. پیش از خرید با مراجعه به مرازک فروش قطعات بسترن می توانید نسبت به قیمت لوازم یدکی بسترن اطلاع پیدا کنید.

قطعات موتوری بسترن

لوازم یدکی بسترن در بخش موتور شامل موتور و الحاقیات آن می شود که از اهمیت بالایی برخوردارند. این قطعات به عنوان اصلی ترین قطعات بسترن بوده و برای انتقال انرژی به کار می روند. از انواع قطعات بسترن در بخش موتور می توان به واشر درب سوپاپ بسترن، پیستون بسترن، یاتاقان ثابت و متحرک بسترن، موتور کامل بسترن و ... اشاره کرد.

قطعات بدنه بسترن

لوازم بدنه بسترن متشکل از قطعاتی است که در بدنه به کار رفته و در ظاهر و زیبایی این خودرو نیز تاثیر گذار می باشد. قطعات بدنه در این خودرو از مقاومت بسیار خوبی برخوردارند. این قطعات شامل رینگ بسترن ، شلگیر بسترن ، گلگیر بسترن ، درب‌های بسترن و ...می شود. قیمت لوازم یدکی بسترن در بازار متغیر می باشد.

انواع چراغ ‌های بسترن

چراغ ها یکی از مهم ترین قطعات بسترن هستند که در انواع مختلفی در این خودرو به کار گرفته شده اند که هر یک دارای کارایی مختلف می باشد. از انواع چراغ های بسترن می توان به مه شکن بسترن ، چراغ ‌های جلو بسترن ، شبرنگ بسترن ، پروژکتور بسترن و ...اشاره کرد.

قطعات جلوبندی و تعلیق بسترن

لوازم یدکی بسترن در بخش جلوبندی و تعلیق شامل انواع قطعات بزرگ و کوچکی است که موجب حرکت خودرو می شود. این قطعات یکی از اصلی ترین قطعات بسترن بود و تاثیرات زیادی در کارکرد این خودرو دارند. قطعات جلوبندی بسترن شامل بوش طبق بسترن ، سیبک فرمان بسترن ، میل موجگیر بسترن ، کمک فنر بسترن و ... می باشد.

لوازم یدکی بسترن

 قطعات سیستم ترمز بسترن

سیستم ترمز یکی از بخش های مهم در خودروی بسترن بوده و این سیستم متشکل از انواع قطعاتی است که به کمک هم موجب کارکرد سیستم ترمز می شوند. قطعات بسترن در قسمت ترمز خودرو شامل پمپ ترمز بسترن ، کاسه چرخ بسترن ، سیم ترمز دستی بسترن ، سیلندر ترمز چرخ بسترن و ...می شود. این قطعات شامل انواع قطعاتی است که باعث می شود خودرو بتواند از ترمز بهره مند شود. برای خرید لوازم یدکی بسترن باید حتما به نمایندگی های اصلی مراجعه کنید تا بتوانید خرید قطعات بسترن را با بهترین کیفیت انجام دهید. قیمت لوازم یدکی بسترن در برخی از مراکز تامین کنندگان بسیار مناسب است.

انواع بلبرینگ و هرزگرد بسترن

قطعات بسترن شامل انواع قطعات بلبرینگ می شود که بلبرینگ ها اگر چه چندان به چشم نمی ایند اما نقش بسیار تعیین کننده ای در کارکرد قطعات دارند. این بخش از قطعات بسترن شامل بلبرینگ کلاچ پمپی بسترن ، توپی چرخ بسترن ، کاسه نمد ساق سوپاپ بسترن ، فولی سر میل لنگ بسترن ، بلبرینگ چرخ بسترن و ... می باشد. فروش قطعات بسترن در برخی از مراکز فروش قطعات خودرو انجام می گیرد و فروش قطعات بسترن به صورت اینترنتی و حضوری انجام می گیرد. قیمت قطعات بسترن با توجه به نوع قطعات مختلف بوده و در زمان خرید می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و با قیمت مناسب خرید لوازم یدکی بسترن را انجام دهید.

قطعات برقی بسترن

لوازم یدکی بسترن در بخش برق شامل انواع قطعاتی است که به وسیله ی برق خودرو کار می کنند. این قطعات شامل فن کولر بسترن ، پمپ کلاچ بسترن ، وایر شمع بسترن ، ترموستات بسترن و... می باشند. فروش قطعات بسترن در انواع اصلی و تقلبی بوده و این قطعات در نوع تقلبی بسیار بی کیفیت هستند بنابراین در زمان خرید اصلی ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ، اصل بودن قطعات است. پس از اصل بودن قطعات و اطمینان از آن می توانید درباره ی قیمت قطعات بسترن ، مقایسه را انجام دهید زیرا قطعات تقلبی با قیمت های پیایین به فروش می رسند که موجب می شود تا افراد زیادی به اشتباه این قطعات را تهیه کنند.

قطعات سیستم تهویه بسترن

قطعات بسترن در بخش سیستم تهویه شامل انواع قطعات رادیاتور آب بسترن ، سینی رادیاتور بسترن ، کندانسور کولر بسترن ، پروانه فن بسترن و ... می باشد . فروش قطعات بسترن برای هر یک از مدل های این خودرو متفاوت از هم است و باید در زمان خرید قطعات بسترن به این نکته توجه داشته باشید تا متناسب با مدل خودروی خود ، خرید قطعات بسترن را انجام دهید.

فروش لوازم یدکی بسترن

خودروی بسترن نیز همانند همه ی خودرو ها در زمان هایی نیاز به قطعه پیدا می کند و خرید قطعه یکی از دغدغه هایی است که مصرف کنندگان این خودرو با آن مواجه هستند. از طرفی به دلیل فروش لوازم یدکی بسترن در انواع تقلبی توسط بسیاری از سودجویان ، افراد برای خرید دچار تردید می شوند. بنابراین بهترین راه خرید لوازم یدکی بسترن از مراکز معتبر و تخصصی است که دارای سابقه ی طولانی باشند تا بتوان با خیالی آسوده خرید قطعات بسترن را انجام داد. قیمت لوازم یدکی بسترن در هر یک از فروشگاه ها متفاوت از دیگری بوده و در خرید اینترنتی می توان به راحتی مقایسه را بین فروشگاه ها از نظر قیمت لوازم یدکی بسترن انجام داد. به همین جهت توصیه می کنیم با یافتن سایت های معتبری که دارای فعالیت گسترده و طولانی مدت و مشتریان دائمی هستند، خرید لوازم یدکی بسترن را با اطمینان انجام دهید. قطعات بسترن توسط فروشندگانی در کشورمان انجام می گیرد که انواع قطعات این خودرو را به دست مصرف کنندگان می رسانند اما هر مرکز مورد اطمینان نمی باشد.

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت