ورق هایمپک و ویژگی های آن

ورق هایمپک و ویژگی های آن

10 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 28 بهمن 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

هایمپک پلاستیکی است که دارای انعطاف بالا و وزن سبک می‌ باشد. این پلاستیک با قیمت ارزان در بازار عرضه می‌ شود ، برای ساخت لوازم سبک مورد استفاده قرار می ‌گیرد. استفاده از ورقه‌ های هایمپک در صنایع مختلف انجام می‌ گیرد به طور مثال برای ساخت لوازم آشپزخانه، عایق ‌های صوتی و حرارتی، لوازم یدکی خودرو و غیره از ورق هایمپک می‌ توان بهره برد. ایران یکی از کشور های تولید کننده ورق هایمپک است و شما می‌ توانید این ورق‌ ها را در ضخامت‌ های مختلف تهیه نمایید. ورق‌ های هایمپک دارای استحکام بسیار زیادی هستند همچنین این نوع پلاستیک در ابعاد رنگ ‌ها و چاپ مختلف قابل تولید می ‌باشد. شما می ‌توانید ورق هایمپک را در رنگ ‌های قرمز، آبی، سفید، طوسی، زرد و غیره تهیه نمایید. ورق هایمپک انعطاف زیادی دارد برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از مراکز فروش ورق هایمپک، مجموعه ی هنر پلاست است. فروش ورق هایمپک توسط مجموعه هنرپلاست در تنوع بالا و کیفیت عالی انجام می‌ گیرد. برای سفارش خرید ورق هایمپک به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید. قیمت ورق هایمپ  در این مجموعه بسیار مناسب در نظر گرفته شده است و مشتریان از خرید هایشان رضایت کاملی دارند.

خرید ورق هایمپک

کاربرد ورق هایمپک

ورق هایمپک یکی از پلاستیک های مقاوم و منعطف است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. از ورق هایمپک برای کاربرد های مختلف می ‌توان بهره برد. امروزه استفاده از ورق هایمپک یا پلی استایرن به عنوان عایق دما و صوت انجام می ‌گیرد. همچنین برای ساخت انواع کالا ها از جمله وسایل خانگی، لوازم ورزشی، اسباب بازی و غیره از ورق هایم پک استفاده می ‌شود. برای برش ورق‌ های پلکسی گلاس از فناوری لیزر و روش دستی می ‌توان بهره برد.  برش لیزر ورق هایمپک می توان به صورت دقیق ‌تر انجام گیرد. ورق هایمپک در اشکال و اندازه‌ های مختلف به تولید می ‌رسد و این ماده مناسب برای تولید بسیاری از کالا ها می ‌باشد. از ورق هایمپک می‌ توان برای مدل سازی قطعات، تولید لوازم، بهداشتی پوستر های تبلیغاتی و علائم راهنما و... استفاده کرد. با توجه به ارزان بودن قیمت ورق هایمپک، استفاده از آن مقرون به صرفه است.

استفاده از ورق هایمپک

ورق هایمپک ورقی انعطاف پذیر و مقاوم است که از زیر مجموعه‌ های پلی استایر‌ن ها به شمار می ‌رود. می‌ توان گفت که ماده اولیه پلاستیک بسیار سخت می‌ باشد و از پلیمر شفاف و مقاوم به دست می‌ آید. عمده ‌ترین استفاده از ورق هایمپک را ظروف پلاستیکی یکبار مصرف تشکیل می ‌دهند. همچنین استفاده از ورق هایمپک در مصارف دیگر نیز به کار می ‌رود. همانطور که گفتیم ورق هایمپک در لوازم ورزشی، اسباب بازی کودکان و صنعت اتومبیل سازی و غیره به کار می ‌رود. یکی از مزیت‌ های ورق هایمپک خاصیت دی الکتریکی بودن آن می ‌باشد که به همین منظور از ورقه هایمپک در صنایع الکتریکی هم می‌ توان استفاده کرد. اگر بخواهیم پلی استایرن را توضیح دهیم ، پلی استایرن یا پلی استرین، پلیمری مصنوعی می ‌باشد که به طور کلی در سه دسته بندی قرار می‌ گیرد.

خرید ورق هایمپک

دسته بندی‌ های پلی استایرن شامل پلی استایرن معمولی است که آن را ورق کریستال هم می‌ نامند همچنین دسته‌ بندی دوم پلی استایرن مقاوم است که آن را هایمپک می ‌نامند همچنین دسته‌ بندی سوم پلی استایل انبساطی است که با نام یونولیت شناخته شده است. ورق هایمپک از نوع مقاوم می ‌باشد که دارای ضربه پذیری بالایی بوده و می ‌توان برای مصارف مختلف از آن بهره برد. از ویژگی ‌های ورق هایمپک می‌ توان به انعطاف پذیری ،چسبندگی بالا، استفاده در قالب گیری و قیمت ارزان اشاره کرد. ورق هایمپک در سراسر دنیا پرطرفدار است و برای ساخت کالا های مختلف از آن استفاده می ‌شود. قیمت ورق هایمپک که بسیار مناسب است موجب شد برای مصارف مختلف بتوان از این متریال استفاده کرد زیرا کاملا اقتصادی است.

ویژگی‌ های ورق هایمپک

  • ضربه پذیری بالا
  • مقاومت در مقابل رطوبت
  • قیمت ارزان
  • انعطاف پذیری بالا
  • وزن سبک
  • قالب پذیری خوب
  • قابلیت ساخت مجدد
  • قدرت چسبندگی و رنگ پذیری بالا

خرید ورق هایمپک

اگر شما هم می ‌خواهید خرید ورق هایمپک مرغوب و درجه یک را انجام دهید از طریق سایت هنر پلاست می ‌توانید انواع ورق هایم پک با کیفیت و مرغوب را با بهترین قیمت تهیه کنید زیرا این مجموعه فروشنده ی انواع ورق هایمپک در مدل های متنوع است. این مجموعه انواع ضخامت‌ ها و رنگ ‌بندی ورق هایمپک را ارائه می ‌نماید. برای خرید ورق هایمپک به سایت هنرپلاست مراجعه کنید و با همکاران ما تماس بگیرید و خریدتان را به صورت آنلاین انجام دهید. فروش ورق هایمپک توسط این مجموعه با مناسب ‌ترین قیمت ورق هایمپک انجام می ‌گیرد و قیمت ورق هایمپک در انواع مدل ها در این مجموعه به دلیل پخش مستقیم ، بسیار مناسب است.

فروش ورق هایمپک به صورت اینترنتی

 اگر قصد خرید ورق هایمپک را دارید می ‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق سایت هنر پلاست سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. این مجموعه سفارش ‌گیری اینترنتی را در نظر گرفته تا مشتریان بتوانند به راحتی به این فروشگاه دسترسی داشته و خرید ورقه های پک را به صورت مستقیم انجام دهند. قیمت ورق هایمپک در این مجموعه به دلیل عرضه مستقیم و بی‌ واسطه بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. بنابراین از طریق این مجموعه می توانید خرید ورق هایمپک را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

قیمت ورق هایمپک

قیمت ورق هایمپک از موارد مهمی است که خریداران این متریال در زمان خرید به آن توجه دارند. در واقع اگر به بازار برای خرید هایمپک مراجعه کنید با قمیت های مختلف روبرو خواهید شد و هر فروشنده ای، قیمت ورق هایمپک را به شکل مختلف در نظر گرفته است و به همین جهت برای خرید با بهترین قیمت ورق هایمپک نیاز است که به فروشندگان منصف مراجعه کنید. این مجموعه یکی از مراکز پخش ورق هایمپک است و به همین دلیل قیمت گذاری که بر محصولات انجام گرفته بسیار اقتصادی می باشد. همین امر موجب شده ، مجموعه ی هنر پلاست ، مشتریان دائمی زیادی داشته باشد. در تعیین قیمت ورق هایمپک عوامل زیادی موثر است مواردی همچون نوع ، برند، حجم سفارش، ضخامت، ابعاد و غیره از جمله موارد موثر در قیمت ورق هایمپک هستند. شما با خرید از مجموعه‌ هایی که به صورت مستقیم فروش ورق هایمپک را ارائه می ‌کنند مانند فروشگاه هنر پلاست می ‌توانید با بهترین قیمت ورق هایم پک را تهیه نمایید. برای خرید ورق هایمپک به صورت آنلاین به سایت هنر مراجعه کرده و با همکاران ما تماس بگیرید. قیمت ورق هایمپک در این مجموعه بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

خرید ورق هایمپک

خرید ورق هایمپک با کیفیت بالا

 در زمان خرید ورق هایمپک باید به کیفیت آن توجه داشته باشید و حتماً نوع با کیفیت ورق هایمپک را تهیه کنید. ورق هایمپک با کیفیت های گوناگون به فروش می رسد که می توانید با خرید ورق هایمپک از یک مجموعه ی معتبر ، نمونه ی با کیفیت ورق هایمپک را بیابید. ورق هایمپک با کیفیت دارای استحکام بالایی بوده و می ‌توان انواع کالا ها را با استفاده از آن به تولید رساند همچنین ورق هایمپک مرغوب ،چاپ پذیری و رنگ پذیری خوبی دارد و انعطاف مناسبی را در ساخت کالا ها خواهد داشت.

 http://honarplast.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت