نایلون حبابدار ضربه گیر

نایلون حبابدار ضربه گیر

10 / 10
از 5 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 26 مهر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

با ورود نایلون ها به صنعت بسته بندی، شاهد تغییر و تحولات زیادی در این صنعت هستیم و انواع نایلون ها به منظور ایجاد پوششی کاربردی ، ارزان قیمت و کم حجم به کار می روند. انتخاب نایلون های بسته بندی برای تولید کنندگان مقرون به صرفه می باشد و به همین دلیل استفاده ی بسیار گسترده ای از نایلون حباب دار را در بخش کارخانجات و واحد های تولیدی داریم.

نایلون حبابدار یکی از نایلون های بسته بندی است که به عنوان پوشش برای انواع کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون های حبابدار نوعی نایلون با پوشش حباب هستند که این حباب ها از هوا پر شده اند و نقش ضربه گیر را دارند. این نوع بسته بندی عایق بسیار مناسبی خواهد بود و می تواند از کالا ها در مقابل ضربات محافظت نماید. دریا پلاستیک از مراکز پخش نایلون حبابدار در کشورمان می باشد که انواع این نایلون را با بهترین کیفیت ارائه می شود.

نایلون حباب دار چیست؟

نایلون حبابدار یکی از نایلون های بسته بندی است که برای پوشش دهی به محصولات و محافظت در مقابل ضربه، خراشیدگی، شکستگی و... به کار می رود.

نایلون حباب دار

نایلون حبابدار در یک سطح خود صاف و لطیف است که در تماس با محصول می باشد و در سطح بیرونی دارای حباب هایی است که این حباب ها ضربه گیری بسیار خوبی دارند و مانع از ورود ضربه به محصولات شده و یا این ضربه را به حداقل خود می رسانند. بنابراین برای انواع کالا های حساس و شکستنی از این نایلون ها می توان استفاده کرد. نایلون حباب دار در انواع مختلفی به تولید می رسد که در نمونه های رولی و پاکتی بوده و فروش آن نیز به صورت رولی یا بر حسب کیلوگرم به صورت فله ای می باشد. برای این که بتوانید این نایلون را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید به سایت دریا پلاستیک مراجعه کرده و خرید پلاستیک حبابدار را انجام دهید.

خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان

نایلون حبابدار یکی از نایلون های پر مصرفی است که از آن برای انواع کالا ها می توان بهره برد بنابراین تولید کنندگان زیادی از این نایلون استفاده می کنند. این نایون پلی اتیلنی را می توان از مجموعه ها ارائه دهنده ی نایلون های بسته بندی تهیه کرد. دریا پلاستیک یکی از تولید کنندگان انواع نایلون های بسته بندی است که نایلون ضربه گیر را در نوع درجه یک و مرغوب ارائه می کند. محصولات این مجموعه با نازل ترین قیمت ارائه می شوند و افراد  با مراجعه به سایت دریا پلاستیک و ارتباط با کارشناسان فروش ما می توانند انواع نایلون های مورد  نظر خود را به راحتی و با بهترین قیمت تهیه کنند.

فروش نایلون حباب دار ضربه گیر به صورت اینترنتی

فروش نایلون حبابدار در این مجموعه در تنوع بالایی ارائه می شود و افراد می توانند خرید های خود را به صورتی اینترنتی انجام دهند که نیازی به مراجعه ی حضوری نبوده و می توانند از طریق سایت و با ارتباط با کارشناسان ما انواع نایلون های مورد نظر خود را تهیه کنند. خرید اینترنتی نایلون حبابدار ضربه گیر موجب شده افراد بسیار راحت تر محصولات مورد نظرشان را تهیه کنند و از مناطق دور از فروشگاه نیز خریدشان را انجام دهند. امروزه بسیاری از فروشگاه ها به صورت اینترنتی فعالیت دارند و بدین ترتیب مشتریان دائمی را در سراسر کشور داشته که به صورت اینترنتی خریدشان را انجام می دهند. در خرید اینترنتی نایلون حبابدار ضربه گیر باید به اعتبار و سابقه ی فروشگاه توجه کنید زیرا سودجویانی هم وجود دارند که محصولات بی کیفیت را ارائه می کنند و یا خدمات دهی و پشتیبانی خوبی ندارند. دریا پلاستیک به عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز عرضه کننده ی نایلون های بسته بندی، سال های زیادی است که به صورت اینترنتی فعالیت داشته و دارای مشتریان دائمی بسیار زیادی است که همواره خرید هایشان را از این مجموعه انجام می دهند بنابراین این مرکز بهترین گزینه برای خرید انواع نایلون ها از جمله نایلون ضربه گیر می باشد.

تایلون حبابدار

کاربرد نایلون ضربه گیر

نایلون ضربه گیر در مواردی که نیاز به محافظت از محصولات در برابر عوامل خارجی دارید می تواند بسیار کمک کننده باشد. از نایلون حباب دار ضربه گیر برای بسته بندی انواع کالا تا استفاده می شود. این نایلون بهداشتی بوده و بسته هایی غیر قابل نفوذ را می توان با آن ایجاد کرد. همچنین به منظور جابجایی لوازم در اسباب کشی ها از نایلون ضربه گیر استفاده می شود و با پیچاندن رول نایلون حباب دار به دور کالا ها از آسیب دیدگی کالا ها در حین جابجایی جلوگیری می شود. کاربرد نایلون حبابدار ضربه گیر بسیار زیاد بوده و به همین دلیل این نایلون بیشترین فروش را در میان انواع نایلون های بسته بندی دارد. گروه تولیدی دریا پلاستیک انواع نایلون حباب دار مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت به تولید می رساند. فروش نایلون حبابدار ضربه گیر با نازل ترین قیمت عرضه می گردد.

برخی از کاربرد های نایلون ضربه گیر عبارتند از :

  • بسته بندی لوازم چوبی
  • بسته بندی لوازم  خانگی
  • بسته بندی لوازم الکترونیکی
  • بسته بندی لوازم شیشه ای
  • بسته های صنعتی

           و...

سفارش نایلون حبابدار با ابعاد حباب متفاوت

نایلون های حباب دار در انواع مختلفی به تولید می رسند که یی از موارد برای دسته بندی این نایلون ها ، اندازه ی حباب آن هاست.  برای خرید نایلون حبابدار ضربه گیر باید با توجه به استفاده ای که دارید، ابعاد حباب نایلون حبابدار ضربه گیر را در نظر بگیرید . معمولا از نایلون حباب دار ضربه گیر با حباب های درشت برای بسته بندی لوازم بزرگ و از نایلون حبابدار ضربه گیر با حباب های ریز برای لوازم کوچکتر استفاده می شود. بنابراین خرید نایلون ضربه گیر دارای محدودیتی نمی باشد و با توجه به انواع این نایلون ها می توان متناسب با استفاده ای که دارید انواع نایلون ضربه گیر مناسب را تهیه کنید.

انواع نایلون ضربه گیر

تنوع نایلون ضربه گیر بسیار بالا بوده و همین امر موجب استفاده از این نایلون ها برای مصارف گسترده تری شده است. نایلون حباب دار را می توانید در انواع یک یا چند لایه خریداری نمایید مثلا می توانید برای محصولات حساس و شکستنی از نایلون حبابدار ضربه گیر چند لایه بهره ببرید. همچنین این نایلون ها همان طور که گفته شد در انواع نایلون حبابدار با حباب های ریز و درشت به تولید می رسد که متناسب با بسته بندی هایی که دارید میتوانید نوع مناسب این نایلون ها را تهیه کنید. نایلون حبابدار به صورت فله ای برای مصارف عمده خریداری می شود و همچنین می توانید این نایلون ها را به صورت رولی نیز تهیه کنید.

نایلون حبابدار

با استفاده از نایلون های حباب دار می توان از محصولات  در مقابل نفوذ رطبوت و آلودگی محافظت کرد. نایلون حبابدار ضربه گیر در ورود ضربه به محصولات جلوگیری می کند و در زمان جابجایی و حمل و نقل، محصولات آسیب نمی بیند. این نایلون دارای حجم بسیاری بوده و همین موجب می شود که بسته بندی ها به راحتی جابجا شوند. این نایلون ها در نوع ضد استاتیک یا ضد الکتریسیته ساکن و در نوع نایلون حبابدار فوم دار نیز به تولید می رسد. برای خرید انواع نایلون ضربه گیر به سایت دریا پلاستیک مراجعه نموده و خرید خود را به صورت مطمئن از نظر کیفیت و قیمت از این مجموعه انجام دهید.

https://daryapelastic.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت