قیمت توربو شارژ شاهین اصل

قیمت توربو شارژ شاهین اصل

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 28 آذر 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

توربو شارژ شاهین قطعه ای مهم در این خودرو است که موجب عملکرد بهتر خودرو می شود. برای این که درک بهتری از کارکرد  توربو شارژ شاهین داشته باشید مثال ساده ای می زنیم. کاری که باد بزن با زغال کباب می کند را در نظر بگیرید، در واقع با رساندن اکسیژن بیشتر موجب برافروخته شده و داغ تر شدن زغال می شود. در موتور ماشین هم زمانی که هوای ورودی به داخل موتور بیشتر باشد ، راندمان بالاتری نتیجه خواهد داد. برخی از خودرو ها مجهز به سیستم توربو شارژ هستند مانند شاهین، دنا پلاس و... و این خودرو ها به دلیل داشتن سیستم توربوشارژ دارای محبوبیت بالاتری هستند.

مجموعۀ توربو شارژ سنتر از تامین کنندگان توربو شارژ در  کشورمان است. قیمت توربو شارژ شاهین در فروشگاه توربو شارژ سنتر بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. این مجموعه انواع توربو شارژ ها را به صورت مستقیم ارائه می کند و از طریق سایت توربو شارژ سنتر می توانید خرید توربو شارژ شاهین و سایر محصولات را به صورت اینترنتی انجام دهید.

قیمت توربو شارژ شاهین اصل

توربو شارژ شاهین چیست؟

توربو شارژ که به آن توربو سوپر شارژر نیز می گویند، و در فارسی معادل پرخوران است ،دستگاهی توربینی می باشد که هوای پرحجم یا متراکم را به سیلندر وارد می کند و در ادامه با احتراق بهتر، خودرو عملکرد بهتری خواهد داشت.

سیستم توربو شارژ شاهین به اینصورت کار می کند که با کمک گاز های خروجی اگزوز ، انرژی لازم را تامین می کند. این قطعه با وارد کردن هوای فشرده به سیلندر توسط کمپرسور ، موجب کارکرد بهتر خودرو در سرعت های بالا می شود. خودرو هایی که دارای سیستم توربو شارژ می باشند ماشین توربو شارژ و خودرو های فاقد توربو شارژ ، اتمسفر یا تنفس طبیعی هستند که در این خودرو ها مکش هوا با حرکت پیسون و در فشار جو انجام می شود.

مزایای توربو شارژ شاهین

توربو شارژ شاهین موجب عملکرد هر چه بهتر خودرو می شود. بخصوص در سرعت های بالا که خودرو کشش کافی ندارد ، استفاده از توربو شارژ شاهین موجب شده قدرت موتور افزایش یابد. این قطعه دارای ساختار چندان پیچیده ای نیست ، بسیار کاربردی بوده و امروزه در خودرو های جدیدی از توربو شارژ استفاده می شود. در ادامه می خواهیم به مزایای توربو شارژ شاهین بپردازیم:

  • قدرت بالا

دلیل استفاده از توربو شارژ شاهین در این خودرو ، افزایش راندمان و قدرت موتور می باشد . بنابراین با استفاده از توربو شارژ شاهین ، می توانید از حجم موتور ثابت ، قدرت بالاتری را دریافت کنید. موتور های توربو شارژ بسیار قدرتمند هستند که قدرت این موتور ها را با مثالی بیان می کنیم. یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو قدرتی برابر با یک موتور شش سیلندر بالای ۳ هزار سی سی را دارد و در این جا متوجه قدرت بالایی موتور های توربوشارژ می شویم. بنابراین با استفاده از سیستم توربو شارژ نیاز به موتور با حجم بالا از میان خواهد رفت.

قیمت توربو شارژ شاهین اصل

  • مصرف سوخت کم

مزیت دیگری که توربو شارژ شاهین  دارد، کاهش مصرف سوخت خودرو می باشد و خودرو هایی که دارای توربو شارژ هستند ، به دلیل قدرت بالا ، مصرف سوخت کمتری دارند. بنابراین استفاده از موتور های توربو شارژ موجب می شود که خودرو ها کم مصرف تر و اقتصادی تر باشند.  

  • بازدهی بالا

در موتور های عادی برای این که بخواهید به حداکثر گشتاور برسید نیاز دارید تا دور موتور را تا میزان مشخص بالا ببرید که موجب افزایش مصرف سوخت نیز می شود. از دیگر مزایای استفاده از موتور های توربو شارژ ،گشتاور به این صورت است که حداکثر کشش در بازه ی وسیعی از دور موتور قرار دارد.

قیمت توربو شارژ شاهین

به طور کلی قیمت توربو شارژ شاهین بسیار مناسب است و در صورتی که این قطعه با آسیبی روبرو شد می توانید آن را جایگزین کنید. برخی از فروشندگان توربو شارژ شاهین به دلیل واردات و عرضه ی مستقیم این محصول ، آن را با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رسانند بنابراین با خرید توربو شارژ شاهین از چنین مجموعه هایی می توانید با مناسب ترین قیمت توربو شارژ شاهین را تهیه کنید. مجموعه ی توربو شارژ سنتر از مراکز معتبر ارائه دهنده ی انواع توربو شارژ ها است که امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

خرید توربو شارژ شاهین با کیفیت بالا

 اگر به دنبال خرید با بهترین قیمت توربو شارژ شاهین هستید، می ‌توانید از مجموعه توربو شارژ سنتر خریدتان را با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید. مجموعه توربو شارژ سنتر به عنوان یکی از وارد کنندگان بزرگ توربو شارژ قادر به ارائه ی انواع توربو شارژ مخصوص خودرو های مختلف است. این مجموعه فروش توربو شارژ شاهین را به صورت اینترنتی ارائه می ‌کند و می‌ توانید از طریق این مجموعه به صورت مطمئن خرید را انجام دهید.

توربو شارژ شاهین با قیمت ‌های مختلف در سطح بازار عرضه می‌ شود. یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت توربو شارژ شاهین وجود واسطه‌ ها است به طوری که هرچه واسطه‌ ها بیشتر باشد با دریافت سود بیشتر قیمت توربو شارژ شاهین نهایی برای مصرف کنندگان بالاتر خواهد بود بنابراین خرید از تامین کننده، می ‌تواند بهترین نوع خرید باشند. همانطور که می‌دانید قطعات خودرو بسیار مهم هستند و باید حتماً در نوع اصلی تهیه شوند. بنابراین در خرید توربو شارژ شاهین به اصل بودن قطعه توجه کنید زیرا در مواردی قطعات خیلی ارزان هم از نوع بی کیفیت هستند و خرید این قطعات توصیه نمی شود. شما با خرید توربو شارژ شاهین از این مجموعه قطعات اصلی را با مناسب ترین قیمت تهیه خواهید کرد.

قیمت توربو شارژ شاهین اصل

خرید توربو شارژ شاهین با قیمت ارزان

 در صورتی که می‌ خواهید خرید توربو شارژ را انجام دهید از طریق این مجموعه می ‌توانید انواع توربو شارژ‌ ها برای خودرو های مختلف را با قیمت ارزان تهیه کنید. مجموعه شارژ سنتر توانسته در طی سال ‌ها فعالیت خود رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. توربو شارژ ‌ها قطعاتی هستند که برای افزایش قدرت خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع برای احتراق نیاز به سوخت و اکسیژن داریم که باید هر دوی این موارد به اندازه ی مناسبی تامین گردد تا در نهایت احتراق به شکل بهتر صورت گیرد. بنابراین اگر هر یک از این عوامل به خوبی تامین نگردد موتور قدرت کافی برای حرکت نخواهد داشت. به طور کلی با باز و بسته شدن سوپاپ هوا ، اکسیژن به سیلندر وارد شده و احتراق صورت می‌ گیرد اما در سرعت ‌های بالا به دلیل تندتر باز و بسته شدن سوپاپ هوا، امکان ورود هوای بیشتر وجود ندارد و به همین دلیل از سیستم توربو شارژ در خودرو ها استفاده می ‌کنند تا بتوانند هوای بیشتری را به سیلندر وارد کنند و در نتیجه احتراق بهتری صورت گرفته و خودرو در سرعت ‌های بالا حرکت بهتری داشته باشد. بنابراین خودرو های دارای توربو شارژ قدرت بسیار بالایی دارند و می ‌توانند عملکرد بسیار عالی را در سرعت‌ های بالا داشته باشند. بنابراین استفاده از سیستم توربو شارژ موجب عملکرد بهتر خودرو در سرعت ‌های بالا می ‌شود و خودرو های مجهز به این سیستم‌، طرفداران زیادی دارند.

مجموعه توربو شارژ سنتر با واردات مستقیم انواع توربو شارژ و عرضه آن توانسته یکی از تامین کنندگان بزرگ توربو شارژ در کشورمان باشد، برای تهیه انواع توربو شارژ مصرفی می ‌توانید از طریق سایت این مجموعه خرید غیر حضوری را انجام دهید.

 https://turbochargecenter.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت