فروش صفحه سرامیک بر و پرسلان بر

فروش صفحه سرامیک بر و پرسلان بر

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 12 مهر 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

پرسلان یکی از انواع سرامیک ها است که سفید و متراکم است. پرسلان تحت فشار بالا شکل گرفته است و مقاوم می باشد از پرسلان در ساختمان سازی استفاده ی زیادی می شود. در واقع پرسلان نسل جدید ی از سرامیک ها است. معماران این عقیده را دارند که استفاده از پرسلان بر بسیار مهم است تا بتوانیم برش های منظمی را داشته باشیم. با استفاده از صفحه سرامیک بر یا پرسلان بر می توان این سرامیک ها را به صورت دقیق و بدون لب پر شدن برش داد. در گذشته به صورت دستی برش های سرامیک ها انجام می شد که اینکار با کیفیت پایینی انجام می گرفت زیرا دقت بالایی نداشت و در نتیجه موجب افزایش هزینه ها در اثر شکستن سرامیک ها میشد و همچنین زمان زیادی لازم بود که به برش سرامیک ها اختصاص داد که شرایط سختی را ایجاد می کرد.

پرسلان بر چیست؟

پرسلان بر از انواع دستگاه های صنعتی کاربردی است که دارای تنوع زیادی می باشد. صفحات پرسلان بر را با نام صفحه گرانیت بر هم می شناسند زیرا با استفاده از پرسلان بر می توان گرانیت را هم برش داد. پرسلان به سرامیک هایی گفته می شود که بسیار مستحکم هستند و همین یکی از دلایل محبوبیت پرسلان در مقایسه با انواع سنگ های گرانیتی است. در واقع پرسلان از فرآورده های سرامیکی است که دارای ظاهر شیشه ای مانند و سفید است که برخی از آن ها دارای لعاب و برخی هم بدون لعاب می باشند. به همین جهت نیاز است که از پرسلان بر که تیغه ای مخصوص برای برش پرسلان است استفاده شود. 

پرسلان بر

در واقع صفحه پرسلان بر وسیله ای برای برش پرسلان می باشد. پرسلان تشکیل شده از خاک رس و متریال دیگر است که در کف، نما و سایر بخش های ساختمان ها از آن استفاده می شود. برای استفاده از پرسلان نیاز است که این سرامیک به خوبی برش داده شود. بنابراین امروزه انواع صفحه سرامیک بر و پرسلان بر به تولید رسیده اند تا بتوان با استفاده از این صفحات ، برش های یکدست و دقیقی را ایجاد کرد. صفحه سرامیک بر و پرسلان بر در انواع ضخامت ها به تولید می رسد تا بتوان انواع سنگ ها را برش داد.
برای خرید صفحه پرسلان بر به سایت ابزار مجید مراجعه کنید. این مجموعه یکی از مراکز معتبر فروش پرسلان بر است که انواع صفحه سرامیک بر و صفحه پرسلان بر را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

 صفحه پرسلان بر

با گذشت زمان در تولید ابزار های مورد نیاز ساخت و ساز، انواع پرسلان بر به تولید رسیدند تا بتوانند کار برش پرسلان را سهولت ببخشند. پرسلان از سنگ هایی مقاوم در برابر برش است که نیاز به استفاده از صفحه پرسلان بر مخصوص می باشد. انواع صفحه سرامیک بر در این راستا به تولید رسیده اند که دارای ضخامت های مختلف هستند تا بتوان برش های یکدست از انواع سرامیک ها را انجام داد. در انواع معمولی صفحه سرامیک بر ، لبه ها به شکل صاف می باشد اما در نمونه های صفحه پرسلان بر ، این لبه ها به صورت بافته به نظر می آید.  به طور کلی در بازار صفحه سرامیک بر در انواع مینی و بزرگ هستند که برای فرز های مختلف قابلیت استفاده را داشته باشد. پرسلان بر با کیفیت بالا ، قیمت بالاتری دارد بنابراین یکی از موارد موثر در قیمت پرسلان بر ، کیفیت آن است و به طور کلی برند های معتبر ، محصولاتی با قیمت بالا تر را عرضه می کنند زیرا محصولاتی با کیفیت و با دوام را ارائه می کنند.

پرسلان بر

بهترین صفحه پرسلان بر و سرامیک بر

بهترین صفحه سرامیک بر ، صفحه ای است که دارای دوام بالا و کارایی مناسب باشد بنابراین تمامی صفحات سرامیک بر بهترین نیستند. برند های زیادی در بازار وجود دارند که این صفحات را عرضه می کنند. اما بسیاری از آن ها دارای محصولات با کیفیت هستند. به طور کلی افراد بر اساس میزان استفاده ، نحوه استفاده ، شرایط استفاده ، میزان مقاومت مورد نیاز سرامیک بر ها می توانند کیفیت سرامیک بر ها را مشخص کنند. ما در فروشگاه ابزار مجید ، بهترین برند ها را در نظر گرفته ایم تا محصولات با کیفیت را به شما عزیزان ارائه دهیم به دلیل فروش مستقیم صفحه سرامیک بر و پرسلان بر ، این محصولات با قیمت بسیار مناسب عرضه می شوند. فروشگاه ابزار مجید همواره در تلاش بوده تا با در نظر گرفتن قیمت های مناسب ، موجب رضایتمندی مشتریانش گردد.

جهت فعالیت در صنعت ساختمان سازی ، نیاز است که از انواع سرامیک ها و سنگ ها استفاده کرد و در نهایت استفاده از سرامیک بر ها بسیار مهم می باشد. بنابراین برای برش کاری سنگ ها از انواع صفحه سرامیک بر استفاده می شود. این برش ها با توجه به نوع فعالیت می تواند متفاوت باشد. در صورت استفاده از سرامیک بر ها ، دقت برش های سرامیک بالا می رود و احتمال شکستگی و لب پر شدن بسیار کم می شود. استفاده از صفحه سرامیک بر به وسیله ی ابزار های برش مانند فرز انجام می شود و شما می توانید انواع صفحات سرامیک بر را در ضخامت های مختلف به وسیله ی این دستگاه مورد استفاده قرار دهید. تیغه های سرامیک بر در انواع سایز بندی ها مانند 115، 150، 180، 230، 300 میلیمتر و... موجود می باشد.

انواع پرسلان بر

پرسلان بر شامل انواع متنوعی است. در واقع صفحه پرسلان بر در ضخامت های مخلف مانند 60 ، 50 ،40 ،35 ، 30 ، 25 ، 23 ، 15، 12. ، 11.5 سانت و غیره به تولید می رسد. از این پرسلان بر ها می توان برای برش کاشی های پرسلان استفاده کرد. اگر به بازار برای خرید پرسلان بر مراجعه کنید با انواع پرسلان بر مواجه می شوید که نیاز است اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید نوع مناسبی از صفحه سرامیک بر و پرسلان بر را تهیه کنید اما اگر اطلاعات لازم را در اختیار ندارید، نگران نباشید  زیرا همکاران ما در فروشگاه ابزار مجید به شما کمک می کنند تا خرید صفحه پرسلان بر را به صورت صحیح انجام دهید.

پرسلان بر

فروش پرسلان بر به صورت اینترنتی

برای فروش صفحه پرسلان بر دو روش حضوری و اینترنتی وجود دارد که در گذشته روش حضوری بسیار انجام می گرفت اما امروزه خرید ها به صورت اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده است. در فروش حضوری ، نیاز است که مشتری به فروشگاه فیزیکی مراجعه داشته باشد و با یافتن فروشگاه مورد نظر خریدش را انجام دهد که زمان بسیار از افراد می گیرد. روش اینترنتی در خرید سرامیک بر و پرسلان بر این امکان را فراهم می کند تا افراد بدون نیاز به مراجعه ی حضوری بتوانند خریدشان را به صورت اینترنتی انجام دهند. خرید پرسلان بر به صورت انلاین به سادگی انجام می گیرد و می توانید در کوتاه ترین زمان خریدتان را انجام دهید. به همین دلیل فروشگاه ابزار مجید فروش پرسلان بر به صورت آنلاین را در نظر گرفته است تا افراد بتوانند خرید ساده تری را تجربه کنند.

فروشگاه ابزار مجید از مراکز معتبر فروش سرامیک بر و پرسلان بر است که انواع این صفحات را در ضخامت های گوناگون و با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. برای خرید صفحه سرامیک بر و پرسلان بر از طریق این مجموعه خرید مطمئن را انجام دهید.

https://abzarmajid.com/

 

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت