پوستر دیواری پتینه | خرید و فروش پوستر دیواری پتینه با قیمت مناسب

پوستر دیواری پتینه

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 8 دی 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

پوستر دیواری از لوازم دکوراسیون داخلی است که برای پوشش دادن به دیوار ها از آن استفاده می شود. برای انتخاب پوستر دیواری باید به سایر لوازم دکوراسیون توجه داشته باشید تا هارمونی در محیط ایجاد شود. هر یک از اجزای دکوراسیون نقش مهمی دارند و پوستر دیواری به دلیل تاثیرات قابل توجی که در محیط می گذرد از اهمیت بالایی برخوردار است. پوستر دیواری ها دارای تنوع بالایی هستند و هر یک می تواند تاثیر گذاری مختلف را ایجاد کند مثلا تصاویر منظره و طبیعت فضا را بزرگتر نشان می دهند و برای فضا های کوچک انتخاب بسیار خوبی هستند. یکی از انواع پوستر دیواری های پر طرفدار ، پوستر دیواری پتینه  است. پتینه یعنی قدیمی نمودن تصاویر ساده و از تکنیک های مخصوص برای این کار استفاده می شود.

از پوستر دیواری پتینه  برای انواع محیط ها از جمله اتاق پذیریی بسیار استفاده می شود. پوستر دیواری پتینه برای یک دیوار کامل در نظر گرفته می شود و باید توجه کنید که دیواری که به پوستر دیواری اختصاص می دهید دارای درب و پنجره نباشد تا تصاویر کامل ایجاد شوند. پوستر دیواری ها دارای جنس های مختلفی هستند که اگر می خواهید این وسیله را در نوع با کیفیت تهیه کنید ، فروشگاه دیوار دکور در خدمت شماست و این امکان را فراهم نموده است تا بتوانید خرید اینترنتی پوستر دیواری پتینه را انجام دهید. فروش پوستر دیواری پتینه و سایر انواع پوستر دیواری توسط این مجموعه به صورت اینترنتی انجام می گیرد ، برای خرید پوستر دیواری پتینه از طریق سایت دیوار دکور اقدام نمایید.

دیوار پوش خوب باید مقاومت بالایی در برابر خراش و پارگی داشته باشد. این دیوار پوش باید در گذر زمان دچار تغییر رنگ و افت کیفیت نگردد. همچنین در مقابل تابش نور خورشید تغییر حالت ندهد. بنابراین انتخاب یک دیوار پوش نیاز به دقت بالایی دارد. انواع دیوار پوش ها از جمله نقاشی ساختمان، کاغذ دیواری، پوستر دیواری ، دیوارپوش چرمی و.. دارای مزایا و معایبی هستد که افراد در زمان انتخاب دیوار پوش ها با انتخاب نوع مناسب دیوار پوش می توانند محیطی دلنشین را ایجاد کنند. در میان انواع دیوار پوش ها ، پوستر دیواری دارای محبوبیت فراوانی بوده و در سال های اخیر فروش بالایی داشته است. یکی از ویژگی های پوستر دیواری ، سه بعدی بودن آن است که موجب تاثیر گذاری و جذابیت پوستر دیواری در محیط می شود. پوستر دیواری پتینه یکی از دیوار پوش های پرطرفداری است که دارای طول عمر و ماندگاری بالا بوده و قیمت پوستر دیواری پتینه نیز در مجموعه ی دیوار دکور بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

 پوستر دیواری پتینه

پوستر دیواری چیست؟

پوستر دیواری پوششی مشابه کاغذ دیواری است که دارای تفاوت هایی نیز می باشد و در پوستر دیواری یک موضوع که می تواند منظره، چهره، موضوع و... باشد به نمایش می می آید. برخی از افراد پوستر دیواری را با نام کاغذ دیواری سه بعدی نیز می شناسند. تصاویر پوستر دیواری بزرگ بوده و یک تصویر واحد را شکل می دهد. اما در کاغذ دیواری طرح های ریز تکرار شونده را داریم. پوستر دیواری ها در ابعاد دیوار مورد نظر برش خورده و آماده اند و باید کل پوستر بر روی دیوار قرار دهد زیرا در غیر این صورت تصویر کامل نخواهد شد اما کاغذ دیواری را می توانید در انتهای کار برش دهید. برای خرید پوستر دیواری پتینه و سایر مدل ها می توانید هم آن را به صورت آماده تهیه کنید و هم به صورت سفارشی که در نوع سفارشی می توانید طرح اختصاصی را به چاپ برسانید. فروش پوستر دیواری پتینه توسط فروشگاه دیوار دکور در انواع طرح های زیبا انجام می گیرد و در صورت تمایل به خرید پوستر دیواری پتینه می توانید به سایت دیوار دکور مراجعه کنید و با بهترین قیمت پوستر دیواری پتینه را تهیه نمایید.

پوستر دیواری پتینه چیست؟

در گذشته از گچ و رنگ بر روی دیوار ها طرح هایی اجرا می شد که بعده ها این طرح ها در قالب پوستر دیواری اجرا گردید. طرح پتینه یکی از محبوب ترین طرح ها در کشور ما است. پوستر دیواری پتینه می تواند شامل طرح های مختلف باشد اما پوستر دیواری پتینه با سایر پوستر دیواری ها تفاوت زیادی در طرح دارد.

انواع طرح پوستر دیواری پتینه

  • پتینه کاری ابر و بادی
  • پتینه کاری ساده و سنتی
  • پتینه کاری گرانیت
  • پتینه کاری کلاسیک و مدرن
  • پتینه کاری برجسته
  • پتینه کاری طلایی و نقره ای
  • پتینه کاری ایتالیایی
  • پتینه کاری چوب طبیعی

فواید پوستر دیواری پتینه

پوستر دیواری پتینه مانند لوازم دوراسیون داخلی دارای مزایای زیادی است و موجب شده افراد زیادی از آن در جهت تزئینات داخلی ساختمان بهره ببرند. از مهم ترین تاثیرات پوستر دیواری که اگر به درستی استفاده شود جزء مزایای پوستر دیواری است ، بزرگ تر و کوچک تر نشان دادن اتاق است. به دلیل وجود تصاویر سه بعدی در پوستر دیواری می تواند فضا را به شکل مختلف نشان دهد بنابراین باید طرح پوستر دیواری را به صورت هوشمندانه انتخاب کرد تا بهترین تاثیر را در محیط ایجاد کرد. فروش پوستر دیواری پتینه در انواع طرح ها موجب شده که بتوانید طرح های مورد علاقه ی خود را به راحتی بیاید.

 پوستر دیواری

از فواید دیگر پوستر دیواری پتینه ، ثبات رنگی است. این دیوار پوش در گذر زمان دچار تغییر رنگ نمی شود. بنابراین می توانید از این دیوار پوش سال ها استفاده کنید. قیمت مناسب از ویژگی های بسیار خوب پوستر دیواری می باشد که در کنار مزایای آن ، مقرون به صرفه بودن می تواند موجب شود که افراد زیادی در دکوراسیون داخلی از پوستر دیواری استفاده نمایند. قیمت پوستر دیواری پتینه متاثر از کیفیت آن است و هر چه کیفیت پوستر دیواری بالاتر باشد ، قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد. قابلیت شستشو از مشخصات پوستر دیواری ها است که موجب شده به راحتی سطح آن را تمیز نمود. ماندگاری بالا از ویژگی های خوب پوستر دیواری است، این دیوار پوش دارای طول عمر بالایی است و می توان از آن سال ها استفاده کرد. نصب آسان از فواید پوستر دیواری است که شرایطی را فراهم نموده تا بتوان در زمان کوتاهی پوستر دیواری را اجرا نمود.

خرید پوستر دیواری پتینه با بهترین قیمت

خرید پوستر دیواری پتینه با توجه به سلیقه و دکوراسیون انجام می گیرد. هماهنگی پوستر دیواری پتینه در دکوراسیون اتاق مورد نظر بسیار مهم است و اگر می خواهید اتاقی زیبا و شکیل را داشته باشید باید تمامی اجزای یک دکوراسیون را در نظر بگیرید  و سپس بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. پوستر دیواری پتینه  در تنوع بالایی به تولید می رسد و شاهد استفاده ی بیش از پیش پوستر دیواری در دکوراسیون داخلی هستیم. برای خرید پوستر دیواری پتینه ، مواردی از قبیل کیفیت ، قیمت ، طرح و رنگ بندی بسیار مهم هستند و در زمان خرید توجه به هر یک از موارد ذکر شده، اهمیت بالایی برخوردار است. مراکز فروش پوستر دیواری پتینه ، انواع طرح های این پوستر دیورای را ارائه می کنند و می توانید خرید پوستر دیواری پتینه را در طرح های دلخواه انجام دهید.

وستر دیواری پتینه

قیمت پوستر دیواری پتینه بسیار مناسب است و موجب شده افراد زیادی توانایی خرید آن را داشته باشند و با طراحی یک دکوراسیون جذاب، از محیطی دلنشین لذت ببرند. فروشگاه دیوار دکور با توزیع انواع لوازم دکوراتیو ماندن پوستر دیواری ، محصولاتش را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان ارائه می نماید.

 https://divardecor.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت