پخش مستقیم نایلون شیرینگ

پخش مستقیم نایلون شیرینگ

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 11 مرداد 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

یکی از انواع نایلون‌ هایی که در صنایع تولیدی مختلف و مخصوصا صنایع بسته‌ بندی از آن استفاده ی زیادی می شود ، نایلون شیرینگ است. این نایلون با ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته به یکی از پر کاربرد ترین نایلون ها تبدیل شود. بیشترین استفاده از نایلون شیرینگ در بخش بسته بندی است. از نایلون شیرینگ می توان برای انواع بسته بندی ها استفاده کرد. شاید شما هم بسته بندی آب معدنی یا نوشابه را دیده باشید که توسط نایلون شیرینگ انجام گرفته است. برای استفاده از نایلون شیرینگ، پس از پوشش دهی محصولات با استفاده از آن ،این نایلون با استفاده از حرارت وکیوم می شود و پوشش محافظ را برای آن به وجود می آورد. با حرارت دهی با دمای ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی‌ گراد به نایلون شیرینگ ، این نایلون دچار تغییر حالت می شود و به محصول می چسبد.


ویژگی ‌های نایلون های شیرینگ


ویژگی ‌های نایلون های شیرینگ بسیار متفاوت از سایر نایلون های بسته بندی است. نایلون شیرینگ ها دارای ویژگی های خاصی است که موجب شده این نایلون مصارف خاصی را داشته باشد. نایلون شیرینگ در اندازه های مختلف به تولید می رسد و در بازار عرضه می شود. نایلون شیرینگ به صورت سفارشی با توجه به درخواست مشتری نیز به تولید می رسد بنابراین شما بر حسب نیاز می توانید نایلون شیرینگ را در ابعاد مورد نظرتان تهیه کنید. عرض و طول نایلون ها متغیر است و امکان انتخاب نایلون با ابعاد مختلف برای کاربران فراهم است. با بسته بندی کالا ها به وسیله ی نایلون شیرینگ ، رطوبت و آلودگی به داخل محصول وارد نمی شود.

نایلون شیرینگ


انواع نایلون شیرینگ


نایلون شیرینگ در انواع مختلفی به تولید می رسد که دو نوع کلی برای آن وجود دارد که شامل نایلون شیرینگ یک لایه و چند لایه است. نایلون شیرینگ در عرض۱۰ سانتی ‌متر تا ۱۲۰ سانتی ‌متر و ضخامت نایلون‌ شیرینگ از ۳۰ تا ۲۰۰ میکرون به تولید می رسد که می توان نایلون شیرینگ را با ویژگی های مختلف تهیه کرد. اگر می خواهید از نایلون شیرینگ برای بسته بندی تک لایه و به صورت مقاوم استفاده کنید می توانید چند دور از این نایلون را به دور محصولات بپیچانید. نایلون شیرینگ در رنگ بندی های مختلف به تولید می رسد و امکان چاپ را دارد بنابراین می توانید نام لوگو و برند مجموعه ی خود را بر روی این نایلون چاپ کنید.

نایلون شیرینگ قیمت ارزانی دارد بنابراین یک گزینه ی عالی برای بسته بندی ها می باشد. نایلون شیرینگ بهداشتی بوده و به همین علت برای مواد غذایی و دارویی هم می توان از آن استفاده کرد. از نایلون شیرینگ به صورت دستی با استفاده از سشوار های حرارتی استفاده می شود که مخصوص برای این کار هستند و می توان محصولات کم را به صورت دستی بسته بندی نمود و در این نوع بسته بندی نیاز به نیروی انسانی است. اما نوع دیگر بسته بندی با نایلون شیرینگ، بسته بندی با ماشین آست که در خط تولید کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از ماشین های اتوماتیک موجب می شود بتوان تعداد محصولات زیادی را در زمان کوتاه بسته بندی نمود. بنابراین در صورتی که می خواهید با استفاده از نیروی کار کمتر بسته بندی کالا ها را انجام دهید می توانید بسته بند ی را با ماشین انجام دهید. بسته بندی ایجاد شده به وسیله ی نایلون شیرینگ کم حجم و کم وزن است.


خرید عمده نایلون شیرینگ


در بسیاری از کسب و کار ها از نایلون شیرینگ استفاده می شود. عمده استفاده از نایلون شیرینگ برای بسته بندی کالا های مختلف است و واحد های تولیدی از نایلون شیرینگ به علت کارایی عالی و قیمت ارزان استفاده می کنند. در کارخانجات و کارگاه ها به دلیل استفاده ی زیاد از نایلون شیرینگ ، خرید نایلون شیرینگ به صورت عمده انجام می شود و به همین علت این مجموعه ها خرید نایلون شیرینگ را به صورت عمده و قیمت ارزان تر انجام می دهند. این مجموعه ها خرید نایلون شیرینگ را از تولید کنندگان انجام می دهند تا صرفه ی اقتصادی داشته باشد و به قیمت تولیدی خرید نایلون شیرینگ را انجام دهند.
مرکز ناب پلاستیک یکی از مراکز پخش مستقیم نایلون های بسته بندی منجمله نایلون شیرینگ است. فروش نایلون شیرینگ توسط این مجموعه به قیمت تولیدی انجام می گیرد و محصولات این مجموعه دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و از مواد عالی و با کیفیت و تجهیزات مدرن به تولید رسیده اند. بنابراین شما می توانید با کیفیت ترین نوع پلاستیک شیرینگ را با قیمت ارزان تهیه کنید. نایلون شیرینگ پلاستیکی شکل پذیر و حساس به دما است و به این نایلون، شیرینگ حرارتی نیز گفته می شود. این نایلون بسته بندی وکیوم را ایجاد می کند و می توانید بسته بندی ضد نفوذی را برای کالا ها داشته باشید.

نایلون شیرینگ


خرید نایلون شیرینگ با بهترین قیمت


فروشندگان مختلفی در زمینه ی فروش نایلون شیرینگ و سایر نایلون‌ های بسته ‌بندی فعالیت دارند و قیمت‌ های مختلفی را برای این نایلون ‌ها در نظر می‌ گیرند بنابراین اگر شما می‌ خواهید نایلون‌ های با کیفیتی را با قیمت ارزان تهیه کنید پیشنهاد ما به شما مجموعه ناب پلاستیک می ‌باشد. محصولات تولیدی ناپ پلاستیک شامل انواع نایلون‌ ها به ویژه نایلون‌ های بسته ‌بندی می ‌باشد که با بهترین متریال به تولید رسیده ‌اند. نایلون شیرینگ یکی از محصولات این مجموعه است که در تنوع بالایی به شما ارائه می ‌شود. بنابراین شما می‌ توانید برای خرید نایلون شیرینگ مصرفی خود از طریق سایت ناب پلاستیک مراجعه نمایید و خرید نایلون‌ ها را با بهترین قیمت انجام دهید.


فروش نایلون شیرینگ به صورت اینترنتی


فروش نایلون شیرینگ به صورت اینترنتی از طریق فروشگاه ‌های آنلاین انجام می‌ گیرد. به دلیل اینکه نایلون شیرینگ یکی از نایلون ‌های پر کاربرد در صنعت بسته ‌بندی است، از این نایلون از طریق سایت ناب پلاستیک ارائه می ‌شود و شما از طریق سایت این مجموعه می ‌توانید سفارش دهی اینترنتی را انجام دهید. شما با تماس با کارشناسان ما در این مجموعه می‌ توانید سفارش خرید را انجام دهید.


قیمت نایلون شیرینگ


قیمت یکی از موارد مهم در خرید نایلون شیرینگ است و افراد به قیمت نایلون شیرین اهمیت زیادی می ‌دهند. در ابتدا باید توجه داشته باشید که کیفیت این نایلون‌ ها بسیار مهم است و در ابتدا باید کیفیت آن را در نظر بگیرید و سپس به سراغ فروشندگان منصف بروید.
اگر از دستگاه شیرینگ پک تونلی برای بسته بندی ها استفاده می کنید باید نایلون شیرینگ تونلی تهیه کنید. با استفاده از نایلون شیرینگ تونلی بسته بندی ثابتی خواهید داشت. در بسته بندی ها از انواع نایلون های شیرینگ در ضخامت و ابعاد مختلف استفاده می شود و شما برای خرید نایلون شیرینگ از مجموعۀ ناب پلاستیک می توانید با مناسب ترین قیمت این نایلون را تهیه کنید.

نایلون شیرینگ


سلفون شیرینگ


به طور کلی مواد اولیه ی نایلون و سلفون متفاوت از هم می باشد و سلفون دارای شفافیت بیشتری نسبت به نایلون بوده و ضخامت کمتری هم دارد. بنابراین با توجه به این که چه نوع بسته بندی را می خواهید می توانید خرید نایلون شیرینگ را انجام دهید. فروش پلاستیک شیرینگ در ناب پلاستیک با بهترین قیمت انجام می شود و شما مشتریان گرامی می توانید با تماس با همکاران ما خرید انواع نایلون را انجام دهید.

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت