نماشویی با امکانات به روز

نماشویی با امکانات به روز

10 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 1 بهمن 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

همان طور که می دانید نمای بیرونی ساختمان ها پس از گذشت زمان دچار آلودگی و کثیفی می شود. دلیل آلوده شدن ساختمان ها ، قرارگیری در معرض باران های اسیدی، دود و آلاینده ها و گرد و غبار و... می باشد و نیاز است که نمای ساختمان به صورت مرتب تمیز شود زیرا در غیر این صورت نما دچار آسیب و خرابی می گردد. به همین جهت ظاهر آلوده ی ساختمان ها علاوه بر ظاهر نازیبا ، دچار آسیب و فرسودگی می شود و به همین علت نیاز است که در زمان های لازم اقدام به دریافت خدمات نماشویی نمایید. نماشویی برای انواع ساختمان ها قابل انجام است بنابراین فرقی ندارد ساختمان مورد نظر شما مسکونی است یا تجاری یا... و باید در جهت تمیزی نما اقدام نمایید. با نماشویی ، طل عر بافت نمای ساختمان افزایش پیدا خواهد کرد و نما زیب خواهد شد. نماشویی با استفاده از تجهیزات مخصوص انجام می گیرد و مراحل آن برای هر یک از ساختمان ها بر اساس جنس نما و میزان آلودگی و جرم متفاوت خواهد بود.

گروه نماروز خدمات نمای ساختمان از جمله نماشویی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد این مجموعه از مراکز معتبر ساختمانی است که دارای اعتبار و سابقه ی بالایی می باشد.

نماشویی

نماشویی چیست؟

نماشویی شامل شستشوی نمای ساختمان ها می شود. نمای ساختمان ها به مرور زمان دچار کثیفی می شوند و نیز به نظافت دارند. وجود آلاینده ها بر روی نما موجب فرسودگی بافت نما شده و ممکن است نما ریزش پیدا کند. از نماشویی در جهت زیباسازی و افزایش طول عمر نمای ساختمان می توان بهره برد. نماشویی با استفاده از روش های مختلف از قبیل نماشویی با طناب، نماشویی با داربست ، نماشویی با کمربند محافظ و... انجام می گیرد و از مواد شوینده و تجهیزات مناسب با نوع ساختمان می تواند بهره برد.

هر یک از ساختمان ها دارای نمایی خاص هستند که از متریال مختلف تشکیل شده اند به همین دلیل برای شستشوی نمای ساختمان ها از روش ها و تجهیزات متنوع بهره می برند. عدم توج به نماشویی موجب فرسودگی بافت نما و ایجاد هزینه های اضافی برای نما خواهد بود همچنین در صورت ریزش نما می تواند خطرات زیادی ایجاد کند.

رسوبی که با نماشویی از بین نمی رود

روش های نماشویی

برای نماشویی با توجه به تعداد طبقات، موقعیت ساختمان و شرایط آن از روش های مختلف استفاده می شود که توسط متخصص تعیین می شود. در برخی از موارد از دستگاه واترجت یا دستگاه سندبلاست استفاده می شود البته استفاده از دستگاه واترجت برای ساختمان هایی که خیلی آلوده نمی باشند کاربردی خواهد بود. در ادامه به روش های رایج نماشویی می پردازیم:

  • نماشویی با داربست

نماشویی با داربست از روش هایی است که برای تمیزی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. بخصوص برای ساختمان ها بلند نیاز است که افراد با استفاده از تجهیزات ایمنی کاملی این کار را انجام دهند و به همین دلیل از داربست برای نماشویی این ساختمان ها استفاده می شود.

  • نماشویی با طناب

نماشویی با طناب از رایج ترین روش ها برای شستشوی نمای ساختمان است. استفاده از طناب ایمنی برای نماشویی ، می تواند در زمان کوتاهی انجام گیرد و برای ساختمان ها با موقعیت های مختلف امکان پذیر باشد. استفاده از طناب و برای ایمنی نیروی کار در نظر گرفته می شود.

نماروز انواع خدمات نمای ساختمان از جمله نصب توری مرغی، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، نماشویی، نقاشی نما، آب بندی نمای ساختمان و.... را  با پایین ترین هزینه ارائه می کند.

نماشویی آجر نما با واترجت

عوامل موثر بر قیمت نماشویی

قیمت نماشویی ساختمان با توجه به فاکتور های مختلف تعیین می شود و قیمت ثابت برای تمام ساختمان ها وجود ندارد. عوامل متعددی در قیمت نماشویی ساختمان موثر هستند. مواردی همچون ارتفاع ساختمان، میزان آلودگی نمای ساختمان، روش اجرای نماشویی ، شرایط و زمان نماشویی ساختمان ، جنس نمای ساختمان و... در قیمت نماشویی موثر می باشد. در ابتدا کارشناس به محل مورد نظر شما اعزام شده و با بررسی ساختمان ، قیمت را برآورد می نماید. گروه نماروز یکی از مجموعه های فعال در حوزه ی خدمات مرتبط با نمای ساختمان می باشد . این مجموعه دارای سابقه ی چندین ساله و اعتبار فراوان بوده و خدماتی عالی را به مشتریانش ارائه می نماید. تعرفه های در نظر گرفته شده توسط گروه نماروز بسیار مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع نماشویی

نماشویی برای انواع ساتمان ها انجام می گیرد و هر یک از ساختمان ها دارای متریال مختلفی در بخش نما می باشند که متناسب با نوع نما، مواد شوینده و تجهیزات و روش نماشویی انتخاب می شود. در ادامه می خواهیم به انواع نماشویی با توجه به جنس نمای ساختمان ها اشاره کنیم.

  • نماشویی نمای شیشه ای

امروز بسیاری از ساختمان ها دارای نمای شیشه ای هستند و در ساختمان های اداری و تجاری بیشتر این نوع نما مشاهده می شود. برای نماشویی شیشه ای از داربست و طناب می توان بهره برد. همچنین از واترجت و سندپلست به دلیل شکننده بودن نما می توان اسفاده نمود. انواع مواد شوینده و ابزار ها ی مناسب با سطوح شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که نماشویی را انجام می دهند ، افرادی آموزش دیده و کاربلد هستند و بدون آسیب به نما و به بهترین شکل می توانند شستشوی نمای شیشه ای را انجام دهند.

  • نماشویی نمای چوبی

یکی از نما هایی که برای ساختمان ها استفاده می شود نمای چوبی است. شستشوی نمای چوبی بسیار متفاوت از سایر نما ها است زیرا این نما بسیار حساس است و نماشویی باید طوری انجام گیرد که به بافت نما آسیبی وارد نشود. برای نما های چوبی پس از شستشوی نما ، آن را خشک م  کنند تا مشکلی برای نما ایجاد نشود همچنین پس از انجام نماشویی نمای چوبی ، از روغن های جلادهنده به منظور براق و زیباتر و مقاوم شدن آن استفاده می شود.

  • نماشویی نمای سنگی

نمای سنگی یکی از نما های رایجی سات که بسیاری از ساختمان ها این نما را دارند. برای نماشویی نمای سنگی ، سنگ به کار رفته در نما بسیار مهم است و از ابزار های مختلف برای این کار استفاده می شود. روش هایی مانند ساییدن و تراشیدن مورد استفاده قرار نمی گیرد زیرا این روش ها می تواند به بافت صدمه وارد کند. در صورت تراشیدن سطح سنگ ، لایه ای که به مرور بر روی سنگ قرار گرفته و از سنگ محافظت می کند از بین می رود و همچنین ممکن است با تراشیدن سنگ پرداخت اولیه سنگ نیز از بین رود بنابراین برای نماشویی نمای سنگی از واترجت و مواد شستشوی مختلف می توان بهره برد. البته هر یک از سنگ ها به روش مختلفی شستشو داده می شوند تا آسیبی به بافت نما وارد نگردد.

  • نماشویی نمای کامپوزیت

برای نماشویی نمای کامپوزیت از دستگاه واترجت و روش های نانوشویی استفاده می شود که موجب جلوگیری از آسیب به نما می شود. کامپوزیت به دلیل زیبایی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و امروزه ساختمان های زیادی از این نما بهره می برند. برای نماشویی این نوع نما از اجسام نوک تیز استفاده نمی شود تا از خراشیدگی سطح آن جلوگیری شود.

گروه نماروز انواع خدمات نمای ساختمان از جمله نماشویی، نقاشی نما، نصب توری مرغی، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، آب بندی نمای ساختمان و.... را ارائه می نماید. تمامی این خدمات به شیوه های کاملا اصولی و حرفه ای انجام می گیرد.

https://namarooz.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت