نایلون شیرینگ و انواع آن

نایلون شیرینگ و انواع آن

10 / 10
از 3 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 21 شهریور 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

استفاده از نایلون ها در بخش بسته بندی بسیار مورد توجه قرار گرفته زیرا نایلون ها دارای ویژگی های ایده آل برای بسته بندی مطلوب خواهند بود. نایلون شیرینگ یکی از ابزارهای پرکاربرد در صنعت بسته‌بندی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. وجه تمایز نایلون شیرینگ با سایر نایلون ها ،حساس بودن آن به حرارت است و باعث می شود که زمانی که از دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی محصولات استفاده می شود ، پس از پیچیدن نایلون به دور محصولات ، حرارت توسط دستگاه به آن داده می شود تا به شکل وکیوم به لایه ی روی کالاها چسبیده و بسته بندی منسجمی را ایجاد کند.این نایلون توانسته بخش عمده ای از بسته بندی ها را شامل شود و بسیار کاربردی در بخش ارایه ی کالا و حمل و نقل آن باشد.

نایلون شیرینگ چیست؟

 شیرینگ نایلونی شفاف و نازک است که برای بسته بندی انواع کالا ها به کار میرود به دلیل بهداشتی بودن نایلون شیرینگ از آن برای انواع کالاها از جمله مواد غذایی و دارویی نیز استفاده می شود. نایلون شیرینگ بسته بندی های قابل رویت را ایجاد می‌کند. بسته های ایجاد شده به وسیله این نایلون سبک و کم حجم هستند. معمولاً از نایلون شیرینگ برای کنار هم قرار دادن چندین کالا در بسته استفاده میشود. بسته بندی های ایجاد شده به وسیله نایلون شیرینگ عایق بود و بسته بندی زیبا و کاربردی است و از محصولات حفاظت می نماید. نایلون شیرینگ در انواع مختلف به فروش می رسد. فروش نایلون شیرینگ در ابعاد متنوع انجام می گیرد همچنین این نایلون ها از نظر ضخامت و ابعاد با یکدیگر متفاوت هستند و افراد به منظور خرید نایلون شیرینگ باید به محصولاتشان توجه داشته باشند و نایلونی مناسب با آن تهیه کنند. از نایلون شیرینگ برای بسته بندی پالتی نیز استفاده می‌شود بدین ترتیب می توان نایلون شیرینگ را چندین دور بر دور پالت ها و یا کالاهای بسته شده پیچاند تا مقاومت بسته بندی ها بالا رود.در زمان خرید نایلون شیرینگ باید دقت داشته باشید که هرچه ضخامت نایلون شیرینگ بالاتر باشد ، مقاومت و کیفیت آن افزایش خواهد یافت بنابراین برای کالاهای بزرگتر و یا کالاهای دارای حساسیت بیشتر می توان از نایلون شیرینگ ضخامت بالاتر استفاده کرد.

نایلون شیرینگ و انواع آن

تفاوت نایلون شیرینگ و فیلم استرچ

نایلون شیرینگ و فیلم استرچ هر دو از متریال های بسته بندی هستند که برای بسته بندی انواع کالا ها مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که گفتیم نایلون شیرینگ به وسیله ی حرارت بسته ها را ایجاد می‌کند اما نایلون استرچ به حرارت حساس می باشد و مانند سلفونی بر روی کالاها چسبانده می شود.فیلم استرچ از نظر ضخامت نازک تر از نایلون شیرینگ است و همچنین فیلم استرچ به صورت رولی به فروش می‌رسد اما فروش نایلون شیرینگ به صورت غلاف یا پاکتی نیز انجام می گیرد.

قیمت نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ از نایلون های پر کاربردی است که استفاده از آن در بخش‌های مختلف انجام می گیرد. کارخانجات و کارگاه ها و واحدهای تولیدی از نایلون شیرینگ برای بسته بندی محصولاتشان استفاده می کنند همچنین در رستوران ها ، هتل ها و فروشگاه ها و غیره از نایلون شیرینگ برای بسته بندی بهتر کالاهای ارائه شده استفاده میشود.قیمت نایلون شیرینگ بسیار مناسب است و تولید کنندگان برای انواع محصولات بزرگ و کوچک از آن استفاده می کنند. تولیدکنندگان همواره به دنبال بسته بندی هایی هستند که بتوانند با هزینه ارزانتری آن را تهیه کنند همچنین این بسته‌بندی‌ها کاربردی واقع شود به همین جهت نایلون شیرینگ توانسته ویژگی‌های بسیار عالی برای بسته بندی ها را داشته باشد و تولیدکنندگان از آن برای پوشش دهی محصولاتشان استفاده کنند.قیمت نایلون شیرینگ بسیار مناسب و به صرفه بوده و به همین دلیل از این نایلون برای بسته بندی کالاهای مختلف استفاده می شود به طور مثال برای بسته بندی آب معدنی و نوشابه از نایلون شیرینگ استفاده میشود.

فروش نایلون شیرینگ

 فروش نایلون شیرینگ در مراکز عرضه کننده نایلون های بسته بندی انجام می گیرد و افراد برای تهیه و خرید نایلون شیرینگ باید با توجه به مصارفی که دارند اقدام کنند.همانطور که گفتیم نایلون شیرینگ در ابعاد و اندازه های مختلف بوده و از نظر ضخامت نیز تنوع بالایی دارد و به همین دلیل افراد با توجه به اندازه و نوع محصولاتشان می توانند خرید نایلون شیرینگ را در نوع مناسب انجام دهند.یکی از موارد مهم دیگری که در زمان خرید نایلون شیرینگ باید به آن توجه داشته باشید و با توجه به اینکه  تولید کنندگان این نوع نایلون پلی اتیلنی را با استفاده از مواد اولیه متغیر به تولید می رسانند، همین موجب شده کیفیت محصولات هر تولیدکننده متفاوت از دیگری باشد.به همین جهت فروش نایلون شیرینگ با کیفیت های مختلف انجام گرفته و متقاضیان خرید باید دقت داشته باشند که حتماً نوع با کیفیت این نایلون را تهیه کنند تا بهترین کارایی را از آن مشاهده نمایند.

خرید انواع نایلون شیرینگ

 در زمان خرید نایلون شیرینگ باید به عواملی توجه داشته باشید که شامل ضخامت، تعداد لایه، چاپ، رنگ، ابعاد و غیره می باشد.همانطور که میدانیم نایلون شیرینگ در انواع رنگی نیز به تولید می‌رسد که زمینه ی نایلون شفاف بوده و با توجه به سفارش مشتری این نایلون ها در انواع رنگی به تولید می رسند.فروش نایلون شیرینگ بر حسب کیلوگرم بوده و در نتیجه با توجه به وزن این نایلون، قیمت نایلون شیرینگ تعیین خواهد شد. در گذشته بسته بندی ها با استفاده از کارتون ها انجام می گرفت و این بسته بندی دارای وزن بیشتری بوده و حمل و نقل آن سخت بود اما امروزه نایلون ها مورد استفاده ی بیشتری قرار می گیرند و نسبت به بسته بندی های دیگر وزن زیادی کمتری دارند و با حجم بسیار کمی ایجاد میشود. از انواع نایلون های بسته بندی پرطرفدار میتوان به نایلون شیرینگ ، نایلون حبابدار و فیلم استرچ اشاره کرد. هر یک از این نایلون ها مناسب برای بسته بندی بسیاری از کالاها می باشد. نایلون شیرینگ در سال‌های اخیر بسیار رواج پیدا کرده است.نایلون شیرینگ در تنوع بالایی به تولید می‌رسد که برای انواع محصولات مناسب میباشد ، بنابراین افراد با خرید نایلون شیرینگ مناسب با محصولاتشان می توانند یک بسته بندی زیبا و کاربردی را داشته باشد. برای خرید نایلون شیرینگ باید توجه داشته باشید که مناسب محصولاتتان و در نوع با کیفیت آن را تهیه کنید زیرا این آین در کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد.

نایلون شیرینگ و انواع آن

چاپ نایلون شیرینگ

 همانطور که می‌دانیم بسته بندی زیبا و جذابی یکی از روش ها برای فروش بیشتر محصولات است و در واقع افراد جذب بسته بندی های زیبا می‌شوند. نایلون شیرینگ یکی از نایلون هایی است که بسته بندی شکیل و منسجمی را ایجاد می‌کند و قابلیت چاپ پذیری داشته و می توان لوگوی شرکت و یا اطلاعات دیگر را بر روی آن چاپ کرد.با استفاده از چاپ بر روی نایلون شیرینگ، بسته بندی ها زیباتر خواهند شد همچنین در کنار زیبایی محصول و جذابیت آن، تبلیغاتی برای کالاهای ما انجام خواهد گرفت.بنابراین با کمترین هزینه می توانید هم بسته بندی مناسب و هم تبلیغات را در کنار هم داشته باشید و مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ نایلون شیرینگ انواع طرح های مورد نظر شما را در رنگبندی مختلف به چاپ می‌رساند به همین جهت تولید کنندگان برای محصولاتشان نایلون شیرینگ را به صورت سفارشی تهیه می کنند تا هم در ابعاد و نوع مناسب با محصولاتشان باشد و هم چاپ مورد نظر را داشته باشد.

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت