قطعات لودر کوماتسو و انواع آن

قطعات لودر کوماتسو و انواع آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 25 ارديبهشت 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

لودر از ماشین آلات راهسازی است که از آن برای امور عمرانی مختلف می توان بهره برد. برای جابجایی خاک، کندن کانال، بارگیری کامیون ، گودبرداری برای ساخت و ساز ها ، از لودر استفاده می شود. لودر ساخته شده از قطعاتی است که این قطعات امکان کار کردن به لودر در شرایط سخت کاری و برای انواع امور عمرانی را می دهد. یکی از شرکت هایی که در زمینه ی تولید قطعات لودر فعالیت دارد، شرکت کوماتسو است. کوماتسو برندی آشنا برای صاحبین ماشین الات سنگینی باشد. محصولات کوماتسو در سراسر جهان زبانزد هستند. کوماتسو به عنوان برند ژاپنی ، محصولات خود را به کشور های زیادی عرضه می نماید. در کشورمان نیز این قطعات توسط تامین کنندگانی تامین می شوند. شرکت کوماتسو از تجهیزات مدرن برای تولید محصولاتش استفاده می کند به همین دلیل سطح کیفی محصولات کوماتسو بسیار بالا می باشد.

خرید قطعات لودر کوماتسو

ویژگی قطعات لودر کوماتسو

قطعات لودر کوماتسو دارای ویژگی های منحصر به فردی است که موجب تمایز این قطعات با سایر قطعات لودر شده است. دوام و مقاومت بالا از ویژگی های لوازم یدکی لودر کوماتسو است. استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت در ساخت قطعات لودر کوماتسو موجب شده این قطعات دارای کیفیت بسیار بالایی باشند. کوماتسو با طراحی اصولی قطعات لودر کوماتسو، توانسته قطعاتی با عملکرد بالا را طراحی نماید.

انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو

در صورتی که بخواهیم قطعات لودر کوماتسو را به صورت کلی نام ببریم ، می توانیم دسته بندی های زیربندی ، شاسی ، اجزای حرکتی اجزای موتوری و بخش کنترل را نام ببریم. هر یک از این بخش ها خود شامل انواع قطعات لودر کوماتسو هستند. در صورتی که این قطعات با مشکلی مواجه شوند ، نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا می کنند.

  • موتور:

موتور یکی از انواع مهم‌ ترین قطعات لودر است که برای تولید قدرت و به منظور جابجایی بار و حرکت لودر از آن استفاده می‌ شود. در واقع موتور اصلی‌ ترین بخش ماشین آلات راهسازی است که در صورتی که از کار بیفتد، دیگر نمی ‌توان از ماشین استفاده کرد. موتور و اجزای آن شامل قطعات مختلفی هستند و خرید قطعات لودر بسیار مهم بوده و باید نوع با کیفیت این قطعات را تهیه نمایید.

  • دیفرانسیل:

از دیگر لوازم یدکی لودر کوماتسو می‌توان به دیفرانسیل اشاره کرد. دیفرانسیل برای تعدیل سرعت چرخ‌ ها در چپ و راست به کار می‌ رود. استفاده از دیفرانسیل موجب حرکت بسیار بهتر خواهد شد و بدون استفاده از دیفرانسیل در لودر، حرکت و مانور دهی برای لودر به خوبی انجام پذیر نخواهد شد

  • سیستم‌ برقی

سیستم برق و اجزای آن موجب کارکرد لودر می‌ شود و به واسطه سیستم برق لودر روشن می‌شود و می‌ تواند کار های لازم را انجام دهد. بدون استفاده از سیستم‌ های برقی لودر روشن نمی‌ شود و یا کارایی آن بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

  • ترمز:

 سیستم ترمز یکی دیگر از انواع قطعات لودر کوماتسو است که برای کنترل سرعت و توقف لودر در نظر گرفته شده است. سیستم ترمز در لودر اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورتی که این سیستم از کار بیفتند کار با لودر بسیار آسیب پذیر خواهد بود.

خرید قطعات لودر کوماتسو

  • گیربکس:

 از دیگر قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو می‌ توان به گیربوکس اشاره کرد. گیربکس وظیفه تغییر گشتاور و سرعت موتور را بر عهده دارد. در صورتی که این بخش از قطعات لودر به صورت درست کار نکند، لودر عملکرد درستی نخواهد داشت.

  • شاسی

شاسی بخشی است که به صورت پایه برای لودر بوده و سایر قطعات لودر کوماتسو بر روی آن سوار هستند. شاسی لودر ها به صورت یک یا چند تکه وجود دارد

  • باکت لودر:

 باکت لودر یا جام بخشی از لودر است که آخرین اعمال نیرو را بر روی زمین انجام می‌ دهد و می‌ تواند خاک را از روی زمین برداشته و به محل دیگر ببرد. جام لودر در حجم‌ های مختلف بر اساس استاندارد ها در نظر گرفته شده است.

خرید قطعات لودر با مناسب‌ ترین قیمت

 در بازار فروش قطعات لودر کوماتسو با قیمت‌ های مختلف انجام می‌ گیرد. این قطعات که ممکن است در نمونه‌ های تقلبی و اصلی باشند نیاز به دقت بالایی در خرید خواهند داشت. افراد با شناخت قطعات و آگاهی کامل نسبت به قطعات باید نسبت به خرید آن اقدام نمایند. با توجه به اینکه استفاده از قطعات اصل و با کیفیت در لودر بسیار مهم است. برای خرید قطعات لودر کوماتسو به فروشگاه‌ های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید با اطمینان از کیفیت و اصالت کالا، این قطعات را تهیه نمایید. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده انواع قطعات ماشین آلات راهسازی و عمرانی منجمله لوازم یدکی لودر کوماتسو می‌ باشد. با خرید قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو از این مجموعه از اصالت کالا مطمئن خواهید شد.

فروش قطعات لودر کوماتسو به سراسر کشور 

برخی از برند ها مانند هپکو ، کوماتسو، هیوندای، کاترپیلار و غیره از برند های بسیار معتبری هستند که دارای کیفیت بالای محصولات هستند. با انتخاب برند های معتبر از کیفیت قطعات اطمینان حاصل خواهید کرد زیرا این قطعات بسیار با دوام هستند و کیفیت آنها در طول سال ‌ها برای مصرف کنندگان ثابت شده است. بدین ترتیب با خرید این برند ها می ‌توانید از قطعات بسیار با کیفیتی بهره‌ مند شوید.

قطعات لودر کوماتسو در زمان هایی مورد نیاز بوده و با انتخاب قطعات با کیفیت می‌ توانید استفاده ی مفیدی را از این قطعات داشته باشید. فروش قطعات لودر توسط برخی از مجموعه‌ ها انجام می‌ گیرد و از مراکز معتبر می‌ توانید خرید این قطعات را انجام دهید. فروش قطعات لودر کوماتسو توسط مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی با مناسب‌ ترین قیمت انجام می‌ گیرد همچنین فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو به سراسر کشور ارائه می‌ گردد. بنابراین مشتریان گرامی از طریق وب سایت این مجموعه می‌ توانند اقدام به ثبت سفارشات خود نمایند. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی قطعاً بهترین خدمات دهی را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌ نماید.

خرید قطعات لودر کوماتسو

فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو به صورت اینترنتی

 امروز خرید کالا ها به صورت اینترنتی رواج زیادی پیدا کرده و افراد دیگر وقت خود را صرف گشتن به دنبال فروشگاه‌ های فیزیکی نمی‌ کنند. خرید اینترنتی دارای مزایای زیادی است که موجب شده بسیاری از افراد این نوع خرید را به خرید حضوری بسیار ترجیح دهند. در خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو به صورت اینترنتی افراد با مراجعه به فروشگاه‌ های معتبر می ‌توانند خرید هایشان را در زمان کوتاه انجام دهند. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی یکی از مجموعه‌ هایی است که با هدف بهبود خدمات رسانی خود، وب سایت اختصاصی خود را راه‌ اندازی نموده و فروش قطعات لودر کوماتسو را اینترنتی ارائه می ‌نماید. شما می ‌توانید خرید انواع لوازم یدکی مورد نیاز را از طریق سایت مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی به آسانی انجام دهید. خرید قطعات به صورت اینترنتی در زمان کوتاهی انجام شده و شما امکان خرید از فروشگاه‌ های معتبر از سراسر کشور را خواهید داشت بنابراین خرید شما محدود به منطقه ی مورد نظر نخواهد بود. فروشگاه‌ های آنلاین زیادی در بستر اینترنت فعالیت می ‌کنند و می ‌توانید خرید آنلاین را از این مجموعه ‌ها انجام دهید اما نکته‌ ای که بسیار مهم است و باید به آن دقت کنید سابقه و اعتبار فروشنده مورد نظر خواهد بود. با انتخاب مجموعه‌ های معتبر می‌ توانید خریدتان را به آسان ‌ترین شکل انجام دهید.

 

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت