قطعات بسترن از کجا تهیه کنیم؟

قطعات بسترن از کجا تهیه کنیم؟

10 / 10
از 3 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 11 مهر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

بسترن یکی از شناخته شده ترین خودرو های ساخته شده توسط کمپانی فاو می باشد که این خودرو ها در کشورمان طرفداران زیادی دارند. بسترن در انواع مدل ها توسط شرکت خودروسازی بهمن موتور مونتاژ می شود. با توجه به گسترش استفاده از خودروی بسترن ، نیاز به قطعات بسترن نیز افزایش پیدا کرده است. لوازم یدکی بسترن در کشورمان توسط برخی از تامین کنندگان انجام می گیرد. به دلیل خارج بودن قطعات بسترن ، قطعات تقلبی زیادی در بازار یافت می شود که لازم است در زمان خرید قطعات بسترن به آن دقت داشته باشید. افراد باید نکاتی را در زمان خرید لوازم یدکی بسترن مد نظر قرار دهند تا بتوانند خرید بهتری را داشته باشند. از مهم ترین نکات برای خرید این قطعات، کیفیت آن است که تنها قطعات بسترن اورجینال دارای سطح کیفی بالایی هستند اما از آنجایی که قطعات تقلبی به وفور در بازار یافت می شود ، افراد باید دقت کافی را در زمان خریدهایشان داشته باشند و با به دست آوردن اطلاعات لازم درباره ی قطعات ، بتوانند قطعات بسترن اصلی را از تقلبی تشخیص دهند.

قطعات بسترن

با ورود خودرو های چینی و گسترش این خودرو ها در کشورمان نیاز به قطعات بسترن مورد توجه قرار گرفت و صاحبین خودرو به دنبال مراکزی هستند که بتوانند قطعات اصلی را تهیه نمایند. خودرو های بسترن در مدل های مختلف شامل قطعات مختلفی می باشند و می توانید انواع لوازم یدکی بسترن را متناسب با مدل خودروی خود از فروشگاه نیو پارت در نوع اصلی تهیه کنید. فروشگاه نیو پارت از مراکز پخش و توزیع انواع قطعات بسترن در کشورمان ات که این فروشگاه بزرگ مجموعه ای کامل از قطعات و لوازم یدکی می باشد.

انواع قطعات بسترن

خودروی بسترن ساخت شرکت فاو است که در سال 2006 ساخته شد و این خودرو توانست در کشورمان طرفداران زیادی پیدا کند. انواع لوازم یدکی بسترن در مراکز فروش قطعات بسترن با قیمت های مختلف عرضه می گردد. در صورتی که می خواهید قطعات بسترن را تهیه کنید، می توانید با مراجعه به فروشگاه نیو پارت ، خرید لوازم یدکی بسترن را در نوع اورجینال انجام دهید. هر یک از قطعات بسترن باید به خوبی کار کند تا بتوان عملکرد خوبی را از خودرو مشاهده کرد و اختلال در هر یک از بخش های خودرو می تواند باعث بروز مشکلات در بخش های مختلف خودرو شود. بنابراین توجه به نگهداری از قطعات خودرو و سرویس به موقع آن بسیار مهم است.

ياتاقان ثابت و متحرك  ، واشر كامل ، آینه بغل، طبق کله اسبی ، شیشه آینه  ، زره درب موتور، طبق مارپیچ ، واشر سرسيلندر ، منيفولد هوا ، منيفولد دود ، دينام ، پمپ هيدروليك، استارت ،بوش پيستون، رينگ ، پيستون ، مخزن شيشه شور، توری زیر سپر ، قاب پرژکتور سپر جلو ، درب صندوق ، درب جلو ، درب عقب، آینه های جانبی ، پرژکتور سپر جلو، توپی سر کمک ، فنر لول ،سه شاخ پلوس ،سر پلوس، طبق چپ ، طبق راست ، کمک جلو مخزن هواكش ، كوئل، شمع موتور ، پلوس راست سنسور اكسيژن ،کمک عقب، ، طبق داسی ، دسته موتور بالا راست ، دیاق سپر عقب، دسته موتور چپ ، دسته موتور شاتونی، گلگیر جلو، گلگیر عقب  ، درب موتور، سیبک طبق ، شبرنگ سپر عقب ،  بلبرینگ چرخ ، بوش طبق کله اسبی ، توپی چرخ جلو ،توپی چرخ عقب ، ،تسمه تايم ،تسمه دينام ، دريچه گاز ، پمپ بنزين، جلو پنجره ، دیاق سپر جلو ، ميل لنگ  ،ميل سوپاپ  ، سرسيلندر ، سوپاپ دود و هوا، جعبه فرمان ، قرقری فرمان ، سیبک فرمان ، رام زیر موتور ، ، مخزن انبساط ، دسته موتور، فيلتر روغن، فيلتر هوا، صافى بنزين، بوش طبق مارپیچ ، پلوس چپ و... از جمله قطعات خودرو های بسترن می باشد که در مجموعه ی نیو پارت برای شما در نظر گرفته شده است. با مراجعه به سایت نیو پارت می توانید خرید قطعات بسترن را به آسانی و بدون نیاز به مراجعه ی حضوری انجام دهید.

قطعات بسترن

خرید اینترنتی لوازم یدکی بسترن

به منظور خرید اینترنتی قطعات بسترن به سایت نیو پارت مراجعه نمایید و بدون نیاز به مراجعه ی حضوری خرید هایتان را انجام دهید. مرکز نیو پارت به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های فروش لوازم یدکی بسترن ، انواع لوازم یدکی بسترن را در نوع اورجینال به شما ارائه می کند. این مجموعه با سال ها سابقه در زمینه ی توزیع قطعات بسترن ، همواره بهترین خدمات دهی را به مشتریانش ارائه داده است و دارای مشتریان دائمی زیادی می باشد. برای خرید از این مجموعه لازم نیست که به فروشگاه مراجعه کنید ، با ورود به سایت نیو پارت دسترسی کامل به این فروشگاه را دارید می توانید قطعات مورد نیاز خمود ر به راحتی و بدون دغدغه انجام دهید.

خرید لوازم یدکی بسترن

خودروی بسترن نیز در مواقعی به قطعه نیاز پیدا کرده و باید نسبت به خرید قطعات بسترن جدید اقدام نمایید. در بازار قطعات با کیفیت های مختلفی ارائه می شود و به همین دلیل خرید لوازم یدکی بسترن با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است و باید حتما از قطعات اصلی استفاده کنید تا بتوانید دوام و عملکرد مناسبی را مشاهده نمایید. لوازم یدکی بسترن نیز به دلایل عدم توجه در نگهداری و یا به دلیل فرسودگی نیاز به تعویض پیدا می کنند و صاحبین این خودرو با خرید قطعات جدید ، تعویض قطعات را انجام می دهند و در صورتی که قطعات خریداری شده دارای کیفیت خوبی باشند ، عملکرد مناسب را خواهند داشت اما در صورت خرید قطعات تقلبی ، این قطعات دارای کیفیت های بسیار پایینی بوده و عملکرد نامناسبی دارند به همین دلیل است که ما همواره توصیه می کنیم که در زمان خرید لوازم یدکی بسترن به صال بودن آن توجه داشته باشید و از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

قیمت قطعات بسترن

قیمت قطعات بسترن به دلیل تحریم ها افزایش پیدا کرده است اما با توجه به این که قطعات چینی توسط تامین کنندگانی به کشورمان وارد می شود ، در صورت عرضه ی مستقیم ، قیمت مناسبی خواهد داشت. برای خرید قطعات بسترن باید به دنبال فروشگاه های معتبر باشید تا از کیفیت قطعات اطمینان حاصل نمایید. به طور کلی هزینه ی نگهداری و خرید قطعات خودرو های چینی پایین تر از خودرو های خارجی دیگر است. از این رو افراد زیادی خودروی بسترن را خریداری می کنند زیرا علاوه بر ظاهر زیبا و کیفیت مناسب، دارای قطعات اصل در کشورمان می باشد و قیمت لوازم یدکی بسترن مناسب می باشد.

قطعات بسترن

قطعات یدکی بسترن شامل کمربند، سانروف، فرمان هیدرولیک، سیستم دزدگیر و ضد سرقت، کروز کنترل، آینه ها گرمکن دار، کیسه هوا، سیستم ترمز ، موتور و... می باشد که این قطعات در مدل های مختلف این خودرو ، به شکل متفاوتی بوده و دارای طراحی و ساختار مختلف می باشد . بسترن B50F  دارای مشکل زیادی از نظر تامین قطعه در کشورمان نمی باشد و با مراجعه به نمایندگی های فروش قطعات بسترن، می توانید لوازم مورد نیاز را تهیه کنید. بسترن b30 دارای طراحی متفاوتی بوده که بر روی پلتفرمی از شرکت فولکس واگن جنتا قرار دارد. این خودرو دارای طراحی هوشمندانه بوده و دارای استاندارد های لازم می باشند. بسترن b30  رد نوع بسترن b30f نیز طراحی شد که نمونه ی فیس لیفت مدل قبلی می باشد. برای خرید لوازم یدکی بسترن به سایت معتبر نیوپارت مراجعه نمایید و با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 https://newpart-shop.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت