فیلترشنی FRP و مزایای آن

فیلترشنی FRP و مزایای آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 19 تير 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

فیلتر شنی ها از تجهیزاتی هستند که در بخش فیلتراسیون آب از آن استفاده ی زیادی می شود. با استفاده از فیلتر شنی می توان ذرات و ناخالصی های را تا حد زیادی حذف نمود. فیلتر شنی می تواند حذف ذرات تا 50 میکرون را انجام دهد. در تصفیه سازی آب و فاضلاب از انواع تجهیزات استفاده می شود و هر یک از این تجهیزات نقش مهمی را در تصفیه سازی آب دارند. یکی از این تجهیزات ، فیلتر شنی است. فیلتر شنی استوانه ای است که داخل آن از شن و سیلیس دانه بندی شده پر می شود. وجود شن و ماسه برای فیلتر کردن ذرات آب است. از فیلتر شنی می توان برای حذف گل و لای، رنگ، هیدروکربن و انواع ذرات معلق استفاده نمود. فیلتر شنی ها از جنس های مختلف مانند استیل ، فولاد و فایبرگلاس ساخته می شوند. در برخی موارد شکل ظاهری فیلتر شنی ها به صورت مربع است. این مخزن ها تحت فشار اتمسفریک به تولید می رسند. در پیش تصفیه آب از فیلتر شنی استفاده می شود. استفاده از فیلتر شنی موجب زلال سازی آب می شود. گرچه ممکن است فیلتر شنی مواد شیمیایی را نتواند پاکسازی کند اما در پیش تصفیه آب استفاده از فیلتر شنی بسیار اهمیت دارد تا بتوان از دستگاه های دیگر برای پاکسازی بیشتر آب بهره برد. همان طور که گفته شد درون فیلتر شنی از شن و ماسه پر می شود که لایه ی اولیه با شن درشت پر می شود که نازل ها آسیب نبینند و پس از آن لایه ها به ترتیب در داخل مخزن پر می شوند. آب پس از عبور از خلل و فرج ها در شن و ماسه ، پاکسازی شده و ذرات آن جداسازی می شود. خروجی فیلتر شنی ،  آبی عاری از ذرات معلق است. استفاده از فیلتر شنی برای پاکسازی آب استخر بسیار رایج است. یکی از انواع فیلتر شنی های رایج ، فیلتر شنی اف ار پی است. فیلترشنی FRP یا فیلترشنی فایبرگلاس یکی از انواع فیلتر شنی ها است که ساخته شده از بدنه فایبرگلاس و کامپوزیت است.

فیلتر شنی

فروش فیلتر شنی FRP و انواع تجهیازت تصیفه سازی آب از طریق مرکز اطلس آب انجام می گیرد. این مجموعه انواع دستگاه های تصفیه سازی آب را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند.

فیلترشنی FRP چیست؟

یکی از انواع پر مصرف ترین نمونه های فیلترشنی ، فیلترشنی FRP است. استفاده از فیلترشنی در فشار بالا انجام می گیرد. در صنایع مختلف از قبیل صنایع غذایی ، تصفیه آب شرب و... از فیلترشنی FRP استفاده می شود. یکی از مزیت هایی که فیلترشنی FRP در مقایسه با فیلتر شنی های استیل و فلزی دارد، وزن کم آن است. همچنین فیلترشنی FRP ضد زنگ بوده و قیمت بسیار مناسبی هم دارد. تمام این مزایا موجب شده است که این نوع فیلترشنی بسیار پر فروش باشد به طوری که فروش فیلتر شنی FRP با استقبال زیادی روبرو است. سایز های کوچک و متوسط فیلترشنی FRP به صورتی است که به راحتی یک یا دو پرسنل می تواند آن را جابجا نماید. نصب و راه اندازی فیلترشنی FRP بسیار ساده است. کاربرد دستگاه های فیلترشنی FRP مانند سایر انواع فیلتر شنی است و تفاوت میان فیلترشنی FRP با انواع دیگر در جنس بدنه و قطر بدنه است. استفاده از فیلترشنی FRP برای تصفیه آب شرب و غذایی مناسب است.  در استخر فیلترشنی کاربرد زیادی دارد. زمانی که می خواهیم به وسیله ی فیلترشنی FRP ، اب را تصفیه سازی نمایید، آب از ورودی دستگاه وارد شده و آب به وسیله ی جاذبه و فشار پمپ به پایین می رود و شن و ماسه هایی که در فیلترشنی FRP پر شده اند ، موجب جداسازی مواد اضافی می شوند. برای خروج آب تصفیه شده ، در بخش پایینی دستگاه ، نازل هایی تعبیه شده است که  قطر کمی دارند و به همین دلیل شن از آن عبور نمی کند و آب از خروجی به بیرون از دستگاه انتقال پیدا می کند.

استفاده از شن در فیلترشنی

استفاده از شن فیلترشنی FRP بر اساس سیستم تصفیه در طبیعت است. لایه بندی شن ها موجب می شود که آب از شن و ماسه های مختلف عبورکرده و تصفیه سازی آب به صورت مناسب انجام شود. شن هایی که در فیلترشنی استفاده می شود معمولا از 5 تا 10 سال قابل استفاده هستند و گاها پس از 10 سال نیز مشاهده شده که شن ها در حال مناسبی هستند. باید توجه داشته باشید که در ابتدای اضافه نمودن شن ، شن ها زبر هستند و قدرت بیشتری در پاکسازی و گرفتن ذرات معلق دارند که به مرور شن ها صیقلی شده و راندمان فیلترشنی کاهش پیدا می کند و آن زمان نیاز به تعویض شن دارد. نگهداری از فیلتر شنی بسیار مهم است. آب باید در شستشوی معکوس کاملا تمیز شود. فروش فیلترشنی FRP و سایر تجهیزات تصفیه آب از طریق شرکت اطلس آب ارائه می شود و این مجموعه توانسته با ارائه ی محصولات با کیفیت و ارائه ی قیمت های بسیار مناسب ، رضایت مندی مشتریانش را به دست آورد.

فیلتر شنی

خرید فیلترشنی با قیمت ارزان

خرید فیلترشنی را هم به صورت حضوری و هم اینترنتی می توانید انجام دهید. در خرید فیلترشنی به صورت اینترنتی به مراکز متعددی دسترسی دارید و می توانید فیلترشنی را از سراسر کشورتهیه کنید بنابراین نیازی نیست که برای خرید فیلترشنی در منطقه ی خود به دنبال فروشندگان فیلترشنی باشید و از طریق سایت اطلس آب امکان خرید فیلترشنی به صورت غیرحضوری برای شما در نظر گرفته شده است. این مجموعه توانسته انواع تجهیزات تصفیه سازی آب را با کیفیت عالی به دست مصرف کنندگان برساند. در این مجموعه شما برای مصارف متعدد تصفیه سازی آب می توانید  تجهیزات مورد نظر را تهیه کنید. اطلس آب خود سازنده ی این تجیزات بوده و به صورت مستقیم از سازنده امکان خرید فیلترشنی FRP و سایر دستگاه های تصفیه سازی آب میسر است.

فروش فیلتر شنی با کیفیت بالا

 اگر در قصد خرید فیلترشنی همچون فیلترشنی FRP را دارید باید به کیفیت آن توجه نمایید. سعی کنید از سازندگان معتبر خرید فیلترشنی را انجام دهید تا از کیفیت متریال مورد استفاده در آن اطمینان پیدا کنید. فیلتر شنی ‌ها دارای عمر طولانی هستند و می‌ توان به صورت طولانی مدت از آن استفاده نمود البته کیفیت متریال به کار رفته در تولید فیلترشنی بسیار مهم است. در صورتی که فیلتر شنی از جنس مرغوب متریال ساخته شده باشد دوام و ماندگاری بالاتری خواهد داشت. امروزه فروش فیلتر شنی در انواع کیفیت‌ ها ارائه می‌ شود و نیاز است که اطلاعاتی را در این زمینه داشته باشید.

فیلتر شنی

یکی از موارد مهم در خرید فیلتر شنی، دقت به کارایی مناسب دستگاه است. تمام فیلترشنی ‌های ارائه شده کارکرد مطلوبی ندارند و تنها برخی از آنها دارای عملکرد خوبی هستند. برای استفاده از فیلترشنی ، کارایی دستگاه بسیار مهم است و در صورتی که دستگاه بتواند عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد ، می ‌تواند کاملا کاربردی واقع شود. شرکت اطلس آب یکی از مراکز معتبر فروش فیلتر شنی است که انواع تجهیزات مورد نیاز برای تصفیه سازی آب را ارائه می کند. تجهیزات ارائه شده توسط این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردارند و مشتریان همواره از خرید هایشان راضی هستند. مجموعه اطلس‌ آب توانسته خدمات دهی بسیار عالی را به مشتریانش ارائه کند. تنوع دستگاه تصفیه آب در این مجموعه بسیار زیاد است.

 

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت