عرضه ی مستقیم ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA و Jeico

عرضه ی مستقیم ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA و Jeico

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 30 آبان 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

امروزه استفاده از ماشین آلات مختلف به شیوه ی کنترل از راه دور موجب سهولت در انجام کار ها و تسلط بیشتر در امور شده است. با تولید انواع ریموت کنترل ها ، تجهیزات صنعتی به این ریموت ها مجهز شده اند و کاربری ساده ای را برای کار با چنین تجهیزاتی ایجاد نموده اند. یکی از موارد استفاده از ریموت کنترل ها برای جرثقیل است. با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل افراد می توانند با ایمنی به کار بپردازند زیرا در استفاده از جرثقیل خطرات بارگیری وجود دارد و به همین دلیل دور بودن اپراتور برای هدایت و کنترل جرثقیل بسیار ضروری است. ساگا تایوان یکی از برند های معتبر و با کیفیت در زمینه ی تولید ریموت کنترل صنعتی است. ریموت کنترل ساگا ابزاری ایمن است که دارای کاربری آسان بوده و قیمت بسیار مناسبی دارد. این ریموت ها بری انواع جرثقیل ها ، تجهیزات بالابر و ماشین آلات صنعتی به تولید می رسد.  

گروه تجهیزات افرا یکی از مراکز معتبری است که در حوزۀ تامین ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA و سایر برند ها فعالیت دارد. این مجموعه انواع ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA و ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico را در بهترین کیفیت و نمونه ی اصلی ارائه می نماید.

ریموت کنترل جرثقیل ساگا

از ریموت کنترل برند SAGA  برای کنترل جرثقیل های سقفی، جرثقیل های دروازه ای، جرثقیل های بازویی، مونوریل ها، بالابرهای زنجیره ای و سایر سیستم های صنعتی می توان بهره برد.

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA
ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA  در انواع مدل های مختلف در بازار موجود است و می توانید متناسب با نوع جرثقیل مدل مناسبی را تهیه کنید. ریموت کنترل برند ساگا بر اساس تعداد فرمان ها و تک سرعته، دو سرعته یا حتی استفاده از جوی استیک تا پنج سرعت می باشد.

با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA ، ایمنی افزایش پیدا خواهد کرد. حفاظت از اپراتور به واسطه ی استفاده از ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA  ایجاد خواهد شد زیرا کاربر از جرثقیل دور بوده و می تواند کنترل از راه دور را به راحتی انجام دهد. با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA ، حفاظت از اجزای دستگاه مانند کابل های جرثقیل گیربکس ها و کلید های فرمان انجام می گیرد.

ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico

یکی از برند های معتبر تولید کننده انواع ریموت کنترل از راه دور برای تجیهیزات صنعتی ، برند جیکو است. یکی از محصولات این برند ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico می باشد. ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico ساخت کشور کره می باشد و فروش بالایی را در بازار های جهانی به خود اختصاص داده است. ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico به دلیل قابلیت های ویژه ای که دارد مورد محبوبیت اپراتور ها قرار گرفته است. از ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico می توان برای انواع جرثقیل ها مانند جثقیل دروازه ای ، جرثقیل سقفی، جرثقیل تاورکرین ، جرثقیل بازویی ، جرثقیل  کارخانه ای و... استفاده کرد. با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico ، ایمنی برای کاربر فراهم می شود زیرا کاربر در فاصله ای از جرثقیل قرار می گیرد و هدایت از راه دور را انجام می دهد و تسلط بیشتر به کار با جرثقیل دارد.

مشخصات ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA 

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA مورد تایید استاندارد CE اتحادیه اروپا و FCC آمریکا است و همین موجب شده بسیاری از مصرف کنندگان از این ریموت ها استفاده نمایند. ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA  دارای برد حداقل 100 متر در محیط های دارای نویز و برد حداکثری تا 150 متر می باشد که یکی از مزایای عالی این نوع ریموت کنترل از راه دور می باشد. ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA  دارای IP65  می باشد و ضد آب است.

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA  دارای مزایای زیادی است که موجب شده شرکت تولید کننده ی این ریموت یعنی شرکت GAIN شهرت جهانی داشته باشد.

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA دارای طراحی پیشرفته تکنولوژیکی است که موجب شده تمام نیاز های صنایع مختلف برطرف شود. ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA برای عملکرد های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی ریموت های ساگا با داشتن سیستم های قابل برنامه ریزی برای استفاده در تجهیزات مختلف مناسب می باشد و می توان از آن بهترین استفاده را داشت.  

ریموت ساگا به عنوان دستگاه استانداردی به منظور بارگیری های مختلف با استفاده از جرثقیل، آسانسور، تجهیزات بالابری، نوار نقاله، دروازه درب کوره، ماشین آلات ساختمانی می باشد. یکی از انواع ریموت های ساگا ، ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA است که برای کنترل از را دور جرثقیل از آن استفاده می شود .

استفاده از ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA موجب کاهش خستگی کاربر و بهبود عملکرد و ایمنی می شود و تا حد زیادی در راندمان کاری بالا موثر است. کاربر از جرثقیل در فاصله ای قرار دارد ، می تواند با مشاهده ی تمام جوانب ، فعالیت داشته باشد در نتیجه سرعت کار بسیار بالا می رود.

استفاده از ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA  در شرایط آب و هوایی مختلف و در شرایط دمای زیاد انجام پذیر است.

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA بسیار با کیفیت و با دوام می باشد و همچنین قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA  با توجه به مزایای زیادی که دارد موجب شده شرکت GAIN در عرصه جهانی توسعه و پیشرفت داشته باشد.

ویژگی های ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico

ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico امکانی را فراهم می سازد که کاربر ایمنی لازم را داشته باشد و به دور از ماشین و بار قرار گرفته در نتیجه آسیب های احتمالی از او به دور خواهد بود. از ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico می توان برای عملکرد های مختلف جرثقیل استفاده کرد. ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico دارای استاندارد های لازم بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

مقاومت و دوام ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico بسیار بالا است.

در ساخت ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico از جدیدترین تکنولوژی و فناوری استفاده شده است.

ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico با ایجاد بهترین عملکرد در زمان کار و کاربری ساده و ایجاد ایمنی مورد توجه قرار گرفته است.

ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico موجب برطرف شدن نیاز کاربر شده و امکان بارگیری را در شرایط مختلف انجام می دهد.

ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico

سفارش ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA

شما برای تهیه ی ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA می توانید از مراکز معتبر ارائه دهنده ی این خدمات ، اقدام نمایید و ریموتی مناسب با جرثقیل مورد نظر را تهیه نمایید. گروه تجهیزا افرا از وارد کنندگان و تامین نندگان ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA در کشورمان است که این ریموت ها را در نمونه ی اصلی ارائه می کند. برای تهیه ی ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA می توانید از طریق سایت این مجموعه و تماس با کارشناسان ، ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA را تامین نمایید.

خرید ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico

برای خرید ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico حتما باید به مراکزی مراجعه کنید که نوع اصلی ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico را ارائه کند. از طریق سایت گروه تجهیزات افراد می توانید خرید ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico را با اطمینان از اورجینال بودن آن تهیه نمایید. این مجموعه با سابقه ی طولانی در زمینه ی فروش ریموت کنترل جرثقیل برند Jeico و سایر برند های معتبر توانسته در طول مدت فعالیت خود ، رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. به سایت این مجموعه مراجعه کنید و به صورت آنلاین سفارش انواع ریموت کنترل جرثقیل را انجام دهید.

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت