شرایط و مزایای مهاجرت پزشکان به انگلستان

شرایط و مزایای مهاجرت پزشکان به انگلستان

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 24 خرداد 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

انگستان یکی از کشور های اروپایی بسیار پر طرفدار است که به دلیل شریط خوبی که دارد افراد زیادی از سراسر جهان برای تحصیل و کار و زندگی به این کشور مهاجرت می کنند. امورهز مهاجرت های تحصیلی، کار و... بسیار افزایش پیدا کرده است و افراد در تلاش برای رسیدن به شرایط عالی برای کار و زندگی هستند. به دلیل این که پزشکان و زیرشاخه های رشته ی پزشک دارای موقعیت خاصی هستند ، بسیاری از این پزشکان برای تحصیل و یا کار به کشور های دیگر از جمله انگلستان مهاجرت می نمایند. هدف از مهاجرت پزشکان به انگلیس ، داشتن شرایط بهتری برای کسب و کار و زندگی است. افرادی که قصد مهاجرت را دارند باید بدانند که اگر مدرک آن ها از خارج از اتحادیه اروپا گرفته شده باشد ، برای دریافت مجوز کار در انگلستان نیاز است که مدرک آن ها معادل سازی شود. پزشکان در انگلستان از حقوق و مزایای بسیار خوبی برخوردار هستند. به همین دلیل دریافت حقوق بالا و شرایط زندگی بهتر در این کشور موجب شده تعداد زیادی از پزشکان هر ساله به این کشور مهاجرت نمایند. دولت کشور انگلستان از پزشکان عمومی و متخصص که به انگلستان مهاجرت نموده اند حمایت می کند. انگلستان نیز مانند هر کشور دیگری نیاز به پزشکانی در رشته های مختلف دارد که از مهم ترین آن ها موارد زیر می باشد:
• متخصص خون
• چشم پزشک
• دکتر و متخصص اطفال
• روانشناس کودکان
• پزشک و متخصص سالمندان
• متخصص داخلی
و ….
موسسۀ بین المللی راد از مراکز معتبر امور مهاجرتی است که دارای سال ها تجربه در حوزۀ امور مهاجرتی است که تمامی شرایط لازم برای مهاجرت پزشکان به انگلستان را به شما اعلام می نماید و با بررسی شرایط متقاضیان مهاجرت به انگلستان و سایر کشور ها ، امور مهاجرتی را برای آن ها تسهیل می نماید.

مهاجرت پزشکان به انگلستان


مهاجرت پزشک عمومی به انگلستان

انگلستان کشوری است که مورد توجه مهاجران اروپا قرار گرفته است. زبان رسمی این کشور انگلیسی است و به همین دلیل افراد زیادی از کشور های مختلف به این کشور مهاجرت می کنند. انگلستان از پزشکان عمومی و متخصص استقبال می کند و به همین دلیل مهاجرت پزشک عمومی به انگلستان نیز افزایش پیدا کرده است. برای مهاجرت پزشکان به انگلیس ، نیاز است که در ابتدا پزشکان شرایط لازم را داشته باشند. خوشبختانه مدارک ایران مورد تایید انگلستان است و شما باید از شورای پزشکی عمومی انگلیس ، تاییدیه دریافت کنید. بنابراین دریافت GMC یکی از شرایط اصلی برای مهاجرت پزشکان به انگلستان است.
• دریافت مدرک آیلتس 7.5 آکادمیک
• گرفتن تاییده از GMC و مشغول به کار شدن برای ایرانیان
• شرکت در آزمون های PLAB 1 و PLAB 2
و ….
مهم ترین مزایای مهاجرت پزشکان به انگلیس
• پیدا کردن کار با موقعیت اجتماعی خوب
• حقوق بالای پزشکان در انگلیس
• فاصله ی جغرافیایی کم انگلیس با ایران
• دریافت ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال
• تحصیل رایگان فرزندان
• امکان دریافت اقامت دائم
کشور انگلستان از قدرتمندترین کشورهای جهان از نظر اقتصادی و سیاسی و اجتماعی می باشد که دارای رتبه ی 6 در جهان و همچنین رتبه 3 در اروپا می باشد. اشتغال در انگلستان به همراه حقوق مکفی بوده و شرایط زندگی در این کشور بسیار ایده آل می باشد. بالا بودن درآمد پزشکان یکی از مهم تری دلایل مهاجرت پزشکان به انگلیس است که موجب شده افراد برای بهره مندی از سطح رفاه بالاتر به این کشور مهاجرت نمایند. استاندارد های زندگی در انگلیس یکی دیگر از علت های مهاجرت پزشکان به انگلستان است. همچنین پزشکان می توانند پس از مدتی اقدام به دریافت اقامت دائم نمایند. یکی از ویژگی های کشور انگلستان که موجب شده افراد زیادی برای مهاجرت به آن توجه داشت باشند، نزدیکی جغرافیایی به ایران است که نسبت به آمریکا ، استرالیا و کانادا ،این کشور فاصله ی کمتری با کشورمان دارد و افراد می توانند به راحتی رفت و آمد داشته باشند. تحصیل و کار از مهم ترین دلایل مهاجرت به انگلیس می باشد. بیشترین علت مهاجرت افراد به انگلستان برای افراد عضو اتحادیه ی اروپا برای کار و برای اتباع خارج از اتحادیه ی اروپا ، برای تحصیل می باشد. در کنار هزینه های بالای زندگی در کشور انگلیس، این کشور به دلیل مزایای زیادی که دارد ، موجب شده افراد زیادی انگلیس را برای زندگی انتخاب کنند.

مهاجرت پزشکان به انگلستان
در این راستا مشاوران و وکلای برجسته و مجرب موسسۀ بین المللی راد شرایط مهاجرت پزشکان به انگلستان را ارائه می نماید. برای ارتباط با کارشناسان ما تماس بگیرید.
اخذ ویزای مهاجرت پزشکان به انگلستان
برای مهاجرت پزشکان به انگلیس ، پزشکان باید برای اخذ ویزا اقدام نمایند. به طور کلی پزشکان می توانند سه نوع ویزا را اخذ نمایند.
• ویزای Tier1
این نوع ویزا برای مهاجرت پزشک به انگلستان ، به منظور کار کردن پزشکان در حوزه های غیر آموزشی می باشد.
• ویزای Tier2
این نوع ویزا برای مهاجرت پزشکان به انگلیس ، برای آن دسته از پزشکانی است از کشور انگلستان پیشنهاد کار دارند.
• ویزای Tier3
با این ویزا در مهاجرت پزشکان به انگلستان ، پزشکان فرصت ۲ سال کار در کشور انگلستان را دارند.


شرایط کار در مهاجرت پزشکان به انگلیس

انگلستان شرایط بسیار خوبی را برای پزشکان فراهم کرده است. به طور کلی ساعت کاری پزشکان با توجه به تخصص کاری مختلف است. ساعات کاری پزشکان در انگلیس از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر است و جراحان و برخی از پزشکان عمومی در روز های تعطیل نیز فعالیت دارند. حقوق و درامد پزشکان در کشور انگلستان با توجه به سوابق کاری و رشته مختلف می باشد. پزشکان در انگلستان از خدمات اجتماعی بالایی برخودارند.

مهاجرت پزشکان به انگلستان


دلایل مهاجرت پزشکان به انگلستان

یکی از دلایل مهاجرت پزشکان به انگلیس ، حقوق بالا در این کشور است . پزشکان در کشور انگلستان درآمد خوبی دارند. استاندارد های زندگی در انگلسان بالا است و افراد از خدمات اجتماعی خوبی برخوردار هستند. پزشکان با طبابت در این کشور امکان اخذ اقامت دائم دارند. زندگی در انگلستان از نظر منطقه ی جغرافیایی به ایران یکی دیگر از دلایل مهاجرت پزشکان به انگلستان است که افراد می توانند رفت و آمد آسان تری به ایران داشته باشند در صورتی که کشور هایی مانند استرالیا، آمریکا و کانادا دارای فاصله ی دورتر هستند. مدرک دانشگاهی معتبر دانشگاه های انگلستان فرصتی را برای محصلان فراهم نموده است. امکان برخورداری از بیمه رایگان ، بالا بودن سطح امکانات رفاهی ، حمایت دولت انگلستان از مهاجران، جاذبه های تاریخی و فستیوال و جشن های مختلف و... از دلایل مهاجرت پزشک به انگلستان می باشد. یکی از مهم ترین شرایط زندگی و کار در انگلستان ، ثبات مالی و اقتصادی انگلستان است. همچنین نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است.
بنابراین پزشکان با معادل سازی مدارک پزشکی و شرکت در دوره های آموزشی و ارزشیابی سطح علمی، امکان کار در انگلستان را دارند. کیفیت و استاندارد های زندگی در این کشور با ثبات و امنیت همراه بوده و به همین دلیل پزشکان با کار در این کشور می توانند از مزایای مهاجرت پزشکان به انگلستان بهره مند گردند. بنابراین تمامی این موارد موجب شده که افراد زیادی قصد مهاجرت به انگلستان را داشته باشند. ما در موسسۀ بین المللی راد مسیر مهاجرت پزشکان به انگلیس را آسان تر و کوتاه تر می نماییم زیرا سال ها در این زمینه فعالیت داشته ایم و با تمام شرایط و قوانین آن آشنا هستیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

http://radvisa.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت