زغال لیمو سکه ای و کاربرد های آن

زغال لیمو سکه ای و کاربرد های آن

10 / 10
از 3 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 12 مهر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

زغال ها از انواع مواد اولیه ی پر کاربرد برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی هستند. امروزه دسترسی به چوب بسیار کمتر از گذشته بوده و افراد برای درست کردن آتش از ذغال استفاده می کنند. زغال ها از نظر ابعاد، نوع و چوب استفاده شده در آن ها تقسیم بندی می شوند. یکی از زغال های خوب و مرغوب ، زغال لیمو است که از چوب درختان مرکبات به تولید می رسد. کاربرد زغال لیمو بسیار گسترده بوده و این زغال طرفداران زیادی دارد. از زغال لیمو برای مصارف مختلف از جمله گرم کردن کرسی، پخت غذا و... استفاده می شود.

 

ویژگی زغال لیمو

  • دوام بالا
  • حرارت بالا
  • بدون دود
  • بدون جرقه
  • بدون خاکستر زیاد

زغال لیمو سفره خانه ای (کنده)

مشخصات زغال لیمو

زغال لیمو به صورت آرام و یکنواخت می سوزد و دود زیادی از خود متصاعد نمی نماید. این زغال به سرعت روشن شده و دیر خاموش می شود و ماندگاری خوبی دارد. بدون جرقه بودن از ویژگی های بسیار خوب زغال لیمو می باشد. همچنین این نوع زغال فاقد گاز های سمی می باشد. ظاهر براق از مشخصات یک زغال لیمو مرغوب است بنابراین در خرید هایتان دقت کنید که زغال لیمو سکه ای دارای ظاهر مشکی و براق باشد. سفت بودن زغال لیمو از دیگر ویژگی های یک زغال لیمو مرغوب می باشد. زغال لیمو باید سفت باشد و زود نشکند زیرا این نوع زغال از چوب های متراکم ساخته شده اند که موجب دوام بالایش می باشد. یک زغال لیمو مرغوب باید به سرعت روشن شود همچنین حرارت خوبی را تولید کند. یک زغال با کیفیت دود کمی خواهد داشت و حداقل خاکستر را دارد.

مرکز سالار سوز جنوب یکی از مراکز توزیع انواع زغال در کشورمان است که تنوع بالایی از زغال ها همچون زغال لیمو سکه ای را گردآوری نموده است و با قیمت ارزان در دسترس شما قرار داده است. برای خرید زغال مورد نیاز خود می توانید با مراجعه به سایت سالار سوز جنوب ، خرید زغال لیمو و سایر زغال ها را به صورت مطمئن انجام دهید.

خرید زغال لیمو مرغوب

زغال لیمو با توجه به چوب مورد استفاده در آن ها که از چوب درختان لیمو و مرکبات است، دارای کیفیت های مختلفی در بازار است. در ساخت زغال لیمو مرغوب از چوب های بدون ترک استفاده می شود و فرآیند تولید  این ذغال ها به صورت استاندارد و اصولی می باشد. بنابراین برای این که بتوانید زغال لیمو مرغوب را تهیه کنید حتما باید به مراکز معتبر مراجعه کنید که دارای سابقه ی بالا باشد. مجموعه ی سالار سوز جنوب انواع زغال ها مانند زغال انجیر، زغال لیمو ، زغال کبابی، زغال لیمو سکه ای، زغال سفره خانه ای، زغال مصری، زغال چینی و... را در انواع مرغوب و با کیفیت در نظر گرفته است. قیمت گذاری انجام شده بر روی محصولات سالار سوز جنوب بسیار عالی برای مصرف کنندگان بوده و خرید زغال ها از این مجموعه کاملا مقرون به صرفه است. محصولات این مجموعه تولید شده با استفاده از بهترین چوب طی فرآیند اصولی هستند و به همین جهت این زغال ها از کیفیت بالایی برخوردارند.

زغال لیمو سکه ای چیست؟

زغال لیمو سکه ای یکی از انواع زغال های لیمو است که از آن برای پخت و پز، استفاده در کرسی، گرم کردن محیط ، پخت کباب و سایر مصارف استفاده می شود. زغال لیمو دارای دوام و ماندگاری بالایی بوده و زود سرخ می شود. سوخت یکنواخت با حرارت بالا از جمله ویژگی های بسیار خوب زغال لیمو سکه ای می باشد. بهترین نمونه ی زغال لیمو سکه ای را می توانید از مرکز سالار سوز جنوب تهیه کنید.

علت پر فروش بودن زغال لیمو

زغال لیمو به جهت این که از چوب های با کیفیت درختان لیمو به تولید می رسد دارای کیفیت بالایی می باشد. در زمان سوخت زغال لیمو ، بوی بسیار خوب و مطبوعی داشته و برای پخت غذا گزینه ی عالی می باشد. همچنین به دلیل دوام و حرات بالا برای مصارف مختلف از آن استفاده می شود. با خرید از مراکز معتبر همچون مرکز سالار سوز جنوب ، می توانید زغال لیمو سکه ای و انواع زغال ها را با عالی ترین کیفیت تهیه کنید.

خرید زغال لیمو به صورت غیر حضوری

خدمات غیر حضوری برای فروش زغال در این مجموعه در نظر گرفته شده است و افراد برای خرید زغال لیمو سکه ای و سایر زغال ها نیاز به مراجعه ی حضوری ندارند و به راحتی از طریق سایت می توان با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایند و سفارش خود را ثبت کنند. مرکز سالار سوز جنوب در حوزه ی پخش زغال سال هاست فعالیت داشته و می توانید با ارزان ترین قیمت خرید زغال لیمو را انجام دهید. خرید غیر حضوری دارای مزایای زیادی بوده و شما با خرید زغال لیمو به صورت اینترنتی می توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید و از فروشگاه ها در سراسر کشور خریدتان را انجام دهید. بخصوص برای افرادی که به فروشگاه های مورد نیاز دسترسی ندارند ، خرید اینترنیت بهترین گزینه خواهد بود.

تولید زغال لیمو

روش تولید زغال ها بسیار مهم بوده و در کیفیت نهایی زغال تاثیر گذار است. برای این که زغال ها با کیفیت بالایی به تولید برسد نیاز است هر یک از مراحل به شکل کاملا اصولی انجام گیرد تا زغال ها به اندازه حرارت دیده و مرغوب باشند. زغال لیمو به روش های مختلفی به تولید می رسد شامل دو روش سنتی و صنعتی می باشد. در روش سنتی تولید زغال لیمو ، چوب ها را داخل کوره ریخته و پس از آتش زدن آن، زغال ساخته می شود. اما در روش صنعتی کوره ها با حرارت بالایی با استفاده از سیستم قطران گیر ، زغال ها را به تولید می رساند. بنابراین روش تولید یکی از موارد موثر در تولید ذغال ها است.

فروش زغال لیمو سکه ای در تهران

امروزه در تهران استفاده از زغال به جهت دسترسی کم به چوب بسیار افزایش پیدا کرده است و افراد برای درست کردن آتش از زغال بهره می برند. بنابراین فروش زغال لیمو سکه در تهران بسیار پر رونق بوده و برای مصارف خانگی، رستوران ها ، سفره خانه ها و... زغال ها تهیه می گردند. بنابراین اگر می خواهید خرید زغال را برای مصارف مختلف داشته باشید ، زغال لیمو یکی از پیشنهادات بسیاری از افراد می باشد. برای خرید زغال لیمو ارزان و با کیفیت در تهران به سایت سالارسوز جنوب مراجعه کرده و خریدتان را از این مرکز معتبر انجام دهید.

ذغال لیمو سکه ای

قیمت زغال لیمو

زغال لیمو با قیمت های مختلف در فروشگاه ها عرضه می شود. تولید کنندگانی همچون سالار سوز جنوب ، قیمت های پایین تری را برای محصولاتشان در نظر می گیرند زیرا با حذف واسطه ها ، امکان فروش با قیمت مناسب تر میسر بوده و شما می توانید مستقیم از تولید کننده انواع زغال مصرفی خود را تهیه کنید. در قیمت زغال لیمو مواردی همچون نوع ، ابعاد، کیفیت و... موثر است و کیفیت از مهم ترین مواردی است که در خرید باید به آن توجه داشته باشید. قیمت مطمئنا یکی از مواردی است که در زمان خرید افراد به آن دقت دارند و می خواهند خرید هایشان را با قیمت مناسب تری انجام دهند بنابراین ما به شما مرکز سالار سوز جنوب را معرفی می کنیم زیرا این مجموعه انواع زغال های با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می نماید.

https://2khanshop.com

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت