خرید کوپلینگ با قیمت مناسب

خرید کوپلینگ با قیمت مناسب

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 22 آذر 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

برای انتقال قدرت از ماشین های محرک به قطعات متحرک نیاز است که از تسمه، کلاچ، کوپلینگ، چرخ دنده ها و… استفاده نمود. کوپلینگ ها از قطعات مهم در صنعت هستند. کوپلینگ عنصری مهم برای انتقال حرکت و قدرت بین دو شفت می باشد. برای اتصال میان دو شفت از کوپلینگ استفاده می شود. زمانی که از کوپلینگ استفاده می شود حرکت و گشتاور از شفتی به شفت دیگر انتقال می یابد. از کوپلینگ ها در صنایع مختلف از جمله صنایع مکانیکی، صنعت خودرو، صنایع نفت و گاز، صنایع برق، الکترونیک و غیره استفاده می شود.

شرکت کیهان افزار زاگرس از مراکز عرضه کننده ی انواع کوپلینگ است که تنوع بالایی از کوپلینگ ها را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. برای خرید کوپلینگ از طریق این مجموعه خرید کوپلینگ را در نوع مرغوب و با کیفیت انجام دهید.

فروش کوپلینگ نورمکس

کوپلینگ چیست؟

کوپلینگ ، اتصال دهنده ی دو قطعه است. در صنعت، کوپلینگ به منظور اتصال دو شفت پایه دار یا هارد کروم به یکدیگر استفاده می شود. زمانی که شافت ها در خط مستقیمی قرار دارند و بخواهیم نیرو را از انتهای یک شفت به شفت دیگر انتقال داد ، کوپلینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. کوپلینگ ها انواع مختلفی دارند که هر یک دارای کاربرد متنوع می باشد.

کوپلینگ نورمکس

کوپلینگ نورمکس یکی از انواع کوپلینگ ها است که نیازی به روغن کاری ندارند و در الکتروموتور ها استفاده می شود. همچنین انتقال توان احتراق داخلی را ارائه می نماید. برای انتقال نیرو در تجهیزات مختلف می توان از کوپلینگ نورمکس استفاده کرد. به طور مثال برای انتقال نیرو در پمپ ، گیربکس صنعتی ، میکسر ها، کمپرسور ها، دمنده ها، نوار نقاله و... از کوپلینگ نورمکس استفاده می شود.

فروش کوپلینگ نورمکس

کوپلینگ صنعتی چیست؟

کوپلینگ صنعتی ، قطعه ای است که به وسیله ی آن می توان شفت های مشابه (قطر، طول، سایز و…) یا غیر مشابه را به هم متصل نمود تا انتقال نیرو میان شفت ها انجام شود. استفاده از چرخ دنده ها و گیربکس ها موجب تغییر جهت حرکت یا سرعت زاویه ای و دورانی می شود اما کوپلینگ به این صورت نمی باشد. از کوپلینگ صنعتی به عنوان یک اتصال موقتی استفاده می شود البته در مواردی می تواند دائم هم باشد. کوپلینگ توانایی انتقال نیرو با وجود خطا ها و نیرو و گشتاور را دارد. در مواردی برای مسافت های طولانی تر از محرک های زنجیری و تسمه ها نیز استفاده می شود. کوپلینگ صنعتی اتصالی انعطاف پذیر را میان دو شفت ایجاد می کند و به واسطه ی آن نیرو از شفت محرک به شفت متحرک انتقال می یابد.

شرکت کیهان افزار زاگرس مرکز پخش کوپلینگ است که انواع مختلف کوپلینگ ها را در نظر گرفته است و شما از طریق این مجموعه می توانید به صورت اینترنتی خرید کوپلینگ را انجام دهید.

استفاده از کوپلینگ نورمکس

کوپلینگ نورمکس متشکل از دو هاب و رینگ است و موجب جبران ناهماهنگی های میان شفت ها می شود. رینگ های منعطف در کوپلینگ نورمکس ، از لاستیک نیتیل ساخته شده است که موجب جذب ارتعاشات پیچشی می شود. کوپلینگ نورمکس دارای انعطاف پذیری است و میرایی لرزشی و عدم تطابق شفت ها را جبران می کند. قیمت کوپلینگ نورمکس بسیار مناسب است و این کوپلینگ ها بسیار پر طرفدار هستند. در صورتی که قصد خرید انواع کوپلینگ برای مجموعه ی خود را دارید ، از طریق سایت این مجموعه خریدتان را با ارزان ترین قیمت انجام دهید.

نحوه عملکرد کوپلینگ

تا به این جا با کوپلینگ و کاربرد آن آشنا شدیم. در ادامه می خواهیم به عملکرد کوپلینگ اشاره نماییم.

  • از کوپلینگ به منظور اتصال دو ماشین مختلف برای متصل نمودن محور های واحده ای جدا مثل موتور و ژنراتور استفاده می شود.
  • به منظور انتقال نیرو از محور محرک به محور محرک از کوپلینگ استفاده می شود و این اتصال میان شفت ها با قطر های مختلف نیز انجام پذیر است.
  • کوپلینگ مانع از انتقال گرمای موتور و محرک به محترک می شود.
  • کوپلینگ مانع از انتقال ارتعاشات ضربه می شود.
  • برای ناهماهنگی محور ها از کوپلینگ استفاده می شود.
  • برای انعطاف مکانیکی از کوپلینگ ها می توان بهره برد.
  • به منظور کاهش اثر شوک بر تجهیزات، بار های شوک از شفت به شفت دیگر جذب می شود.
  • محافظت در برابر اضافه بار برای جلوگیری از مشکلات اضافه بار به وسیله ی کوپلینگ انجام می گیرد.

هدف استفاده از کوپلینگ چیست؟

استفاده از کوپلینگ به این منظور است که چندین عملکرد مختلف در یک ماشین انجام شود. در واقع با استفاده از کوپلینگ ، انتقال نیرو از شفتی به شفت دیگر انجام می گیرد. شوک و ارتعاشات بوسیله ی کوپلینگ جذب می شود. همچنین با استفاده از کوپلینگ و بارگیری آن در تجهیزات ، خطا های ناشی از ناهمراستایی محور ها از میان می رود. به منظور عدم انتقال حرارت و قطع جریان گرما از کوپلینگ استفاده می شود. با بهره از کوپلینگ ، از اضافه بار حفاظت به عمل می آید.

پارامتر های انتخاب نوع کوپلینگ

در واقع می توان گفت کوپلینگ ها جزء مهم سیستم های کنترل حرارت و انتقال قدرت هستند که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. اما کوپلینگ ها دارای تنوع بالایی هستند و برای اینکه بتوانید خرید کوپلینگ را در نوع مناسب انجام دهید نیاز است که درباره ی هر یک از کوپلینگ ها اطلاعاتی داشته باشید. طراحان باید به فاکتور های مختلف دقت داشته باشند تا بتوانند انتخاب درستی را داشته باشند. با توجه به انواع کوپلینگ ها و دقت در انتخاب کوپلینگ ها ، موجب کمتر شدن موارد شکست و بالا بردن قابلیت های سیستم می شود. افراد با توجه به مواردی از قبیل سطح گشتاور ، سرعت ها چرخشی ، محدودیت های همراستایی و محدودیت یا رونکاری باید انتخاب و خرید کوپلینگ را انجام دهند.

خرید کوپلینگ با کیفیت

خرید کوپلینگ را از مجموعه های معتبر انجام دهید تا بتوانید نوع با کیفیت کوپلینگ را تهیه کنید. برای اینکه بتوانید خرید کوپلینگ را انجام دهید، در ابتدا باید با انواع کوپلینگ ها آشنا شوید و نوع مناسبی را انتخاب کنید. فروش کوپلینگ از طریق سایت شرکت کیهان افزار زاگرس انجام می گیرد و شما می توانید انواع کوپلینگ مورد نظرتان را از این مجموعه تهیه نمایید. باید متناسب با دستگاه هایتان خرید کوپلینگ را انجام دهید. شرکت هایی که در زمینه ی فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی فعالیت دارند ، کوپلینگ ها را ارائه می کنند و می توانید از این مجموعه ها خرید کوپلینگ نورمکس را انجام دهید. شرکت کیهان افزار زاگرس از مراکز قدیمی فروش کوپلینگ می باشد. این مجموعه با گردآوری انواع کوپلینگ ها متناسب با تجهیزات و ماشین آلات مختلف، فروش کوپلینگ ها مانند کوپلینگ نورمکس را با بهترین قیمت ارائه می کند.

فروش کوپلینگ نورمکس

فروش کوپلینگ نورمکس

کوپلینگ نورمکس از انواع کوپلینگ های رایج در اتوماسیون صنعتی است و این کوپینگ به دلیل کارایی گسترده و قیمت ارزان مورد توجه قرار گرفته است. فروش کوپلینگ نورمکس و سایر انواع کوپلینگ ها توسط شرکت کیهان افزار زاگرس انجام می گیرد. برای کارایی بالای دستگاه ها ، تجهیزات و امکان استفاده ی مناسب از آن نیاز است که از کوپلینگ های مناسب استفاده کرد. فروش کوپلینگ نورمکس از طریق سایت شرکت کیهان افزار زاگرس به صورت اینترنتی انجام می گیرد. این مجموعه یکی از مطمئن ترین مراکز فروش کوپلینگ است. در صورتی که اطلاعات کافی درباره ی انواع کوپلینگ ها دارید ، با تماس با همکاران می توانید مشاوره دریافت کنید.

https://keyhan-tajhiz.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت