خرید پنل دوش حمام و دیگر تجهیزات حمام

خرید پنل دوش حمام و دیگر تجهیزات حمام

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 12 مهر 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

امروزه توجه به تجهیزات حمام بسیار زیاد شده است و افراد به دنبال بهترین دکوراسیون برای حمام هستند. یکی از مهم ترین تجهیزات حمام را دوش تشکیل می دهد. امروزه پنل دوش حمام به جای دوش های قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد. پنل دوش حمام دارای انواع مختلفی می باشد و در اشکال، اندازه‌ ها، رنگ ‌ها و پوشش ‌های مختلف به تولید می رسند. امروزه دکوراسیون حمام ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به همین دلیل انواع تجهیزات حمام مدرن به تولید رسیده است. پنل دوش حمام می تواند تاثیرات بسیار زیادی را در دکوراسیون حمام ایجاد کند. دوش های مدرن جایگزین دوش های ساده شده اند و انواع پنل دوش حمام در بازار وجود دارند که در طراحی های متنوع عرضه می شوند. برای انتخاب پنل دوش حمام نیاز است با مدل های مختلف آن آشنا شوید و نمونه ای مناسب را تهیه کنید. کیفیت پنل دوش حمام بسیار مهم است و در صورتی که پنل دوش حمام دارای کیفیت بالایی باشد ، دوام بالایی خواهد داشت. اگر به بازار برای خرید تجهیزات حمام رفته باشید متوجه انواع تجهیزات و شیرآلات مدرن می شوید که بسیار متنوع هستند. پنل دوش حمام امکانات بسیار بیشتری نسبت به یک دوش ساده در اختیار شما می گذارد. استفاده از تجهیزات مدرن ، موجب زیبایی دکوراسیون حمام و همچین بهره مندی از تجهیزات خوب و کامل می شود.

فروشگاه علائدین از مراکز معتبر فروش تجهیزات حمام است که همواره سعی داشته با ارائه ی محصولاتی با کیفیت و خدمات دهی عالی ، رضایت مشتریان را به دست آورد.

پنل دوش حمام چیست؟

پنل های دوش شامل سر دوش های بزرگی هستند که دارای ارتفاع بین یک تا دو متر می باشد. همچنین عرض پنل دوش حمام معمولا در حدود 30 تا 40 سانتی متر می باشد. بر روی پنل دوش حمام چندین سر دوش قرار داده شده است که از بالا به پایین آب را اسپری می نماید. این پنل های دوش به راحتی جایگزین دوش های قدیمی می شود و در محل نصب آن ها قرار می گیرد. پنل دوش حمام در همان محل آب سرد و گرم متصل می شوند و این پنل ها دارای سردوش و در کنار آن ها ، آپشن های مختلف می باشند. آپشن ‌هایی مانند چراغ  LED، ماساژور های مختلف، سنسور حرارتی به منظور تنظیم حرارت آب، سنسور فشاری جهت تنظیم فشار آب و... در این پنل ها قرار دارد.  

پنل دوش حمام

حمام های مشابه سونا در این سال ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از انواع تجهیزات حمام مدرن استفاده می شود. داشتن حمام ایده آل با چند سر دوش بسیار عالی است. افراد با استفاده از پنل دوش حمام می توانند بعد از یک روز پر مشغله ، خستگی در کنند. طراحی دکوراسیون حمام بسیار متنوع است زیرا در سال های اخیر انواع تجهیزات متنوع به تولید رسیده است. شما بر اساس میزان بودجه می توانید نسبت به خرید پنل دوش حمام تصمیم گیری کنید.

مزایای پنل دوش حمام

با دانستن مزایای پنل دوش حمام می توانید نسبت به خرید پنل دوش حمام تصمیم گیری کنید. پنل دوش حمام ، در مدل بزرگ تری نسبت به دوش های دیگر می باشد. صفحه عرضی پنل دوش ها نسبت به مدل های معمولی معمولا چند سانتی متر عریض تر است. در این نوع پنل ها از ماساژور هایی استفاده شده است که به صورت توکار می باشد. این مجموعه که به صورت یکپارچه است به صورت مستقیم بر روی دیوار قرار می گیرد. شیرآلاتی که به همراه پنل دوش حمام مورد استفاده قرار می گیرد نیز باید مناسب باشد. پنل دوش حمام بخش اصلی تجهیزات حمام است که دارای مزایای زیادی است و در ادامه می خواهیم به مزایای پنل دوش حمام بپردازیم:

  • نصب آسان

پنل دوش حمام دارای نصب ساده ای است که بر لوله کشی فعلی دوش های قدیمی نصب می شود. تنها برای نصب پنل دوش حمام نیاز به چند براکت برای مهار مجموعه می باشد. بنابراین بسیار ساده می توانید از پنل دوش حمام در محل لوله کشی دوش ها قدیمی استفاده کنید.

  • ابعاد متناسب با فضا

پنل دوش حمام تنوع بالایی دارد و می توان متناسب با میزان فضا نمونه ی مناسبی را یافت. بنابراین برای هر فضایی قابل اجرا است و شما بر اساس میزان فضای موجود می توانید نوع دلخواه این تجهیزات حمام را تهیه کنید.

  • صرفه جویی در مصرف آب

پنل دوش حمام به سیستم لوله کشی نیاز دارد از این رو مصرف آب کمتر می شود. بنابراین پنل دوش حمام در مقایسه با سیستم های دوش ترکیبی دارای مصرف کمتر آب می باشد.  

پنل دوش حمام

  • دوام بالا

پنل دوش حمام ها نسبت به دوش های ترکیبی هزینه ی کمتری دارد زیرا دارای اجزای یکپارچه می باشد. بنابراین شما با خرید پنل دوش حمام ، یک مجموعه ی کامل تهیه می کنید.

خرید پنل دوش حمام با قیمت ارزان

خرید پنل دوش حمام بسیار مهم است. پنل دوش حمام باید و تجهیزات حمام متناسب با میزان فضایی که در اختیار دارید باشد. این پنل ها در انواع جنس ها مانند ، استیل ، چوب و... به تولید می رسند که انتخاب جنس پنل دوش حمام بسیار مهم است. برای خرید پنل دوش حمام با قیمت ارزان به شما پیشنهاد می کنیم تا از طریق مجموعۀ علائدین نسبت به خرید پنل دوش حمام با کیفیت و قیمت مناسب اقدام نمایید. مجموعه ی علائدین یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات حمام است و انواع پنل دوش حمام را با طراحی های مختلف ارائه می نماید که با مراجعه به این فروشگاه می توانید نوع مورد نظر از پنل دوش حمام را به راحتی تهیه کنید. این مجموعه فروش اینترنتی محصولاتش را برای فراهم نمودن خرید اینترنتی برای مشتریان در نظر گرفته است بنابراین افراد برای خرید پنل دوش حمام نیازی به مراجعه ی حضوری به این مجموعه را ندارد و به صورت آنلاین در زمان کوتاه می توانند خریدشان را انجام دهند.

فروش پنل دوش حمام با کیفیت بالا

امروزه فروشگاه های آنلاین زیادی راه اندازی شده است. این فروشگاه ها محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند. شما برای خرید انواع کالا ها مانند خرید پنل دوش حمام می توانید از طریق سایت های اینترنتی اقدام نمایید اما نکته ای که برای خرید از فروشگاه های آنلاین باید در نظر بگیرید، اعتبار فروشنده است و با خرید از مراکز معتبر و با سابقه می توانید خرید  لذت بخشی را تجربه کنید. فروش علائدین با سال ها فعالیت صادقانه در زمینه ی فروش تجهیزات حمام ، مرکزی مطمئن برای خرید های شما می باشد. شما می توانید خرید تجهیزات حمام را در کیفیت های عالی از طریق این مجموعه انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با ما تماس بگیرید.

پنل دوش حمام

قیمت پنل دوش حمام

در بازار فروش پنل دوش حمام و سایر تجهیزات حمام با قیمت های مختلف انجام می گیرد زیرا عوامل متعددی در قیمت پنل دوش حمام تاثیر گذار است. مواردی مانند برند تولید، جنس، کیفیت، بعاد، آپشن ها و... بر قیمت پنل دوش حمام تاثیر می گذارند بنابراین بر اساس میزان بودجه می توانید برای خرید پنل دوش حمام تصمیم گیری کنید. برای این که بتوانید خرید پنل دوش حمام را با مناسب ترین قیمت انجام دهید ،پیشنهاد ما به شما فروشگاه علائدین است. این مجموعه با عرضه ی مستقیم پنل دوش حمام ، بهترین قیمت ها را در نظر گرفته است.

 https://aladdinlampshop.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت