تعمیر اجاق گاز در تهران

تعمیر اجاق گاز

10 / 10
از 4 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 27 دی 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

اجاق گاز از لوازم ضروری در هر آشپزخانه ای است. اجاق گاز ها در انواع مختلفی هستند که ساده یا پیشرفته بوده و برخی دارای فر و برخی هم بدون فر می باشند. نیاز به اجاق گاز همه وجود دارد و در صورتی که این وسیله خراب شود با مشکلات زیادی روبرو می شویم. اجاق گاز به دلیل داشت ظاهر ساده ، طوری به نظر می رسند که نیاز به سرویس یا تعمیر تخصصی ندارند اما اجاق گاز دارای سیستمی پیچیده است که در زمان خرابی تنها تعمیرکار اجاق گاز می تواند علت را دریابد همچنین برای کارکرد مناسب این وسیله و جلوگیری از خرابی اجاق گاز باید حتما از سرویس اجاق گاز بهره برد.

مرکز تعمیر پرشین یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده ی خدمات تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیر اجاق گاز می باشد.

همچنین سرویس اجاق گاز و نصب اجاق گاز توسط این مجموعه انجام می گیرد. برای تعمیرات اجاق گاز با تماس با مرکز تعمیر پرشین ، تعمیر اجاق گاز در محل انجام می گیرد.

نکات نصب اجاق گاز

  • نصب اجاق گاز باید در محیط‌ هایی باشد که خیلی کوچک و سربسته نباشد و خروجی برای خروج گاز های حاصل از سوخت وجود داشته باشد.
  • اجاق گاز را در محلی که وزش باد وجود دارد قرار ندهید.
  • برای اتصال دو سر شیلنگ به لوله کشی گاز حتما از بست استفاده نمایید.
  • طول شیلنگ اجاق گاز نباید خیلی زیاد باشد یعنی از یک ونیم متر بیشتر نباشد.
  • بعد از نصب کردن اجاق گاز می توانید امکان نشتی گاز را با استفاده از کف صابون
  • دقت داشته باشید که غذا بر روی اجاق سر نرود.

تعمیرات اجاق گاز

خدمات تعمیرات اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز نیازمند عیب یابی درست و اصولی است و به همین دلیل تعمیرکارانی که به تعمیر اجاق گاز می پردازند باید آشنایی و مهارت کاملی درباره ی تعمیرات اجاق گاز ها داشته باشند. بنابراین تعمیر کار باید در ابتدا مهارت کافی را برای عیب یابی داشته باشد و سپس به عیب یابی بپرازد و متوجه شود که منشا مشکل چیست. اجاق گاز ها از نظر سیستم مشابه هستند اما در انواع مختلف این وسیله تفاوت هایی از نظر قطعات و کارایی وجود دارد به همین دلیل مرکزی که تعمیر اجاق گاز را انجام می دهد باید تخصص کافی برای تعمیرات اجاق گاز ها در برند ها و مدل های مختلف را داشته باشد تا بتواند مشکلات را به خوبی برطرف نماید .

تعمیر اجاق گاز در تهران

در تهران نیاز به مرکز تعمیرات اجاق گاز بسیار بوده و به همین دلیل مرازک متعددی در این زمینه فعالیت دارند که خدماتی باکیفیت مختلف را ارائه می دهند. بنابراین برای دریافت خدمات نصب ، سرویس و تعمیر اجاق گاز در تهران ، حتما مرکزی معتبر را انتخاب کنید تا تعمیر اجاق به خوبی انجام گیرد. مرکز تعمیر پرشین تعمیرات اجاق گاز در تهران را بهترین کیفیت ارائه می کند. شما می توانید برای تعمیرات اجاق گاز در محل از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید. مرکز تعمیر پرشین با بهره گیری از تعمیرکارانی مجرب و حرفه ای ، قادر به تعمیرات انواع اجاق گاز می باشد. برای ارتباط با این مجموعه و دریافت خدمات تعمیر اجاق گاز در تهران به سایت تعمیر پرشین مراجعه نموده و با همکاران ما تماس بگیرید. تعمیر اجاق گاز در تهران با بهترین کیفیت انجام می گیرد و این مجموعهدارای سابقه ی بلند مدت در زمینه ی تعمیر انواع لوازم خانگی می باشد.

برخی از مواردی که تعمیرات اجاق گاز نیاز دارید

  • جرقه نزدن شعله اجاق گاز

زمانی که شعله اجاق گاز جرقه نمی زند ، مشکل می تواند از کلید جرقه و یا ترانس جرقه باشد. همچنن در مواردی سیم های اتصال دهنده دچار مشکل شده اند. بنابراین در این مواقع بهتر است از خدمات تعمیرکار اجاق گاز بهره ببرید.

  • روشن نشدن شعله اجاق گاز

در زمانی که شعله روشن نمی شود اولین کار بررسی جریان گاز است که برقرار باشد زیرا ممکن است نشت گاز دلیل بر نداشتن شعله اجاق گاز باشد و پس از آن چک کردن سوراخ های مشعل یا پیلوت مهم است زیرا در صورت مسدود بودن آن شعله نخواهد داشت. پیلوت را چک کند که روشن باشد . در غیر اینصورت حتما با مرکز تعمیر پرشین زنگ بزنید تا تعمیرکار به محل اعزام شود و تعمیر اجاق گاز را در زمان کوتاه انجام دهد.

  • زرد سوختن شعله اجاق گاز

رنگ شعله های اجاق گاز باید به رنگ آبی باشد و زرد سوختن آن دلیل وجود مشکل در این وسیله می باشد. وجود رطوبت یکی از دلایلی است که موجب زرد سوختن شعله می شود. همچنین گرفتگی در بخش حفره های مشعل می تواند دلیل دیگر بر این مورد باشد. در صورتی که مشکل برطرف نشد حتما با تعمیرکاری حرفه ای تماس بگیرید.

  • خاموش شدن خود به خود پیلوت

در زمانی که تنظیمات پیلوت به هم بخورد ، خاموش خواهد شد همچنین در صورتی که جریان گازی که به پیلوت می رسد ناکافی باشد این مشکل ایجاد می شود. در این زمان بستن مقداری از محفظه ی پیلوت و چک کردن تنظیمات آن باید انجام گیرد. بطور کلی تعمیرات اجاق گاز نیاز به تخصص و مهارت داشته و افراد عادی نمی توانند تعمیر اجاق گاز را انجام دهند.

  • دود کردن اجاق گاز

در صورتی که در روز های اولیه ی استفاده از اجاق گاز هستید و شاهد دود کردن سطح آن می باشد ، این به علت این است که کارخانجات تولید اجاق گاز در مرحله ی آخر از روغن صنعتی برای پوشش سینی اجاق استفاده می کنند و راهکار تمیز کردن سینی اجاق گاز است. همچنین در صورتی که اجاق گاز شما قدیمی است ، تمیز نبودن آن موجب دود کردن اجاق می شود. برای دریافت مشاوره می توانید با تکنسین های ما در مجموعۀ تعمیر پرشین تماس بگیرید و راهنمایی دریافت کنید.

  • احساس بوی گاز در اطراف اجاق گز

 در صورتی که در نزدیکی اجاق گاز احساس بوی گاز می کنید، اتصالات گاز مانند شیلنگ و شیرگاز باید چک شود که نشتی گاز وجود نداشته باشد. مشکلات دیگری همچون سوراخ شدن شیلنگ اجاق گاز می تواند دلیل این مشکل باشد.

تعمیرات اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز در محل

تعمیرات اجاق گاز باید حتما توسط افراد حرفه ای انجام گیرد درغیر این صورت اگر از مراکز غیر تخصصی و تعمیرکاران بی تجربه برای تعمیرات اجاق گاز کمک بگیرید ، عیب یابی و رفع عیب به درستی انجام نخواهد گرفت و ممکن است به سایر قطعات اجاق گاز نیز صدمه وارد شود همچنین تعمیر در زمان طولانی انجام گرفته و هزینه های زیادی را ایجاد خواهد کرد بنابراین یک تعمیرکار حرفه ای نقش مهمی در زمان تعمیر و هزنیه ها خواهد داشت.

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر اجاق گاز از مواردی است که باید در زمان کوتاهی انجام گیرد زیرا استفاده از اجاق گاز موجب می شود که افراد به این وسیله نیاز داشته باشند و در صورت نیاز به هر گونه تعمیر اجاق گاز در محل با تماس با همکاران ما در مجموعۀ تعمیر پرشین ، تعمیرکاران مجرب ما به محل اعزام می شوند که در زمان فوری تعمیرات اجاق گاز را انجام دهند. تعمیر اجاق گاز در محل انجام گرفته و کارفرما می تواند روند تعمیر را مشاهده نماید و از آن آگاه باشد و هرگونه تعمیر اجاق گاز در محل و تعویض قطعه با هماهنگی او انجام گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با تعمیرکاران ما در مرکز تعمیر پرشین تماس بگیرید.

https://tamirpersian.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت