باسکول و انواع آن

باسکول و انواع آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 23 شهریور 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

باسکول یک ترازوی دیجیتالی است که ابعاد بزرگی داشته و برای وزن کردن انواع مواد سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. باسکول های قدیمی باسکول های قپان بودند اما امروزه باسکول ها در نوع دیجیتال به تولید می رسند. باسکول ها به دلیل این که برای توزین کالا های سنگین به کار می روند باید از جنس بسیار مقاومی تشکیل شده باشند . بنابراین این باسکول ها دارای بدنه و کفی مستحکم می باشند. هر یک از باسکول ها دارای حمل وزنی هستند که به میزان وزنی است که برایشان مشخص شده می باشد. باسکول دارای اجزای مختلفی از جمله نمایشگر، بدنه و لودسل و... می باشند که این اجزای مهم باسکول ها می باشد. باسکول ها در تنوع بالایی به تولید می رسند که هر یک برای مصارف مختلف به کار می روند و فروش باسکول در فروشگاه با تنوع روبرو است. از انواع باسکول ها می توان به باسکول صنعتی، باسکول آویز، فروشگاهی و باسکول جاده ای و ... اشاره کرد که قیمت باسکول در هر یک متفاوت می باشد.

خرید باسکول

برای خرید باسکول در ابتدا به مشخصات هر یک از باسکول ها توجه کنید و باسکول را با توجه به نیازی که دارید تهیه نمایید. باسکول ها هر یک ویژگی های خاصی داشته و مناسب برای مشاغل مختلف در نظر گرفته شده اند. امروزه فروشگاه ها به صورت اینترنتی فعالیت داشته و انواع محصولات خود را به صورت غیر حضوری به فروش می رسانند بنابراین افراد می توانند خرید های خود را به راحتی انجام دهند. خرید اینترنتی بدون اتلاف زمان بوده و هزینه ها را کاهش خواهد داد بنابراین با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی می توانید نسبت به خرید محصولات مورد نظر خود اقدام نمایید. فروشندگان باسکول برخی از محصولات تقلبی را به فروش می رسانند که در زمان خرید باسکول باید دقت داشته باشید که حتما محصولات اصل را تهیه کنید. بنابراین توصیه می شود که حتما از فروشندگان معتقبر و با سابقه خرید باسکول را انجام دهید.

انواع باسکول

  • باسکول کفی
  • باسکول دام و طیور
  • باسکول صنعتی
  • باسکول لاشه کش چرخ دار
  • باسکول دام کش
  • باسکولت
  • باسکول جاده ای

اجزای مهم باسکول

یک باسکول از 3 قسمت اصلی تشکیل شده است که هر یک از این اجزا نقش مهمی را در باسکول ایفا می کنند. در صورتی که هر یک از این اجزا در کارکردشان دچار اختلال شود ، باسکول عملکرد صحیحی نخواهد داشت. در ادامه به 3 بخش اصلی باسکول ها اشاره می کنیم:

  • سازه یا ساختار مکانیکی باسکول
  • ابزار اندازه گیری وزن وسیله
  • نمایشگر وزن مورد نظر

استفاده از باسکول

همان طور که گفتیم باسکول ها دارای تنوع بالایی است که با توجه به کارکرد هر کدام ، استفاده از آن در بخش های مختلف انجام می گیرد. در صورتی که از برند های سازنده ی باسکول ها اطلاع دارید، می توانید برای خرید باسکول یک برند خوب را انتخاب کرده و خرید را در برند  های معتبر انجام دهید. در بازار انواع برند های باسکول وجود دارد که کیفیت ساخت محصولات هر برند متفاوت از دیگری می باشد. هر یک از برند ها قیمت گذاری مختلفی را در نظر گرفته اند و باسکول های با کیفیت دارای قیمت بالاتری هم می باشند. برند های خارجی معمولا قیمت بالاتری در مقایسه با برند های داخلی دارند و هر یک از برند ها محصولاتی با سطح کیفی متفاوت را ارائه می کنند.

استفاده از باسکول ها در بسیاری از مشاغل بوده و افراد زیادی از این دستگاه استفاده می کنند. انتخاب باسکول باید با توجه به شغل مورد نظر صورت گیرد. باسکول ها دارای مشخصاتی هستند که شامل داشتن باطری، میزان وزن قابل تحمل، دقت توزین، ابعاد، نوع چرخ دار و بدون چرخ و.... می باشند که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید. همچنین امکانات پیشرفته تری نیز برای باسکول ها وجود دارد که در صورت نیاز باید باسکول ها را با امکانات مورد نظر تهیه کنید. مواردی همچون داشتن نمایشگر دیجیتال، امکان چاپ فاکتور و... بنابراین فروش باسکول در تنوع بالایی صورت می گیرد تا بتواند مناسب برای انتخاب تمامی مصرف کنندگان باشد.

فروش باسکول با قیمت ارزان

قیمت باسکول در بازار مختلف بوده و افراد با توجه به بودجه ای که به خرید باسکول اختصاص می دهند ، این وسیله را تهیه می کنند. در خرید اینترنتی امکان مقایسه ی قیمت باسکول را در فروشگاه های مختلف خواهید داشت بنابراین خرید اینترنتی را می توانید با قیمت ارزان تر انجام دهید.

فروش باسکول باکیفیت

هر یک از تولید کنندگان باسکول ، این دستگاه ها را با استفاده از مواد اولیه و لوازم با کیفیت های مختلف می سازند و به همین دلیل است که کیفیت این دستگاه ها با هم متفاوت می باشد. در صورتی که می خواهید اقدام به خرید باسکول نمایید در ابتدا اطلاعاتی را راجع به انواع باسکول ها به دست آورید و پس از آن با شناخت برند ها ، خرید باسکول را انجام دهید. فروش باسکول به صورت اینترنتی و حضوری انجام می گیرد و افراد متقاضی خرید باسکول می توانند به صورت اینترنتی نیز از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام می گیرد. 

باسکول متحرک چیست؟

باسکول متحرک از انواع باسکول هایی است که برای توزین مواد سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. باسکول دارای محدودیت هایی است که برای استفاده در مشاغلی استفاده ی مکرر از آن امکان پذیر نمی باشد و یا دارای محدودیت هایی است. بنابران استفاده از باسکول متحرک می تواند بسیار کاربردی واقع شود. این باسکول دارای چرخ هایی است که امکان جابجایی آسان را برای آن میسر می کند، همان طور که می دانیم باسکول ها دارای وزن های سنگینی هستند که جابجایی آن ها بسیار دشوار است و چرخ یکی از مزیت های مهم آن به شمار می رود. در صورتی که از باسکول ها برای مواردی استفاده می کنید که نیاز به حرکت دادن باسکول دارد، استفاده از باسکول متحرک پیشنهاد می شود. با استفاده از باسکول متحرک می توانید به راحتی باسکول را به مکان های مورد نظر انتقال دهید.

قطعات باسکول

قطعات باسکول شامل انواع قطعات بزرگ و کوچک می باشد. هر یک از این قطعات دارای عملکرد های مختلفی می باشند و در کنار هم موجب کارکرد صحیح باسکول می شوند. از انواع قطعات باسکول می توان لودسل باسکول، کیبورد باسکول، باتری باسکول ، نمایشگر باسکول ،سینی توزین ، کابل و برد های داخلی و... اشاره کرد. هر یک از این قطعات می تواند در زمان خراب شدن، تعمیر و یا تعویض گردد. قیمت باسکول با توجه به نوع دستگاه تعیین می شود. در صورتی که می خواهید از خدمات پس از فروش باسکول استفاده کنید، ضروری است که باسکول را از نمایندگی ها تهیه کنید تا در زمان خرابی بتوانید از این خدمات تعمیر استفاده نمایید.  

خرید باسکول به صورت غیر حضوری

برای خرید باسکول به صورت غیر حضوری می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه نموده و خرید خود را بدون نیاز به مراجعه ی حضوری انجام دهید. خرید باسکول به صورت اینترنتی از مکان دلخواه شما انجام می گیرد و معمولا فروشگاه ها خدمات دهی را در سطح کشور دارند بنابراین باید توجه داشته باشید که از مراکز فروش باسکول بسیار معتبر خریدتان را انجام دهید. قیمت باسکول در هر برند متفاوت از دیگری بوده و پیشنهاد ما برای خرید باسکول ، انتخاب برند های شناخته شده می باشد زیرا این برند ها دارای محصولات با کیفیت هستند و کیفیت آن برای همگان شناخته شده است.

 

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت