معرفی پرفروش ترین باسکول های دیجیتال

باسکول های دیجیتال پر فروش

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 19 ارديبهشت 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

باسکول دیجیتال یک نوع ترازو در اندازه های بزرگ است که برای وزن کردن کالاهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع باسکول ها به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که در برابر آسیب ها و ضربات احتمالی، استحکام و مقاومت بالایی داشته باشند. انواع مختلف باسکول دیجیتال که در بازار موجود است، شامل موارد زیر می شوند:

  •  باسکول جاده ای
  •  باسکول فروشگاهی
  •  باسکول صنعتی
  •  باسکول رولیک
  •  باسکول دامکش
  • باسکول نفرکش
  • باسکول غلطکی

این باسکول ها با وزن های گوناگونی ازجمله 200 کیلویی، 300 کیلویی، 500 کیلویی، 1 تنی، 2 تنی و.. تولید می شوند و هرکدام، مصارف مشخصی دارند.

باسکول دیجیتال

در این مقاله سعی کردیم 4 باسکول پر فروش دیجیتال را برای شما معرفی کنیم:

معرفی باسکول دیجیتال یک تنی

باسکول یک تنی دیجیتال از انواع باسکول صنعتی است و همانطور که از نامش پیداست، توان وزن کردن کالاهایی با حداکثر وزن 1 تن را دارد. شرکت های داخلی و خارجی زیادی اقدام به تولید و عرضه انواع باسکول دیجیتال یک تنی می کنند. به دلیل وزن بالای این باسکول، معمولا برای ساخت بدنه آن از فلزهای محکم و مقاوم استفاده می شود. این باسکول صنعتی در کارگاه ها و صنایع کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید باسکول دیجیتال یک تنی، بهتر است نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  • - قیمت باسکول دیجیتال یک تنی: قیمت این باسکول صنعتی، بستگی به عوامل مختلفی ازقبیل شرکت سازنده، داخلی یا وارداتی بودن محصول، جنس بدنه و.. دارد.
  • - جنس بدنه باسکول: اگر برای ساخت بدنه باسکول از فلزهای مقاوم استفاده شده باشد، باسکول مقاومت و استحکام خوبی در برابر آسیب ها و ضربه های مختلف خواهد داشت. جنس بدنه در طول عمر باسکول هم تاثیر زیادی دارد.
  • - دقت باسکول: توجه به دقت باسکول، از مهم ترین نکاتی است که برای خرید این محصول باید مد نظر قرار گیرد.

باسکول دیجیتال 300 کیلویی

باسکول دیجیتال 300 کیلویی از انواع باسکول صنعتی به شمار می رود. این باسکول صنعتی برای اندازه گیری کالاهایی با حداکثر وزن 300 کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این نوع باسکول معمولا با استفاده از فلز مقاوم و محکم ساخته می شود. همچنین برای جلوگیری از ایجاد خش روی بدنه باسکول، از رنگ های ضد خش الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی سطح و بدنه آن استفاده می شود.

رنگ ضد خش باعث شده است که بتوان از این باسکول صنعتی در کارگاه های آلومینیوم سازی، آهن فروشی ها یا جوشکاری ها استفاده کرد. چون این باسکول صنعتی با قرار گرفتن در معرض اصطکاک ناشی از آهن و فلزات موجود در این محیط ها آسیب نمی بینند. دقت باسکول دیجیتال 300 کیلویی، حدود 50 تا 100 گرم است. این باسکول ها اغلب از نمایشگر LCD و باتری داخلی قابل شارژ برخوردارند. وجود باتری داخلی به کاربر کمک می کند در مواقع قطعی برق، به راحتی با باسکول کار کند.

هنگام خرید باسکول دیجیتال 300 کیلویی باید به نکات مختلفی ازجمله گارانتی و خدمات پس از فروش محصول توجه داشته باشید. قیمت باسکول دیجیتال 300 کیلویی، مسئله دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. انواع باسکول تولید داخل و چینی در بازار موجود است که هرکدام مشخصات، مزایا، قیمت و ویژگی های منحصر به فردی دارند. با این حال پیشنهاد می شود از باسکول های صنعتی ایرانی استفاده کنید.

در حال حاضر شرکت های مختلفی اقدام به تولید و فروش باسکول دیجیتال 300 کیلویی در ایران می کنند. انواع باسکول صنعتی تولید ایران، علاوه بر اینکه یک تا دو سال گارانتی دارند، از بدنه ای محکم و مقاوم و همچنین قیمت مناسبی برخوردارند. از ویژگی های مشترک باسکول های دیجیتال می توان به نمایشگر، باتری داخلی، قابلیت شارژ به وسیله شارژر 6 ولت و همچنین حافظه داخلی اشاره کرد.

باسکول دیجیتال 60 تنی

باسکول دیجیتال 60 تنی که با نام باسکول تریلی کش هم شناخته می شود، نوعی باسکول جاده ای است که برای توزین بار ماشین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع باسکول دارای سه قسمت اصلی شامل سازه یا پلتفرم، اندیکاتور و لودسل می باشد. سازه باسکول دیجیتال 60 تنی درواقع قسمتی از آن است که ماشین های سنگین برای اندازه گیری وزن، روی آن قرار می گیرند. سازه این باسکول ها معمولا با استفاده از فلز یا بتن یا هردو ساخته می شود. به همین دلیل، کاملا محکم و مقاوم بوده و در برابر عوامل مختلف، آسیبی نمی بینند. این نوع باسکول یکی از پرکاربردترین باسکول های جاده ای به شمار می رود. خرید باسکول دیجیتال 60 تنی برای استفاده در جاده ها، صنایع دام و طیور، گمرکات، پروژه های عمرانی، کارخانه ها، صنایع کشاورزی و حمل و نقل بین الملی انجام می گیرد.

باسکول

باسکول دیجیتال 60 تنی در اندازه های 16 در 3 متر تولید می شود. پس امکان اندازه گیری وزن وسایل نقلیه سنگین که حداکثر طول آنها 16 متر است، با استفاده از این نوع باسکول وجود دارد. استفاده از این باسکول 60 تنی به این صورت است که ابتدا تمام طول وسیله نقلیه باید به صورت کامل روی صفحه باسکول قرار بگیرد. پس از ثابت شدن وسیله نقلیه روی صفحه، عمل توزین انجام می گیرد. عوامل مختلفی از قبیل جنس سازه، نوع اندیکاتور، جنس صفحه و تغییرات ارز در تعیین قیمت باسکول دیجیتال 60 تنی موثر واقع می شوند. با این حال، می توان گفت شرکت هایی در ایران هستند که انواع باسکول جاده ای از قبیل باسکول 60 تنی دیجیتال را با قیمت مناسبی عرضه می کنند. نحوه نصب باسکول 60 تنی دیجیتال به دو صورت برجسته یا درون گود و به درخواست مشتری می باشد.

باسکول دیجیتال 100 کیلویی پیام توزین TM100 گارد تاشو

باسکول دیجیتال 100 کیلویی پیام توزین مدل TM100 گارد تاشو، از انواع باسکول مغازه ای است که بدنه و سینی آن از فلز محکم ساخته شده است. به همین دلیل، مقاومت و استحکام بالایی دارد و در برابر عوامل مختلف، آسیب نمی بیند. این باسکول صنعتی، قابلیت توزین کالاهایی با وزن 100 کیلوگرم را با دقت 20 گرم دارد. تاشو بودن این باسکول، به کاربر برای جابجایی و حمل راحت آن کمک می کند. مقاومت و طول عمر بالا، ارزان قیمت بودن، جابجایی آسان، امکان کالیبره، دارا بودن علمک تاشو و سازگاری با شرایط اقلیمی مناطق مختلف ایران، از مهم ترین ویژگی های باسکول دیجیتال 100 کیلویی پیام توزین مدل TM100 به شمار می روند. 

  • - دارای ظرفیت اندازه گیری 100 کیلوگرم.
  • - دارای دقت 20 گرم
  • - دارای سینی با اندازه های 40 در 30 سانتی متر.
  • - دارای ارتفاع ستون 30 سانتی متری
  • - تاشو بودن ستون و گارد
  • - برخورداری از نمایشگر LCD فلزی پیام توزین.
  • - دارای وزن 8 کیلوگرم
  • - دارای کفه لبه دار 

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک مانند یک فروشگاه یا مغازه هستید، می توانید برای وزن کردن کالاهای خود، اقدام به خرید باسکول دیجیتال 100 کیلویی کنید. این باسکول علاوه بر تمامی امکانات خود، دارای باتری و شارژ داخلی هم می باشد. ده سال خدمات پس از فروش و 14 ماه گارانتی، از دیگر مزایای این باسکول به شمار می رود. در صورتی که باتری این باسکول را به طور کامل شارژ نمایید، می توانید به مدت هفت تا ده روز بدون اتصال به برق شهری، از آن استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت باسکول دیجیتال 100 کیلویی پیام توزین، بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امیدواریم با این مقاله بتوانید خرید باسکول دیجیتال موفقی داشته باشید.

https://tajhizat.co/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت