معرفی انواع باسکول دیجیتال

معرفی انواع باسکول دیجیتال

10 / 10
از 4 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 23 آبان 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

در این مقاله می خواهیم در رابطه با انواع باسکول توضیح دهیم. در مقاله های قبلی دانستیم که باسکول چیست و دارای چه ویژگی هایی می باشد. حال می خواهیم بدانیم که این وسیله ی کاربردی دارای چه انواعی می باشد. به طور کلی باسکول نیز همانند هر وسیله ی دیگری می تواند با توجه به برخی از خصوصیاتی که دارد، به دسته های مختلفی تقسیم گردد. اولین خصوصیتی که باعث به وجود آمدن دسته های مختلف می شود، عملکرد این دستگاه می باشد. از نظر عملکرد ما می توانیم باسکول ها را به دسته های متفاوت تقسیم نماییم. از جمله این دسته ها می توان به فروشگاهی، صنعتی، نفرکش، باشگاهی، آویز، جاده ای، قپان، لاشه کش، پالت، دامکش، پزشکی و غیره اشاره نمود.

 ویژگی های مختلف انواع باسکول ها:

مسلما هر کدام از این انواع دارای ویژگی هایی هستند که باعث شده است از یکدیگر متمایز باشند. در مقاله های بعدی به شرح هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت. یک ویژگی مشترک که بین تمامی باسکول ها وجود دارد، مقاومت آن ها می باشد. ترازو ها برای همه ی ما آشنا هستند، این درحالی است که ما ممکن است با باسکول ها چندان اشنا نباشیم. لذا با در نظر گرفتن اینکه عملکرد هر دو یکسان است باید گفت که باسکول ها به شدت مقام هستند. مقاومت این وسیله ها به علت توزین نمودن اجسام بسیار سنگین با وزن های بالای یک تن می باشد. جنس بدنه ی این وسیله از فلز محکم بوده و به گونه ای طراحی شده است که بتواند وزن های بسیار بالا تحمل نماید.

ویژگی های متمایز کننده:

همه انواعی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم می توانند با عملکرد های متفاوتی که دارند باعث رفع نیاز  های بشر شوند. برخی از آن ها دقت بالایی دارند و در عین حال برخی دیگر دارای خاصیت ضد آب هستند. برخی دیگر نیز دارای چاپگر هستند تا جسم توزین شده را همراه با جزئیات ثبت و چاپ  کند.

خرید باسکول دیجیتال ارزان و اصل

اصل بودن باسکول دیجیتال یکی از مهمترین مواردی به شمار می رود که زمان خرید محصول باید به آن دقت داشته باشید. برخی از تولیدکنندگان نمونه های تقلبی باسکول های برند را تولید می کنند و با قیمت زیادی به فروش می رسانند. شما برای خرید باسکول های دیجیتالی اصل و ارزان باید به فروشندگان و نمایندگی های معتبر مراجعه کنید. فروشندگان در مورد ویژگی های باسکول که نشان دهنده اصل بودن محصول است شما را به خوبی راهنمایی می کنند.

خرید باسکول های دیجیتال جدید

باسکول ها مدل های متنوعی دارند که برخی از آنها جدید هستند. اگر می خواهید مدل های قدیمی باسکول ها را عوض نمایید می توانید برای خرید باسکول جدید اقدام کرده و نمونه های پیشرفته تر را خریداری نمایید. باسکول های دیجیتالی جدید صفحه نمایش دقیقی دارند و با حساسیت زیادی بارها را وزن کشی می کنند. شما در وب سایت می توانید مدل های جدید باسکول ها را مشاهده کنید.

تعمیر باسکول دیجیتال

در برخی از مواقع ممکن است که باسکول های دیجیتالی دچار مشکل شوند. برای تعمیر مدل های متنوع باسکول دیجیتال باید تنها به تعمیرکارانی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کنید. تعمیرکاران کارایی باسکول را بررسی می کنند و هر بخشی که ایراد دارد را درست می کنند. در صورتی که باسکول نیاز به قطعه جدید داشته باشد، باید قطعه جدیدی را روی آن به کار بگیرند.

نگهداری از باسکول های دیجیتال

برای اینکه به خوبی بتوانید از باسکول دیجیتال استفاده کنید و مدت زیادی باسکول ها را برای وزن کشی به کار بگیرید باید روش استفاده از آن را یاد بگیرید. روش استفاده از باسکول ها بر اساس استانداردهای مشخص شده ای می باشد. برای افزایش طول عمر باسکول و خراب نشدن قطعات باسکول، باید تعمیرکاران به صورت دوره ای باسکول ها را مورد بازدید قرار دهند.

 

بررسی باسکول فروشگاهی:

همانطور که گفته شد یکی از انواع باسکول ها، باسکول فروشگاهی می باشد. حال می خواهیم بدانیم که این باسکول چیست؟ دارای چه ویژگی هایی است؟ خصوصیاتی که او را از سایر باسکول ها متمایز می سازد چگونه می باشد؟

به طور کلی همانطور که از نام آن مشخص است از این نوع ترازو در فروشگاه ها استفاده می شود. همه ی ما می دانیم که فروشگاه ها نیز خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. از همه مهم تر از کدام از فروشگاه ها دارای کاربری متفاوتی هستند. برای مثال فروشگاه های زنجیره ای نیاز به چاپ رسید دارند. در عین حال در محیط فروشگاه زنجیره ای هیچ گونه رطوبتی وجود ندارد. به همین منظور نیازی به خاصیت ضد آب در این فروشگاه ها و باسکول های آن نیست. این در حالی است که در فروشگاه های فروش مرغ، ماهی، گوشت و غیره نیاز به استفاده از باسکول هایی با خاصیت ضد آبی می باشد. این امر موجب می گردد که آب و رطوبت ناشی از این مواد غذایی موجب خراب شدن این باسکول نشوند.

ظاهر باسکول فروشگاهی:

اگر بخواهیم از نظر ظاهر انواع فروشگاهی این وسیله را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که همگی دارای ظاهری متفاوت هستند. از جمله معیار هایی که در ظاهر آن ها وجود دارد و در همه ی مدل ها یکسان نیست، اندازه ی این وسیله می باشد. برخی از فروشگاه ها برای کشیدن مواد کم وزن تر از باسکول استفاده می نمایند. در عین حال برخی دیگر از فروشگاه ها نیاز به توزین مواد با وزن بسیار بالا دارند.

جنس صفحه ی این وسیله:

همگی این مدل ها دارای صفحه ای محکم برای قرار دادن جسم می باشند. معمولا این صفحه از جنس آلومینیوم است. چراکه این جنس ضد زنگ بوده و دارای مقاومت زیادی می باشد. تحمل فشار، وزن کم، قابلیت تمیز شدن سریع، ضد زنگ بودن برخی از ویژگی های صفحه ی آلومینیومی به شمار می آید.

خرید باسکول دیجیتال کارکرده ارزان

به دلیل گران بودن برخی از مدل های باسکول دیجیتال، بسیاری از افراد مایل هستند که نمونه های کارکرده را خریداری کنند. باسکول کارکرده ارزان تر است و به همین دلیل بسیاری از افراد توانایی خرید این مدل از باسکول ها را دارند. شما برای خرید باسکول دست دوم باید به خوبی اصل بودن و کیفیت باسکول را بررسی کنید. این مسئله که باسکول ها کیفیت خوبی داشته باشند و بتوانند با دقت وزن کشی کالا را انجام دهند بسیار مهم است.

قیمت باسکول های کارکرده

قیمت باسکول دست دوم نسبت به باسکول های جدید مناسب تر می باشد. شما می توانید بین مدل های متنوع باسکول های دست دوم، آن دسته از باسکول هایی که کمتر کار کرده اند را خریداری کنید. قیمت گذاری باسکول های دست دوم به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. هر یک از این فاکتورها را می توانید بررسی کنید و سپس بهترین باسکول را طبق بودجه تان بخرید.

باسکول دیجیتال دست دوم برند

زمان خرید باسکول دیجیتال دست دوم باید برند تولیدی باسکول را به خوبی بررسی کنید. این مسئله که باسکول مورد نظر را برندهای معتبر تولید کرده باشند اهمیت زیادی دارد. در صورتی که از بین برندهای معتبر باسکول ها بتوانید یکی از آنها را خریداری نمایید، سال های زیادی از باسکول ها برای وزن کشی بارهای متنوع استفاده خواهید کرد. برند محک و برند پند را به عنوان بهترین برندهای باسکول می شناسند.

خرید باسکول های کارکرده 60 تنی

از آنجایی که باسکول دیجیتال 60 تنی تا حدودی قیمتش بالا می باشد، افراد نمونه کارکرده این باسکول را خریداری خواهند کرد. نمونه کارکرده باسکول 60 تنی را می توانید با قیمتی مناسب تر بخرید و برای وزن کشی بارها استفاده نمایید. زمان خرید باسکول دست دوم 60 تنی باید برند تولیدی باسکول و همچنین تعداد لودسل های باسکول را بررسی کنید. 

 https://pandgostar.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت