اجرای آردواز و قیمت آن

اجرای آردواز

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 10 ارديبهشت 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

آردواز یکی از مصالح ساختمانی است که برای حفاظت از نمای ساختمان و ایجاد زیبایی در آن به کار می رود. آردواز از اولین مصالحی است که برای سقف های شیب دار مورد استفاده قرار می گیرد. برای جلوگیری از نفوذ باران، برف، گرد و خاک و... به درون ساختمان اجرای آردواز انجام می گیرد و ورق آردواز به دلیل طراحی خاصی که دارد مانع از ورود عوامل خارجی به درون ساختمان می شود. اجرای آردواز برای بخش های مختلف ساختمان انجام می گیرد به طور مثال برای سقف ، پوشش آلاچیق ، سر در ورودی ها ، پنجره ها و... می توان از آردواز استفاده کرد.

مرکز آراز سقف یکی از مراکز معتبر و قدیمی ارائه دهنده ی خدمات اجرای آردواز و انواع سقف های شیروانی و شیب دار می باشد که دارای تخصص و مهارت بالایی در این زمینه است و می تواند انواع سقف های شیبدار زیبا و مقاوم را با کمترین هزینه اجرا نماید.

آردواز چیست؟

آردواز نوعی سقف شیب دار است که بر روی سقف، آلاچیق، درب ورودی و... قرار می گیرد. اجرای آردواز به صورت پله ای و با شیب های مختلف انجام می شود. استفاده از آردواز به منظور جلوگیری از ورود عوامل خارجی مانند برف و باران و غبار و... به داخل ساختمان است. یکی از مزایای اجرای آردواز، زیبایی و جذابیت این سقف است به طوری که می توانید آردواز را در طرح ها و رنگ های مختلف اجرا نمایید.

آردواز

اجرای آردواز با بهترین کیفیت

آردواز تشکیل شده از موادی مانند الیاف صنوعی، الیاف معدنی، سیمان، مواد شیمیایی ، آب و آزبست است. اجرای آردواز به صورت پله ای بوده که با شیب های مختلف قابلیت اجرا دارد. ورقه های آردواز به صورت ساده و هلالی شکل هستند که ابعاد آن ها 30 در 60 سانتیمتر می باشد. برای اجرای آردواز با بهترین کیفیت از مجموعۀ آراز سقف کمک بگیرید. این مجموعه با بهره گیری از نیروی متخصص و با تجربه می تواند اجرای آردواز و انواع سقف های شیب دار و شیروانی را با بهترین کیفیت انجام دهد.

مزایای اجرای آردواز

آردواز دارای مزایای زیادی است که موجب شده از این ورق ها برای اجرای انواع سقف شیبدار استفاده کرد. ورق های آردواز نسبت به ورق های صاف دارای مقاومت بسیار بالاتری دارد زیرا تولید آردواز تخت فشار بالا در حدود 150 کیلوگرم بر متر مربع انجام می گیرد. پوشش آردواز ظاهر خاص و طبیعی همانند سنگ طبیعی را به ساختمان می دهد. از مزایای آردواز ، وزن سبک این سنگ ها است که موجب کاهش وزن سازه به شکل چشمگیر می شود و همچنین آردواز غیر قابل نفوذ می باشد و در مقابل برف و باران و... مقاومت بالایی دارد بنابراین اجرای آردواز در مناطقی که بارش باران زیاد است مانند مناطق مالی کشور ، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. اجرای آردواز ظاهر زیبایی را به ساختمان می دهد و به دلیل این که ورقه های آردواز دارای قابلیت رنگ پذیری هستند می توان اجرای آردواز با انواع رنگ ها انجام داد. آردواز در مقابل آلودگی بسیار مقاوم است و پوششی بسیار عالی برای سقف انواع محیط می باشد.

اجرای آردواز

کاربرد آردواز

اولین و رایج ترین مصالحی که برای اجرای سقف های شیروانی به کار می رود آردواز است. برای زیباسازی و مقاوم سازی ساختمان ها از اجرای آردواز کمک می گیرند. همچنین از این نوع سقف برای جلوگیری از ورود آلودگی ها استفاده می نمایند. آردواز از ورود برف و باران به داخل ساختمان جلوگیری می نماید و به دلیل این که این نوع سقف شیبدار است ، برف  و باران روی سقف مدت زمان کوتاهی دوام می آورند و به پایین سرازیر می شوند بنابراین در مناطقی که برف و باران زیاد است برای سالم ماندن ساختمان از رطوبت از این نوع سقف ها بهره می برند.

آردواز یکی از قدیمی ترین پوشش ها برای سقف های شیبدار است که این متریال به صورت پیش ساخته در فروشگاه ها ارائه می شود. ورق آردواز در مقابل آب مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل برای سقف های شیبدار از این متریال اسنفاده می شود. برای مناطق پر بارش برای این که از ساختمان محافظت شود، اجرای آردواز بهترین روش خواهد بود. ورقه های آردواز به صوت پله ای بر روی هم نصب می شوند و این متریال ظاهر بسیار زیبایی هم دارد. برای استفاده از آردواز می توان ورقه ها آن را به رنگ دلخواه دراورد و این سقف را با شیب مدنظر اجرا نمود. اجرای اردواز کار تخصصی است و توسط افراد بدون مهارت انجام پذیر نمی باشد و باید حتما توسط افراد متخصص و کاربلد انجام گیرد تا در نهایت سقف آردواز به شکل اصولی انجام گیرد. آردواز برای طراحی ویلا بهترین متریال است و می توان زیبایی زیادی را برای ساختمان ها ایجاد نمود و سقف ها را با طراحی های مختلفی انجام داد. ورقه های آردواز در طرح ها و رنگ های گوناگونی هستند که افراد مطابق با سلیقه می توانند آردواز را اجرا نمایند.

انواع آردواز

سقف های آردواز با متریال مختلف اجرا یم شوند. به طور کلی آردواز در نمونه های فلزی و سیمانی وجود دارد و این دو نوع شباهت زیادی به هم دارند. آردواز در نوع سیمانی نوع قدیمی آردواز است که مدت ها به تولید می رسد و همواره از آن برای سقف های ویلا استفاده می شود. آردواز فلزی از انواع نمونه های آردواز است که دارای وزن سبک بوده و امروزه از این نوع آردواز استفاده ی زیادی می شود. کاربرد آردواز تنها برای زیباسازی ویلا ها نبوده و برای انواع آلاچیق ها ، استراحتگاه ها، بالای پنجره ها و... از آن استفاده می شود. بسیار مهم است که اجرای آردواز به صورت صحیح انجام شود تا از بروز مشکلات در آینده جلوگیری نماید بتواند دوام و ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد.

مجموعۀ آردواز یکی از بهترین مجموعه های خدمات ساختمانی در حوزه ی اجرای سقف های شیبدار است که توانایی اجرای انواع سقف های شیروانی را دارد. برای کسب اطلاعات بشتر با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آردواز

نصب آردواز

ورقه های آردواز برای حفاظت حداکثری در ساختمان ها به کار می رود تا از ورود رطوبت به داخل ساختمان ها جلوگیری کند. این نوع سقف شیبدار به صورت لوح هایی است که به شکل پلکانی و شیب های مورد نظر بر روی سقف قرار گرفت و سقف را تشکیل می دهد. نصب اردواز باید به صورت اصولی باید انجام گیرد تا بتواند مقاومت لازم را در برابر برف و باران و باد داشته باشد و همچنین نقش عایق بودن را به خوبی اجرا نماید. برای نصب و اجرای آردواز حتما از مراکز تخصصی کمک بگیرید تا نصب به صورت صحیح انجام شود زیرا در صورتی که نصب آردواز به شکل مهندسی انجام نشود، با گذشت زمان می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند به طور مثال نقش عایق را به خوبی ایفا نکند و یا در زمان کوتاه دچار آسیب شود و هزینه های اضافی را ایجاد نماید به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد می کنیم به مرکز آراز سقف مراجعه نمایید و از این مجموعه برای اجرای سقف های شیبدار کمک بگیرید. برای ارتباط با این مجموعه به سایت آراز سقف مراجعه نموده و با همکاران ما تماس بگیرید تا برای اجرای انواع سقف های مورد نظر شما ، مشاوره های لازم را ارائه نمایند تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشید.

https://arazsaghf.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت