کمپرسور اسکرو و ویژگی های آن

کمپرسور اسکرو و ویژگی های آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 7 مهر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

کمپرسور اسکرو از دستگاه های تولید هوای فشرده است که برای صنایع مختلف از آن استفاده می شود. این دستگاه کاربرد بسیار گسترده ای داشته و از آن برای تولید گاز پر فشار استفاده می شود. کمپرسور اسکرو در زندگی ما نقش مهمی داشته و در دهه های گذشته با پیشرفت صنایع ، نقش کمپرسور اسکرو بسیار پر رنگ تر شده و در بسیاری از کارگاه ها و کارخانه و سایر محیط های صنعتی از این دستگاه استفاده می شود. کمپرسور اسکرو در صنایعی از قبیل دندانپزشکی، تعمیرگاه ها، ساخت لوازم خانگی و... به کار می رود. کمپرسور اسکرو دارای تنوع بالایی است که در زمان خرید کمپرسور اسکرو باید به آن توجه داشته باشید و خرید کمپرسور اسکرو را با توجه به نیازتان انجام دهید.

فروشگاه مکانیکا از معتبرترین مراکز فروش کمپرسور اسکرو در کشورمان است که انواع کمپرسور اسکرو را برای مصارف مختلف به فروش می رساند محصولات فروشگاه مکانیکا دارای کیفیت بالایی بوده و طراحی استاندارد دارند بنابراین برای خرید کمپرسور اسکرو می توانید به صورت مطمئن از این مجموعه ی معتبر این دستگاه را تهیه کنید.

کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو چیست؟

کمپرسور اسکرو را با نام کمپرسور باد نیز می شناسند. کمپرسور اسکرو به منظور فشرده سازی هوا مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان فشرده سازی و متراکم سازی هوا و یا سایر گاز ها ، فشار گاز نیز بالا می رود. از این دستگاه برای ظرفیت های بالا استفاده می شود. اگر بخواهیم محدوده ی کارکرد برای کمپرسور اسکرو تعیین کنیم باید آن را مابین کمپرسور پیستونی و کمپرسور سانتریفیوژ بدانیم. کمپرسور اسکرو از انواع کمپرسور های جابجایی مثبت بوده و از این نظر مشابه کمپرسور پیستونی است که ساختار ذخیره سازی یکسان دارد. از طرفی کمپرسور اسکرو دارای جریان هوای عبوری پیوسته است که مشابه کمپرسور گریز از مرکز می باشد.

انواع کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو به طور کلی در دو دسته بندی قرار می گیرد. کمپرسور اسکرو با روغن و کمپرسور اسکرو بدون روغن از انواع کمپرسور اسکرو می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. پیش از خرید کمپرسور اسکرو باید اطلاعاتی را درباره ی انواع این دستگاه به دست آورید زیرا هر یک از کمپرسور اسکرو ها برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ویژگی های مختلفی می باشد.

کمپرسور اسکرو روغنی

کمپرسور اسکرو روغنی یکی از انواع  کمپرسور اسکرو ها است که در این نوع کمپرسور اسکرو از روغن برای خنک کاری و کاهش اصطکاک بین قطعات استفاده می شود. در این دستگاه ، با تزریق روغن ، هوا چرب می شود. کمپرسور اسکرو روغنی دارای طول عمر بالاتر نسبت به کمپرسور اسکرو بدون روغن می باشد. در این نوع از کمپرسور اسکرو ها عملیات روانکاری با استفاده از روغن وجود داشته و پس از انجام این کار در پایان، روغن اضافی با هوای فشرده شده از دستگاه خارج می گردد که این روغن فیلتر می شود و مجددا به مخزن روغن باز گردانده می شود. یکی از نکات مهم در استفاده از کمپرسور اسکرو روغنی این است که به دلیل این که مقدار جزئی از روغن به همراه هوای فشرده خارج می شود ، امکان دارد به سیستم و تجهیزات آسیب وارد شود که در مواردی که مشکلی برای سیستم نداشته باشد از آن استفاده می شود در غیر این صورت باید از کمپرسور اسکرو بدون روغن بهره برد.

کمپرسور اسکرو بدون روغن

کمپرسور اسکرو بدون روغن همان طور که از نامش مشخص است بدون روغن کار می کند. از این نوع کمپرسور اسکرو برای صنایع حساس به روغن استفاده می شود زیرا روغن ممکن است به برخی از تجهیزات آسیب وارد کند و یا باعث کاهش راندمان کار شود. کمپرسور اسکرو بدون روغن دارای هزینه ی و استهلاک بالاتری نسبت به کمپرسور اسکرو روغنی است و دوام کمتری دارد. هوای فشرده شده با استفاده از دستگاه کمپرسور اسکرو اویل فری ، بدون آلودگی بوده و این دستگاه می تواند برای فشرده سازی انواع گاز ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین با توجه به نوع فعالیت و استفاده ای که از کمپرسور اسکرو دارید ،می توانید خرید کمپرسور اسکرو را در نوع مناسب انجام دهید.

فروشگاه مکانیکا انواع دستگاه های کمپرسور را با بهترین عملکرد ارائه می نماید و متقاضیان خرید کمپرسور اسکرو می توانند با ارتباط با کارشناسان ما در این مجموعه خرید کمپرسور اسکرو را به آسانی و با ضمانت انجام دهند.

کمپرسور اسکرو اربیت ایر Orbit Air

ویژگی کمپرسور اسکرو

  • یکی از مزیت کمپرسور اسکرو نداشتن نوسان در حداکثر فشار کاری است.
  • قطعات مورد اصطکاک کمپرسور اسکرو ها که در مقایسه با نسبت کمپرسور پیستونی بسیار کمتر است و بدین ترتیب هزینه ی نگهداری و تعمیرات کاهش پیدا خواهد کرد.
  • کمپرسور اسکرو دارای جریان یکنواخت بوده و دارای ظرفیت هوادهی بسیار بالایی می باشد به همین دلیل در صنایع بزرگ از این دستگاه استفاده می شود.
  • کمپرسور اسکرو در مقایسه با سایر کمپرسور ها دارای حجم کمتری است.
  • در کمپرسور اسکرو نیرو های متعادل وجود داشته و به همین جهت فوندانسیون بسیار ساده ایجاد می شود.
  • کمپرسور اسکرو لرزش بسیار کمی دارد.
  • به جهت این که فشرده سازی هوا در کمپرسور اسکرو به صورت یکنواخت صورت می گیرد ، در نتیجه برگشت هوا به هواساز اتفاق نمی افتد.
  • به دلیل طراحی خاص کمپرسور اسکرو و آب بند های آن نشتی بسیار کمی خواهد داشت.
  • کمپرسور اسکرو مصرف انرژی کمی دارد.
  • امکان استفاده از کمپرسور اسکرو برای مدت طولانی امکان پذیر است.
  • کمپرسور اسکرو دارای نصب و راه اندازی آسانی می باشد که در زمان کوتاه امکان پذیر است.

 

خرید اینترنتی کمپرسور اسکرو

برای خرید کمپرسور اسکرو در ابتدا نیاز است که اطلاعات لازم را به دست آورید و با بررسی مشخصات فنی دستگاه های کمپرسور اسکرو ، نوع مناسبی را انتخاب نموده و از مراکز خرید کمپرسور اسکرو که دارای سابقه ی بالا و اعتبار می باشند ، خریدتان را انجام دهند. در گذشته خرید کمپرسور اسکرو به صورت حضوری انجام می گرفت اما امروزه فروشگاه ها به صورت آنلاین نیز فعالیت دارند که از طریق وب سایت رسمی می توانید اقدام به خرید کمپرسور اسکرو نمایید. فروش کمپرسور اسکرو از طریق سایت مکانیکا در نظر گرفته شده افراد بتوانند خرید اینترنتی را به آسانی از این مجموعه انجام دهند. امروزه فروشگاه ها به صورت اینترنتی نیز فعالیت دارند که موجب شده افراد بتوانند بدون نیاز به مراجعه در سراسر تا سر کشور ، خریدشان را انجام دهند. برای خرید کمپرسور اسکرو به صورت آنلاین از طریق سایت های فروشگاه ها می توانید اقدام نمایید و خرید کمپرسور اسکرو را در زمان کوتاه انجام دهید. فروشگاه مکانیکا از فروشندگان معتبر و تخصصی دستگاه های کمپرسور می باشد که تنوع بالایی از این دستگاه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می کند.

کمپرسور اسکرو

خرید کمپرسور اسکرو با قیمت ارزان

فروشندگانی که در زمینه ی فروش کمپرسور اسکرو فعالیت دارند انواع این دستگاه ها را با قیمت مختلف و کیفیت های گوناگونی به فروش می رسانند و افراد باید به کیفیت کمپرسور اسکرو توجه داشته باشند زیرا دستگاه های با کیفیت راندمان بالاتری خواهند داشت و همچنین دارای طول عمر بالاتری هستند. فروشگاه مکانیکا یکی از عرضه کنندگان دستگاه های کمپرسور می باشد. این مجموعه سال ها در زمینه ی فروش کمپرسور اسکرو فعالیت داشته و انواع این دستگاه ها را با قیمت بسیار مناسب ارائه می نماید. برای اطلاع از دستکاه های کمپرسور اسکرو و خرید کمپرسور اسکرو با قیمت ارزان و با کیفیت عالی به سایت مکانیکا مراجعه فرمایید.

https://mekaniikka.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت