آشنایی با شرکت امگا صد صنعت آرا و اهداف این شرکت

چرخ گوشت امگا

10 / 10
از 16 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 10 آبان 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

بدون شک تمامی افرادی که در حیطه صنایع مرتبط با مواد غذایی خصوصا صنعت گوشت فعال هستند برند ایتالیایی امگا را به خوبی می شناسند و جهت تجهیز و یا راه اندازی آشپزخانه های صنعتی خود، خرید ماشین آلات این شرکت قدرتمند را در ارجحیت قرار می دهند. اما در سالهای اخیر بواسطه دلایل متعددی دسترسی به این دستگاه ها بسیار دشوار شده که یکی از آنها افزایش قیمت تجهیزات تولیدی این کمپانی معتبر در کشورمان است که متاثر از افزایش هر روزه و سرسام آور قیمت ارز می باشد. با توجه به این امر و البته نیل به خودکفایی ملی و رشد و شکوفایی اقتصاد کشورمان، شرکت امگا صد صنعت آرا از سال ۱۳۸۶ آغاز به کار نموده و مطابق با استانداردهای روز جهان دستگاه هایی مشابه تولیدات شرکت ایتالیایی امگا را طراحی، تولید و به بازار عرضه می کند با این تفاوت که محصولات امگا ایرانی بنا به نیاز مصرف کنندگان داخلی از قیمتی بسیار مناسبتر برخوردار هستند.


شرکت امگا صد صنعت با بهره گیری از دقیق ترین و مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا و البته با بکارگیری مرغوبترین مواد اولیه و قطعات مصرفی، تجهیزاتی شامل اره استخوان بر، دستگاه مرغ خرد کن و چرخ گوشت امگا را تولید و توزیع می کند.

در ادامه این متن فروشگاه تجهیزات به عنوان نماینده رسمی شرکت امگا صد صنعت، قصد دارد شما را با انواع چرخ گوشت امگا ایرانی آشنا سازد تا بتوانید با دید باز اقدام به خرید و استفاده از آنها نمایید.

 

آشنایی با چرخ گوشت امگا ایرانی

با توجه به اینکه گوشت چرخ شده پایه و نیاز بسیاری از غذاهای ایرانی و غیر ایرانی به شمار میرود، از اینرو چرخ گوشت صنعتی از ارکان اصلی مراکز تهیه و توزیع مواد پروتئینی و آشپزخانه های صنعتی محسوب می گردد و باید توانایی چرخ کردن حجم بالایی از گوشت را داشته باشد. به همین منظور چرخ گوشت امگا ایرانی با بکارگیری پیشرفته ترین و مدرنترین تکنولوژی ها، به گونه ای طراحی شده تا بتواند سنگین ترین کارها را انجام دهد و با کارکرد بدون وقفه، طی سالیان متمادی در خدمت کاربران باشد و همچنین بهداشت و سلامت مشتریان را تضمین کند.

انواع چرخ گوشت امگا ایرانی نه تنها از لحاظ ظاهری بلکه از جهات ساختار درونی و قطعات چیزی از تولیدات شرکت امگای ایتالیا کم ندارند و کاربران می توانند با استفاده از این دستگاه ها

گوشت چرخ کرده تازه و سالم را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و یا غذاهایی با کیفیت‌ عالی را به مشتریان عرضه کنند.

از طرفداران و مصرف کنندگان اصلی چرخ گوشت امگا ایرانی می توان به فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های گوشت و مرغ و ماهی و مواد پروتئینی، رستوران ها، هتل ها، کشتارگاه ها، قصابی ها، بیمارستان ها، کارخانه های فرآوری مواد غذایی و سایر مراکزی اشاره کرد که در طول روز میزان بالایی از گوشت چرخ شده را به فروش می رسانند یا در پخت غذا مورد استفاده قرار می دهند.

 

چرخ گوشت امگا ایرانی در چند نوع تولید می گردد

اگر بخواهیم چرخ گوشت امگا را بر اساس ظاهر دسته بندی کنیم، همه مدلهای آن از طراحی رومیزی برخوردار هستند و به سبب دارا بودن ابعاد کوچک براحتی بر روی پیشخوان و کانتر قصابیها یا آشپزخانه های صنعتی جا می گیرند و البته نیاز به فضای زیاد ندارند.

اما دسته بندی چرخ گوشت امگا ایرانی بر اساس سایز تیغه صورت می گیرد که در دو سایز ۲۲ و ۳۲ تولید می گردند که جهت استفاده در محیط های فروشگاهی و نیمه صنعتی و حتی صنعتی بسیار مناسب می باشند.

این دو دسته از چرخ گوشتها در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می گردند و با داشتن رنگ بدنه قرمز و یا استفاده از آلومینیوم و استیل در ساخت بدنه از یکدیگر متمایز می شوند.

 چرخ-گوشت-امگا

بررسی کلی مشخصات فنی و ویژگی های چرخ گوشت امگا ایرانی

اولین مشخصه فنی انواع دستگاه های چرخ گوشت امگا ایرانی بکارگیری آلیاژهای مقاوم و مستحکم در ساخت بدنه و قطعات  می باشد که آنها را در برابر زنگ زدگی، پوسیدگی، خوردگی، چسبندگی با مواد گوشتی و ضربه و خط و خش محافظت می نماید. استفاده از فولاد ضد زنگ در ساخت قطعات موجب گردیده تا این چرخ گوشت های ایرانی تاییدیه های وزارت بهداشت را دریافت کنند و مفتخر به رعایت استانداردهای بهداشتی شوند.

استفاده از موتور گیربکسی در ساختار چرخ گوشت امگا جهت انتقال نیرو از موتور به بخشهای داخلی، علت اصلی قدرت بالا در چرخ کردن و نرم کار کردن این دستگاه می باشد که بسته به مدل از موتور آلمانی یا موتور تحت لیسانس بلژیک (با قدرت ۲ و ۳ اسب بخار) برخوردار هستند.

با تعبیه کلید چرخش معکوس در چرخ گوشت امگا ایرانی خیال کاربران از هرگونه گرفتگی گلویی، فاسد شدن گوشت و عملکرد غیربهداشتی دستگاه راحت می کند زیرا با استفاده از این قابلیت، تیغه در جهت عکس شروع به حرکت کرده و چنانچه گوشت یا چربی در گلویی گیر کرده باشد، تخلیه شده و مسیر خروجی باز می شود.

 

مزایای خرید چرخ گوشت امگا ایرانی 

قدرت، سرعت و بازدهی بالا از فواید استفاده از چرخ گوشت امگا ایرانی به شمار می روند که با توانایی چرخ کردن حدود ۲۷۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم گوشت در ساعت می تواند پاسخگوی نیازهای بسیاری از مراکز مرتبط با مواد غذایی باشد. در ضمن موتورهای قدرتمند این دستگاه ها علاوه بر گوشت گرم، توانایی چرخ کردن استخوان های نرم را نیز دارند.

قیمت مقرون به صرفه با در نظر گرفت کیفیت چرخ گوشت امگا ایرانی از دیگر نقاط قوت و یکی از دلایل محبوبیت روز افزون این دستگاه ها به حساب می آید که دلیل آن تولید داخل بودن و عدم تعلق بسیاری از هزینه ها نظیر باربری و غیره می باشد.

دسترسی آسان به قطعات از دیگر مزایای خرید این چرخ گوشتهای به شمار می رود که دغدغه کاربران را هنگام خرابی و از کار افتادن دستگاه بر طرف می سازد. با خرید دستگاه چرخ گوشت امگا ایرانی هر زمان که با مشکلی در قطعات مواجه شدید بدون هیچگونه نگرانی از موجود نبود قطعه مورد نیاز یا بابت فیک بودن قطعات، می توانید از طریق فروشگاه تجهیزات اقدام نمایید.

 

فروشگاه تجهیزات مرکز فروش انواع چرخ گوشت امگا ایرانی

فروشگاه تجهیزات با دارا بودن کاملترین و جامع ترین سایت فروش تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و ماشین آلات آماده سازی مواد غذایی، همه مدلهای چرخ گوشت امگا ایرانی را به صورت آنلاین در اختیار شما مصرف کنندگان محترم قرار می دهد. با مراجعه به سایت این مجموعه در بخش چرخ گوشت ها می توانید تک تک دستگاه ها را مشاهده کنید و پس از مطالعه دقیق مشخصات فنی شامل قدرت، منبع تغذیه، میزان بازدهی و قابلتیهای هر مدل و بررسی مزایا، قیمت روز و در نهایت مقایسه دستگاه ها با یکدیگر و با سایر برندها به صورت آنلاین سفارش گذاری نمایید.

علاوه بر فروش اینترنتی، فروشگاه تجهیزات امکان بازدید و خرید حضوری را نیز فراهم نموده است تا در صورت تمایل به آدرس فروشگاه مراجعه کرده و با راهنمایی متخصصان حاضر چرخ گوشت امگای مناسب را تهیه کنید.

 

ارائه خدمات پس از فروش چرخ گوشت امگا ایرانی در فروشگاه تجهیزات   

فروشگاه تجهیزات جهت رفاه حال مشتریان خود سرویس، عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات چرخ گوشت امگا را نیز انجام می دهد که توسط تکنسین های مجرب و آشنا به این دستگاه ها با استفاده از قطعات فابریک صورت می گیرد.

https://omegasad.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت