پوکه معدنی در تهران را از کجا تهیه کنیم؟

پوکه معدنی در تهران را از کجا تهیه کنیم؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 23 آبان 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

پوکه معدنی از انواع سنگ ها معدنی بسیار پر کاربرد است که از آن در صنایع مختلف استفاده می شود. پوکه معدنی به دلیل ساختاری که دارد متفاوت از سایر سنگ ها بوده و همین تفاوت موجب کارایی مناسب آن برای مصارف گوناگون شده است. پوکه معدنی سنگی با ویژگی های منحصر به فرد است که به دلیل شرایط تشکیل آن می باشد. در واقع این سنگ ها از مواد مذاب آتش فشان به دست می آید و به همین دلیل دارای ساختار مقاوم و متخلخل می باشد.

مجموعه ی پوکه معدنی رضایی از مراکز فروش پوکه معدنی در تهران و شهرستان ها می باشد. این مجموعه انواع پوکه معدنی ها از جمله پوکه معدنی قروه را در سایز های مختلف ارائه می کند.

پوکه معدنی چیست؟

پوکه معدنی یا پومیس ، سنگی معدنی است که از مواد آتش فشانی به دست می آید. پوکه معدنی دارای مواد معدنی زیادی از جمله آلومینیوم، آهن، منیزیم، سدیم و کلسیم می باشد. ساختار مقاوم و وزن سبک از ویژگی های بارز این سنگ می باشد. پوکه معدنی در رنگ های مختلف مانند سفید، کرم، قهوه ای، سبز ، خاکستری و... یافت می شود. این سنگ در مقابل حرارت و رطوبت مقاومت بسیار خوبی دارد و به همین دلیل در بافت ساختمان ها از آن استفاده می شود.

پوکه معدنی

نحوه شکل گیری پوکه معدنی

زمانی که کوه آتش فشان فعال می شود ، مواد زیر لایه های زمین به صورت مذاب فوران کرده و بر روی سطح کوه جاری می شود. این مواد بر اثر تماس با هوا خنک شده و سنگ ها را تشکیل می دهد. سنگ های تشکیل شده بسیار مقاوم هستند و دارای مواد معدنی می باشند. یکی از این سنگ ها پوکه معدنی می باشد که با استخراج این سنگ، می توان از آن برای مصارف مختلف از قبیل کشاورزی و ساختمان سازی استفاده کرد. از انواع با کیفیت پوکه معدنی  ها ، پوکه معدنی  قروه است که مرغوب ترین نمونه ی پوکه معدنی  در ایران بوده و فروش بالایی دارد ، پوکه معدنی قروه دارای مقاومت بالایی بوده و سبک است و می توان این سنگ را در سایز های مختلف تهیه کرد. فروش پوکه معدنی در تهران توسط مرکز معتبر و قدیمی پوکه معدنی رضایی انجام می گیرد و متقاضیان خرید پوکه معدنی قروه و سایر انواع، با مراجعه به سایت می توانند با همکاران ما در ارتباط باشند.

دلیل بافت اسفنجی پوکه معدنی

همان طور که گفته شد پوکه معدنی از مواد مذاب آتش فشانی تشکیل می شود. در مواد مذاب گاز هایی نیز بر اثر واکنش های شیمیایی وجود دارد که در میان مذاب گیر افتاده و زمانی که بر اثر تماس هوا با این مواد مذاب ، سنگ ها شکل می گیرد ، گاز های محبوس شده منافذی را تشکیل می دهند که موجب بافت اسفنجی این سنگ می شود. بنابراین پوکه معدنی به این شکل ساخته می شود که دارای استحکام بالایی بوده و در مقابل آتش مقاوم است همچنین دارای منافذی می باشد که به آن ساختار متخلخل می گویند. در صورت نیاز به خرید انواع پوکه معدنی در تهران و شهرستان ها به سایت پوکه معدنی رضایی مراجعه کرده و خریدتان را به صورت مطمئن انجام دهید. این مجموعه بهترین خدمات دهی را به شما ارائه خواهد داد و دارای پشتیبانی فعال می باشد بنابراین برای خرید و دریافت مشاوره با کارشناسان فروش ما در مجموعه ی بزرگ پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمایید .

ویژگی های پوکه معدنی

  • از ویژگی های پوکه معدنی ، ویژگی های ظاهری آن است که تفاوت زیادی با سایر سنگ ها دارد. پوکه معدنی در رنگ های مختلف سیاه، خاکستری، قهوه ایی و سفید ساخته می شود که این سنگ ها هم از نظر رنگ و هم از نظر املاح معدن دارای تفاوت هایی با هم می باشند.
  • از ویژگی ظاهری پوکه معدنی می توان به بافت اسفنجی آن اشاره کرد که آن را متخلخل می نامند بنابراین بافت اسفنجی شکل این سنگ موجب شده که وزن آن بسیار کاهش پیدا کند اما همچنان مقاومت بالایی را داشته باشد و وزن سبک آن موجب کارایی پوکه معدنی برای موارد مختلف شود.
  • پوکه معدنی قروه مقاومت بالایی در مقابل حرارت و گرما دارد. بنابراین این سنگ عایقی در برابر حرارت بوده یکی از سنگ های نسوز می باشد.
  • پوکه معدنی عایق صداست و به همین جهت از آن به عنوان عایق برای محیط های مختلف برای جلوگیری از ورود صدا استفاده می شود. به دلیل تخلخل درون پوکه معدنی ،سرعت صوت کاهش پیدا می کند.
  • پوکه معدنی مقاوم در مقابل فشار های خارجی است.
  • وجود املاح معدنی در این سنگ یکی دیگر از خواص آن است.
  • پوکه معدنی عایق بسیار خوبی در مقابل رطوبت است.
  • یکی از ویژگی های پوکه معدنی که بسیار مهم است ضد موریانه و ضد حشرات بودن آن می باشد.

پوکه معدنی

فروش پوکه معدنی در تهران

در تهران به دلیل ساخت و ساز های زیاد ، از پوکه معدنی استفاده ی زیادی می شود همچنین در کشاورزی و سایر موارد از این سنگ معدنی استفاده می شود به همین دلیل فروش پوکه معدنی در تهران بسیار پر رونق است. مجموعه پوکه معدنی رضایی فروش پوکه معدنی در تهران را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کندد. پوکه معدنی ها در انواع مختلفی یافت می شود و به همین جهت پیش از خرید پوکه معدنی باید درباره ی انواع آن اطلاعات لازم را به دست آورید. همکاران ما در مجموعه پوکه معدنی رضایی می توانند مشاوره ها لازم را به شما ارائه کنند.

موارد استفاده از پوکه معدنی قروه

از پوکه معدنی قروه برای مصارف مختلفی استفاده می شود و این سنگ معدنی امروزه بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از این سنگ برای کفسازی خیابان و اتوبان بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا دارای استحکام بسیار بالایی است. این سنگ به منظور شیب بندی کف ساختمان و شیب بندی سقف استفاده می شود زیرا مقاومت بالایی داشته و در مقابل رطوبت نیز مقاوم است. از پوکه معدنی برای تزئین باغچه و آکواریوم استفاده می شود و این سنگ ضد موریانه و حشره است. برای محوطه سازی استفاده ی زیادی را از پوکه معدنی مشاهده می کنیم. یکی از مصارف پوکه معدنی برای کشاورزی است که برای نگهداری آب از آن استفاده می شود همچنین به منظور کود دهی از پوکه معدنی به دلیل داشتن مواد معدنی زیاد استفاده می شود. برای ساخت تونل و سد نیز از پوکه معدنی استفاده ی زیادی می شود زیرا هم وزن سبکی دارد و هم مستحکم است. بنابراین پوکه معدنی در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

پوکه معدنی

خرید پوکه معدنی در تهران

همان طور که گفته شد پوکه معدنی ها در انواع مختلفی به تولید می رسند که برای هر گونه استفاده باید نوع مناسبی را تهیه کنید. یکی از انواع پوکه معدنی ها ، پوکه معدنی قروه است. این نوع از پوکه معدنی ها بسیار با کیفیت هستند و می توان برای مصارف مختلف از آن بهره برد. درواقع پوکه معدنی بهترین نوع پوکه معدنی در کشورمان است که در شهر قروه در استان کردستان یافت می شود. این نوع پوکه معدنی ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند شناخته شده هستند و افراد زیادی از آن استفاده می نمایند. برای خرید پوکه معدنی در تهران از طریق سایت پوکه معدنی رضایی اقدام نمایید. این مجموعه انواع پوکه معدنی های مرغوب و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند.

 https://pokerezaei.com/

 

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت