پوستر دیواری و انواع آن

پوستر دیواری و انواع آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 9 شهریور 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

پوستر دیواری از انواع دیوار پوش های بسیار پر طرفدار ست که از آن برای پوشش دهی دیوار های داخلی ساختمان استفاده می شود. از پوستر دیواری می توان برای انواع ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری استفاده کرد. این نوع دیوارپوش بسیار زیبا و جذاب بوده و می تواند تاثیرات فوق العاده ای را بر روی محیط بگذارد. پوستر دیواری ها بسیار متنوع هستند و از آن ها به منظور ایجاد یک فغضای دلنشین استفاده می شود. برای این که بتوانید انواع پوستر دیواری را در جهت زیبا سازی محیط به کار ببرید باید به نکات مهمی دقت داشته باشید. کیفیت ، قیمت، جنس ، طرح، رنگ و ... ازعوامل مهمی است که در زمان خرید این دیوار پوش باید حتما در نظر بگیرید. پوستر دیواری یکی از اجزای مهم در دکوراسیون بوده و باید هماهنگ با محیط انتخاب شود. انتخاب پوستر دیواری بسیار مهم است و باید طرح و سبک و رنگ بندی ان را هماهنگ با محیط انتخاب کنید.

استفاده از پوستر دیواری

امروزه انواع پوستر دیواری سفارشی و آماده در بازار به فروش می رسد که به جای دیوار پوش های قدیمی به کار می روند. این دیوار پوش بسیار تفاوت از دیوار پوش های قبلی است و دارای طرح های بزرگ و سه بعدی می باشد. استفاده از پوستر دیواری ها برای منازل و یا محیط های دیگر ابتکاری خلاقانه است. این دیوار پوش دارای تنوع بالایی بوده و دارای تصاویری خیره کننده است که موجب شده فراد زیادی از آن برای دکوراسیون داخلی استفاده نمایند.

تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری

سوالی که برای خیلی از افراد هنگام تهیه ی دیوار پوش پیش می آید این است که تفاوت میان پوستر دیواری و کاغذ دیواری چیست؟ این دیوار پوش از جهاتی شبیه به کاغذ دیواری است اما دارای تفاوت هایی می باشد که در زمان خرید پوستر دیواری باید به آن توجه داشته باشید تا بتوانید تصمیم درست تری را بگیرید. در ادامه به تفاوت میان این دو دیوارپوش می پردازیم.

پوستر دیواری و انواع آن

  • تفاوت از نظر ابعاد

کاغذ دیواری ها در ابعاد استاندارد و مشخص شده و به صورت رولی به فروش می رسند. اما پوستر دیواری ها به شکل چند قطعه هستند که شباهت زیادی به پازل دارند و این تکه ها در انواع 1تکه، 2تکه،4تک،8ته و 64 تکه می باشد. هر یک از این قطعات دارای طرح متفاوتی از سایر قطعات است.

  • تفاوت از نظر طرح

طرح کاغذ دیواری با پوستر دیواری متفاوت است. طرح های کاغذ دیواری دارای تکرار بوده و این طرح در طول رول یکسان است. اما در پوستر دیواری ، طرح هر یک از قطعات یا رول ها متفاوت از دیگری است و به شکل مختلف طراحی شده است. طرح پوستر دیواری یک طرح واحد است.

  • امکان تولید سفارشی پوستر دیواری

طرح های کاغذ دیواری در سری بالا به تولید می رسند اما طرح پوستر دیواری با توجه به نظر مشتری طراحی می گردد. البته طرح های آماده هم در بازار وجود دارد اما هر یک از پوستر دیواری مناسب با دیوار مورد نظر شما خواهد بود.

  • محل نصب

پوستر دیواری را می توان بر روی سطوح مختلفی نصب کرد اما بر روی سطوح شیشه ای و سنگی نمی توان از این دیوار پوش استفاده کرد. نصب پوستر دیواری بسیار آسان بوده و می توانید نصب را در کوتاه ترین زمان برای اجرای یک دیوار پوش انجام دهید.

  • جنس پوستر دیواری

از نظر جنس پوستر دیواری ، ضخامت و کیفیت، پوستر دیواری دارای جنس بهتری از کاغذ دیواری است. برای تولید پوستر دیواری از جنس های پاستل، چرم، فیبرو، کتان و.... استفاده می شود.

موارد استفاده از پوستر دیواری

از پوستر دیواری در دکوراسیون مدرن بسیار استفاده می شود. از این دیوارپوش برای محیط های بیرون استفاده نمی شود و مناسب برای محیط های داخلی است. معمولا برای نصب پوستر دیواری ، دیوار های اصلی را انتخاب می کنند تا بتواند تاثیر گذاری بالاتری را داشته باشد. برای این که بتوانید از پوستر دیواری به شکل مناسبی استفاده کنید، باید ابتدا مکان دلخواه را انتخاب نموده و سپس پوستر دیواری را مناسب با سطح مورد نظر سفارش دهید. پوستر دیواری ها دارای طرح های سه بعدی هستند که تصاویر به صورت زنده مشاهده می شوند و جذابیت فراوانی دارد.

پوستر دیواری منازل

پوستر دیواری کاربرد فراوانی در منازل دارد و این دیوار پوش را می توان همراه با کاغذ دیواری مورد استفاده قرار داد. معمولا از پوستر دیواری برای پوشاندن تمام دیوار ها استفاده نمی شود زیرا محیط را بسیار شلوغ می کند و یک پوستر دیواری برای یک اتاق گزینه ی بسیار خوبی خواهد بود. از این دیوار پوش می توان برای اتاق های پذیرایی و اتاق های خواب استفاده کرد.

 پوستر دیواری مشاغل

در بخش مکان های اداری و تجاری استفاده از پوستر دیواری بسیار زیاد بوده و این دیوار پوش می تواند نقش بسیار خوبی را ایفا کند. برای ایجاد دکوراسیونی جذاب می توان از پوستر دیواری به شکل هوشمندانه استفاده کرد و به فضا جان بخشید. استفاده از دیوار پوش ها برای ایجاد تغییرات در فضا بسیار مهم بوده و افراد می توانند از پوستر دیواری برای دیوار ها به شکل مناسب استفاده کنند و دیزاینی جذاب و زیبا را داشته باشند. در محیط های کاری مانند هتل ها ، رستوران ها ، فروشگاه ها و... می توان از انواع پوستر دیواری مناسب و مرتبط با کار مورد نظر بهره برد.

پوستر دیواری و انواع آن

استفاده از پوستر دیواری برای توسعه ی کسب و کار ها موثر بوده و می توان پوستر دیواری را اختصاصی برای شرکت مورد نظر به چاپ رساند . بر روی پوستر دیواری می توان تبلیغات را چاپ کرد و از آن در جهت تبلیغات استفاده کرد. همچنین می توان لوگو و آرم شرکت را بر روی پوستر دیواری چاپ کرد. بنابراین شما با داشتن پوستر دیواری می توانید علاوه بر ایجاد زیبای و جذابیت ، تبلیغات را هم انجام دهید.

مزایای پوستر دیواری

پوستر دیواری دارای مزایای زیادی بوده که موجب شده افراد زیادی از آن استفاده کنند. مزایای پوستر دیواری موجب شده این دیوار پوش یک دیوار پوش ایده ال باشد. از مزایای پوستر دیواری می توان به طول عمر بالا، کیفیت بالا، طرح های متنوع ، نصب ساده ، قابلیت شستشو، قیمت ارزان و... اشاره کرد. این نوع دیوار پوش با قیمت ارزان خریداری شده و می تواند با هزینه ی کم تاثیرات زیادی را بر دکوراسیون بگذارد. پوستر دیواری به دلیل کیفیت بالایی که دارد ، دوام و ماندگاری بسیار خوبی داشته و می تواند سال ها مورد استفاده قرار گیرد. نصب ساده از مزایای بسیار خوب پوستر دیواری می باشد. این دیوار پوش در زمان کوتاهی نصب می شود و ریخت و پاش رنگ کاری ساختمان را ندارد به همین جهت اگر به دنبال دیوار پوشی هستید که بتوانید در زمان کوتاهی آن را نصب کنید، پوستر دیواری انتخاب بسیار خوبی می باشد. قابلیت شستشو یکی از ویژگی هایی است که بسیار مهم بوده و این امکان را فراهم می نماید که در زمان آلوده شدن سطح پوستر دیواری ، آن را تمیز کرد.

برای خرید پوستر دیواری حتما از طریق یک فروشگاه معتبر اقدام به تهیه ی این دیوار پوش نمایید تا بتوانید آن را با کیفیت بالا داشته باشید. در واقع ضروری است که ابتدا کیفیت را مورد توجه قرار دهید و بعد قیمت ، تا بتوانید خرید مناسبی را انجام دهید و از دیوار پوش نهایت بهره را ببرید.

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت