پوستر دیواری ضد آب

پوستر دیواری ضد آب

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 10 مهر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین بخش ها در هر ساختمانی است و در راستای زیباسازی دکوراسیون داخلی ، از المان ها بهره می بریم. هر یک از المان ها برای زیباسازی دیزاین داخلی برای هر فضایی به صورت مختلف در نظر گرفته می شود و با توجه به نظر صاحب ساختمان ، دکوراسیون داخلی اجرا می گردد. پوستر دیواری یکی از لوازم دکوراتیو بسیار محبوبی است که برای پوشش دهی به دیوار ها از آن استفاده می شود. پوستر دیواری ها دارای نقش های سه بعدی و زیبا هستند که به دلیل جذابیت بالایشان مورد توجه افراد قرار گرفته اند. در این مقاله می خواهیم به پوستر دیواری بپردازیم و با کاربرد آن آشنا شویم.

 

پوستر دیواری چیست؟

پوستر دیواری پوششی برای دیوار هاست که شباهت زیادی به کاغذ دیواری دارد. بسیاری از طرح های پوستر دیواری به صورت سه بعدی بوده و به همین جهت برخی از افراد به پوستر دیواری ، کاغذ دیواری سه بعدی هم می گویند.

  پوستر دیواری

تصاویر پوستر دیواری می تواند یک منظره، چهره و یا موضوع خاصی باشد به طوری که طرح های پوستر دیواری بسیار متنوع است. پوستر دیواری با استفاده از چسب بر روی دیوار ها چسبانده می شود. طرح  پوستر دیواری یک طرح بزرگ است و شامل چندین تکه بوده که با کنار هم قرار گرفتن این بخش ها ، پوستر دیواری ایجاد می شود. نصب پوستر دیواری بسیار ساده بوده اما با توجه به ظرافتی که دارد باید توسط افراد ماهر اجرا گردد تا کیفیت بالایی داشته باشد.

فروشگاه دیوار دکور یکی از مراکز عرضه کننده ی انواع دیوار پوشش مانند پوستر دیواری ضد آب در کشورمان می باشد که فروش پوستر دیواری را به صورت مستقیم و با قیمت ارزان ارائه می کند. بنابراین متقاضیان خرید پوستر دیواری با مراجعه به سایت دیوار دکور می توانند برای تهیه ی این دیوار پوش اقدام نمایند.

تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری

پوستر دیواری شبیه به کاغذ دیواری است اما از نظر طرح ها تنوع بیشتری دارد و طرح ها در پوستر دیواری به صورت بزرگ می باشد. در صورتی که کاغذ دیواری ها دارای طرح های تکرار شونده و کوچک می باشند. انتخاب طرح های پوستر دیواری با توجه به خلق و خوی افراد برای انواع محیط ها انجام می گیرد و تاثیر گذاری بالایی دارد. قیمت یکی از تفاوت ها میان پوستر دیواری و کاغ دیوار ها می باشد. در هر یک از این دیوار پوش ها از مواد اولیه ی مختلفی استفاده شده است بنابراین قیمت آن نیز بسیار مختلف می باشد. پوستر دیواری باید در ابعاد دیوار مورد نظر خریداری شود زیرا قابلیت برش دادن همانند کاغذ دیواری را ندارد و تصویر به صورت یکپارچه شکل می گیرد بنابراین در زمان خرید پوستر دیواری باید ابعاد آن را مطابق با سطح مورد نظر انتخاب کنید.

هدف افراد از خرید پوستر دیواری

در زندگی مدرن امروزی که افراد به محیط پیرامون خود اهمیت بالایی می دهند، دکوراسیون داخلی از جایگاه بالایی برخوردار است. انواع اجزای دکوراسیون داخلی بر روحیه ی افراد تاثیر گذار است و به همین دلیل بهره گیری از پوستر دیواری با طرح های جذاب و دلخواه می تواند تنوع بالایی را ایجاد کند. پوستر دیواری علاوه بر پوششی که بر روی دیوار ها ایجاد می کند و باعث پوشش دهی به عیب های دیوار و زیباسازی آن می شود، بر روی فضا تاثیرات زیادی می گذارد به صورت مثال بر روی جذابیت فضا و عمق فضا می توان از این دیوار پوش بهره برد. با توجه به قیمت مناسب این دیوار پوش ، استفاده از آن بسیار گسترش پیدا کرده است. فروشگاه دیوار دکور عرضه کننده ی انواع پوستر دیواری با طرح های جدید و جذاب می باشد. برای خریداری انواع پوستر دیواری دلخواه خود به سایت دیوار دکور مراجعه کرده و خرید پوستر دیواری را با اطمینان انجام دهید.

پوستر دیواری

فواید پوستر دیواری

پوستر دیواری دارای فواید زیادی است که باعث شده افراد زیادی از این دیوار پوش استفاده نمایند. این دیوار پوش دارای مزایای زیادی برای انواع محیط ها می باشد. در ادامه می خواهیم به فواید  بپردازیم:

  • ثبات رنگ

یکی از فواید پوستر دیواری ضد آب، ثبات رنگی آن است. افراد زمانی که دیوار پوشی را تهیه می کنند برایشان اهمیت دارد که این دیوار پوش از نظر رنگی ثبات و ماندگاری بالایی داشته باشد. پوستر دیواری در مدت زمان طولانی تغییر رنگ نداده و این فایده یکی از دلایل پر فروش بودن این دیوار پوش می باشد. بنابراین افراد زیادی به جای استفاده از نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری از پوستر دیواری استفاده می کنند.

  • قیمت مناسب

پوستر دیواری دارای قیمت مقرون به صرفه ای بوده و با توجه به این که قیمت یکی از مهم ترین موارد در خرید دیوار پوش می باشد ، افراد به آن اهمیت زیادی می دهند، پوستر دیواری می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای افراد باشد. قیمت پوستر دیواری وابسته به کیفیت و مرغوبیت این دیوار پوش بوده و پوستر دیواری ها با کیفیت های بالاتر، قطعا قیمت بالاتری را دارند بنابراین افراد برای خرید پوستر دیواری باید در کنار قیمت، به کیفیت این دیوار پوش دقت بالایی داشته باشند. البته عوامل دیگری که می تواند بر قیمت تاثیرگذار باشد شامل طراحی، رنگ بندی، برند و... است، بنابراین افراد با توجه به کیفیت و ویژگی های مورد انتظار می توانند با توجه به بودجه ی خود ، پوستر دیواری را انتخاب کند.

  • قابلیت شستشو

قابلیت شستشو یکی از ویژگی های بسیار مهم پوستر دیواری ضد آب می باشد و این امکان را فراهم می کند که بتوان در زمان الوده شدن این دیوار پوش ، آن را دوباره قابل استفاده کرد. تمیز نمودن پوستر دیواری بسیار ساده بوده و با یک دستمال می توانید این کار را انجام دهید. بنابراین می توانید زمان بیشتری از این دیوار پوش بهره ببرید.

  • ماندگاری بالا

یکی از مزایای مهم پوستر دیواری ماندگاری بالای آن است. این دیوار پوش دارای مقاومت و کیفیت بسیار خوبی بوده و به همین جهت ماندگاری پوستر دیواری بسیار بالا است.

  • نصب آسان

یکی از فواید پوستر دیواری ، نصب آسان آن است که این شرایط را فراهم نموده تا بتوانید در زمان کوتاهی نصب آن را انجام دهید. شما در صورت داشتن مهارت می توانید خودتان نصب پوستر دیواری را انجام دهید. اما بهتر است از افراد مجرب برای نصب پوستر دیواری کمک بگیرید زیرا اگر نصب پوستر دیواری باکیفیت بالایی انجام نگیرد ، نتیجه رضایت بخش نخواهد بود.

  • چاپ طرح دلخواه

یکی از مزایای پوستر دیواری ، امکان سفارشی سازی آن است و افراد می توانند در صورتی که می خواهند طرح مورد نظرشان را به چاپ برسانند ، از مراکز ارائه دهنده ی خدمات چاپ پوستر دیواری کمک بگیرند.

خرید پوستر دیواری

به منظور خرید پوستر دیواری مانند پوستر دیواری ضد آب ، در ابتدا باید به سبک و طرح دکوراسیون داخلی توجه داشته باشید و علاوه بر در نظر گرفتن اجزای دکوراسیون داخلی ، به کاربری محیط هم توجه کنید. تنوع پوستر دیواری بسیار بالا بوده و به همین جهت می توان به راحتی طرح های مورد نظر را خریداری نمود. برای خرید حتما به مراکز معتبر مانند فروشگاه دیوار دکور مراجعه کنید تا پوستر دیواری را در نوع با کیفیت تهیه نمایید. فروشگاه دیوار دکور انواع لوازم دکوراتیو مانند پوستر دیواری را با بالاترین سطح کیفی ارائه می کند. فروش اینترنتی پوستر دیواری از طریق سایت دیوار دکور در دسترس شما عزیزان قرار دارد و می توانید خرید پوستر دیواری را به صورت اینترنتی انجام دهید.

https://divardecor.com

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت