لاستیک دانلوپ در تهران

لاستیک دانلوپ در تهران

9 / 10
از 4 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 21 آذر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

لاستیک دانلوپ به دلیل کیفیت بالایی که دارد یکی از برند های محبوب در میان مردم جهان است. در کشور ما نیز لاستیک دانلوپ مورد توجه خاص پسندان قرار گرفته است.همانطور که می دانیم لاستیک ها یکی از لوازم مهم در خودرو هستند که هرچند سال یکبار نیاز به خرید آن را داریم، به همین منظور انتخاب یک لاستیک مناسب بسیار مهم است و مهمترین بخش در انتخاب لاستیک برند می باشد و شما با انتخاب یک برند خوب می توانید لاستیک های با کیفیتی را داشته باشید.

تاریخچه لاستیک دانلوپ

 آقای جان بوید دانلوپ در سال ۱۸۸۰ در حال تماشای پسر خود بود. زمانی که متوجه شد که پسرش نمی تواند به راحتی با چرخ های دوچرخه حرکت کند در تلاش بود که حرکت دوچرخه را روان تر نماید، به همین جهت چرخ دوچرخه را با استفاده از پلاستیک پوشاند و آن را به گونه‌ای باد کرد تا بتواند حرکت بهتری را از دوچرخه مشاهده کند ، این چیزی بود که آقای دانلوپ آن را به کار گرفت و در نتیجه آن را برای مسابقات دوچرخه سواری مورد استفاده قرار داد. بنابراین اولین لاستیک به نام آقای دانلوپ  ثبت گردید و نام تجاری آن، لاستیک دانلوپ در نظر گرفته شد. اولین کارخانه دانلوپ در سال ۱۸۹۰ در شهر ایرلند تاسیس شد و پس از آن دانلوپ با گسترش در کشورهای دیگر مانند آلمان ، آمریکا ، فرانسه، استرالیا و غیره کارخانه های جدیدی را تاسیس نمود.

مشخصات لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ یکی از لاستیک های ژاپنی می باشد که توسط اولین کارخانه تایرسازی به تولید رسیده است. لاستیک های دانلوپ طبق استاندارد های روز دنیا ساخته شده‌اند و روز به روز پیشرفت نموده اند. لاستیک دانلوپ چسبندگی بسیار خوبی با زمین برقرار کرده و در نتیجه امنیت خودرو بالا خواهد رفت. استهلاک لاسیک دانلوپ بسیار پایین بوده و به همین دلیل نیاز به تعویض های مکرر نخواهید داشت و هزینه ها کاهش پیدا خواهد کرد. لاستیک دنلوپ صدای بسیار کمی را به داخل خودرو انتقال می‌دهد بنابراین سرنشینان در زمان رانندگی آرامش دارند استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی اصولی در ساخت تایر ها موجب شده که این لاستیک با دوام و با کیفیت باشد.

لاستیک دانلوپ

انواع لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ دارای دسته بندی های مختلفی می باشد که یکی از این دسته بندی ها بر اساس شرایط آب و هوایی می باشد همچنین سبک رانندگی های مختلف نیز شامل انواع لاستیک ها می باشد بنابراین با توجه به شرایط آب و هوایی که دارید و از خودرو در آن شرایط استفاده می کنید می توانید انواع لاستیک های زمستانه، تابستانه و چهارفصل دانلوپ را تهیه کنید.

تایر زمستانی دانلوپ

 لاستیک دانلوپ زمستانی دارای طراحی خاصی می باشد که بر روی بدنه آج هایی دارد که برای ترمز گیری در برف و یخبندان بسیار مناسب باشد. لاستیک های دانلوپ زمستانی دارای دوام و ماندگاری بالا در سرما و یخبندان می باشند این لاستیک ها مقاومت بسیار بالایی در سرما دارند و برای مناطق سردسیر مناسب می باشند بنابراین اگر در منطقه هستید که برف و باران زیاد است می توانید از لاستیک زمستانی دانلوپ استفاده کنید.

تایر تابستانی دانلوپ

تایر تابستانی دانلوپ یکی از تایر هایی است که برای فصل تابستان طراحی شده بنابراین می توانید از این لاستیک ها برای فصول گرم سال استفاده کنید. این تایر ها برای مناطقی که در زمستان دمای آن به بالای ۷ درجه است مناسب می باشد و می توان در تمام فصول از لاستیک تابستانی دانلوپ در چنین مناطق استفاده کرد.

تایر تمام فصل دانلوپ

یکی از انواع لاستیک های پرطرفدار دانلوپ تایر تمام دانلوپ می باشد که برای انواع فصل ها مناسب می باشد و برای کشورهایی که چهار فصل هستند مانند ایران این لاستیک بسیار مناسب خواهد بود و از آن می توانید برای همه فصل ها استفاده کنید.

خرید لاستیک دانلوپ با بهترین قیمت

 فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز توزیع لاستیک های دانلوپ در کشورمان است که انواع تایرهای دانلوپ را در مدلهای مختلف فراهم نموده و با قیمت گذاری بسیار مناسب آن را به دست مصرف کنندگان می رساند. لاستیک دانلوپ ارز لاستیک های وارداتی است که توسط برخی از مراکز فروش لاستیک به فروش می رسد و اگر قصد خرید لاستیک دانلوپ را در مدل های مختلف دارید ، به سایت چرخ و یدک مراجعه کرده و خرید لاستیک را به صورت اینترنتی انجام دهید.

فروش لاستیک دانلوپ به صورت اینترنتی

 فروشگاه های زیادی به صورت اینترنتی هم فعالیت دارند تا بتوانند فعالیت گسترده‌ ای را در سراسر کشور داشته باشند و محصولاتشان را به دست مشتریانشان برسانند. خرید اینترنتی لاستیک برای آن دسته از افرادی که به فروشگاه ها دسترسی ندارند بسیار عالی بوده و می توانند به راحتی خریدشان را به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری انجام دهند. لاستیک‌های وارداتی به دلیل کمیاب شدن در کشورمان قیمتشان افزایش پیدا کرده اما فروشندگانی که واردات لاستیک ها را انجام می دهند آن را با قیمت های مناسب تری به دست مصرف کنندگان می رسانند. فروشگاه چرخ و یدک از تامین کنندگان لاستیک‌ های وارداتی از جمله لاستیک دانلوپ می باشد که محصولات مختلف از برندهای متفاوت را به فروش می رساند. در خرید اینترنتی بدون نیاز به حضور در زمان کمتری خریدتان را انجام خواهید داد و فرصت بیشتری برای مقایسه محصولات دارید.

ارسال سراری

دلیل محبوبیت لاستیک دانلوپ

لاستیک های دانلوپ به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند و ساخت یکپارچه آنها موجب شده که طرفداران زیادی در بازارهای جهانی داشته باشند. فناوری ساخت یکپارچه لاستیک دانلوپ موجب عملکرد بهتر این تایر ها و عمر طولانی آنها شده است. لاستیک دانلوپ دارای فرمان پذیری بسیار خوب می باشد و ترمز گیری و شتاب گیری لاستیک بسیار عالی می باشد. لاستیک دانلوپ دارای چسبندگی بسیار خوبی می باشد و کنترل خودرو به وسیله ی این تایر بسیار آسان تر خواهد بود. در ساخت تایر های دانلوپ از سیلیس استفاده می ‌شود که با استفاده از مواد مرغوب و تکنولوژی پیشرفته در ساخت لاستیک ها، این تایرها طول عمر بسیار طولانی خواهند داشت و در تنوع بالایی برای انواع خودروها به تولید می‌رسد و افراد با توجه به خودروی خود می توانند لاستیک مناسب را تهیه کنند.

قیمت لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ از جمله لاستیک های وارداتی است که دارای قیمت نسبتاً بالایی در میان انواع لاستیک ها می باشد اما کیفیت بالا و ویژگی های خوب این لاستیک موجب شده که افراد زیادی از این لاستیک استفاده کنند. در کشور ما تنها برخی از فروشندگان این لاستیک ها را ارائه می نمایند و یکی از فروشندگان منصف لاستیک های دانلوپ فروشگاه چرخ و یدک میباشد. لاستیک دانلوپ سر و صدای بسیار کمی را به خودرو انتقال میدهد و امنیت بالایی دارد و این لاستیک ها با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و مواد اولیه مرغوب ساخته شده‌اند و کمپانی دانلوپ همواره در جهت ارتقاء محصولاتش در تلاش بوده است.

لاستیک دانلوپ

خرید لاستیک دانلوپ

برای خرید لاستیک دانلوپ به جای این که به فروشگله ها مراجعه کنید و لاستیک دانلوپ را یافته و آن را به همراه خود به منزل ببرید، می توانید این کار را به صورت اینترنتی سفارش دهید تا برای شما ارسال شود و از مراجعه به تک ‌تک فروشگاه ها خودداری نمایید.اگر به دنبال خرید یک لاستیک با کیفیت هستید، لاستیک دانلوپ می تواند انتظارات شما را برآورده سازد. مقاومت بالا ،چسبندگی عالی، فرمانپذیری خوب، انعطاف بالا و ترمزگیری عالی از جمله مزایای تایر دانلوپ می باشد. با استفاده از این لاستیک ها می توانید یک سواری نرم و راحت را داشته باشید. خصوصیات لاستیک دانلوپ

 https://charkhoyadak.com/

 

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت