سوئیچ خودرو و انواع آن

سوئیچ خودرو و انواع آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 2 مهر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

با توجه به این که خودرو های مختلفی از جمله خودرو های خارجی زیاد در کشور مورد استفاده قرار می گیرند، ساخت سوئیچ خودرو یکی از دغدغه هایی است که صاحبین خودرو ها دارند. یکی از مواردی که منجر به سوئیچ خودرو ، گم کردن ریموت خودرو است که بسیار مهم بوده و باید بسیار فوری اقدام به تهیه ی سوئیچ خودرو نمود. همچنین در زمان های خرابی سوئیچ خودرو ، نمی توان با استفاده از تعمیرات در مواردی سوئیچ خودرو را مجدد قابل استفاده نمود و نیاز به ساخت ریموت خودرو می باشد. در زمان های گذشته زمانی که ریموت خودرو می شکست و یا با مشکلی مواجه می شد، افراد با مراجعه به یک کلید ساز میتوانستند اقدام به تهیه ی سوئیچ خودرو نمایند. ریموت خودرو های امروزی سوئیچ های کداری هستند که به صورت پیشرفته طراحی شده اند و این سوئیچ ها با استفاده از دستگاه های مخصوص و مدرن ساخته ی شوند بنابراین هر کلید سازی نمی تواند سوئیچ خودرو را بسازد و باید حتما به مراکز تخصصی ساخت ریموت خودروی مورد نظر خود مراجعه کنید تا بتوانید ساخت سوئیچ خودرو را انجام داد.

خدمات سوئیچ خودرو

خدمات ریموت خودرو در صورتی که از مراکز معتبر و مورد اطمینان دریافت شود، می تواند با کیفیت بسیار بالایی انجام گیرد. خدمات ساخت ریموت خودرو ، ساخت ریموت خودرو ، کد دهی و پاک کردن ریموت، پروگرام ریموت ، تراش کلید، خام نمودن سوئیچ، باز کردن درب اتومبیل ، تعمیر ریموت، تعویض باطری و قاب ریموت و... می باشد که این خدمات توسط مراکز ساخت سوئیچ خودرو ارائه می شود. ساخت ریموت خودرو برای هر یک از خودرو ها با استفاده از دستگاه ها و روش های مختلف انجام می گیرد و برخی از مراکز ساخت سوئیچ خودرو در حوزه ی ساخت سوئیچ برخی از خودرو ها فعالیت دارند.

در صورتی که ریموت خودرو را گم کرده اید، اصلا نگران نباشید زیرا مراکزی وجود دارند که ساخت سوئیچ خودرو را انجام می دهند و می توانید از این مراکز کمک بگرید. با توجه به این که مکانیزم های خودرو الکترویکی شده اند، در صورتی که ساخت ریموت خودرو کد دار به شکل غیر استاندارد انجام شود، ممکن است مشکلات زیادی را به وجود آورد مثلا سیستم های برقی دچار خرابی شوند. با توجه به این که ساخت اشتباه سوئیچ خودرو می تواند در گذر زمان مشکلاتی را به وجود آود باید حتما توجه داشته باشید که ساخت سوئیچ خودرو را در مراکز معتبر انجام دهید.

دلیل اهمیت مراقبت از ریموت خودرو

سوئیچ خودرو یکی از قطعات الکترونیکی خودرو است که حساس بوده و در صورت محافظت نکردن به سرعت آسیب خواهد دید . دلیل عمده مراجعه ی صاحبین خودرو به نمایندگی ها ، ساخت سوئیچ خودرو می باشد. سوئیچ خودرو مهم ترین وسیله برای کارایی خودرو است و بدون استفاده از سوئیچ خودرو نمی توان از خودرو استفاده ای نمود. در برخی از مواقع مانند افتادن سوئیچ خودرو در آب ، گم شدن ریموت خودرو ، خرابی ریموت خودرو و... موجب می شود که افراد نیاز به ساخت ریموت خودرو داشته باشند. همان طور که می دانیم هر یک از قطعات الکترونیکی دارای عمری هستند و در زمان هایی نیاز است به تعویض دارند. در صورتی که سوئیچ خودرو دارای کیفیت بالایی باشد ، طول عمر بالایی خواهد داشت در غیر این صورت این وسیله به سرعت آسیب خواهد دید و غیر قابل استفاده خواهد شد به همین دلیل است  که همواره توصیه می شود که از مراز معتبر اقدام به تهیه ی این قطعه نمایید.

کد برداری و کددهی به سوئیچ خودرو  

ریموت خودرو دارای کدی ست که هر یک از خودروها دارای این کد هستند که به شکل اختصاصی بوده و به همین دلیل در زمان گم شدن ریموت خودرو ، زمانی که اقدام به تهیه ی ریموت خودرو جدید می نمایید، کد قبلی پاک شده و کد جدیدی جایگزین آن می شود بنابراین دیگر ریموت قبلی کارایی نخواهد داشت و این امر از نظر امنیت خودرو بسیار مهم بوده و از سرقت خودرو جلوگیری خواهد شد. بنابراین برای این که بتوان ساخت سوئیچ خودرو را انجام داد در ابتدا ماشین اسکن برای دریافت کد می شود. کد سوئیچ خودرو در تعداد ارقام مختلف می باشند به طور مثال برخی دارای 4 عدد هستند و برخی نیز کد طولانی تری دارند.

هزینه ساخت سوئیچ خودرو

هزنیه ی ساخت سوئیچ خودرو در برند های مختلف بسیار متفاوت از هم می باشد. بنابراین با توجه به خودروی شما هزینه ی ساخت ریموت خودرو مشخص می گردد. همچنین ریموت ها نیز در انواع مختلفی می باشد که در صورت اصلی بودن قیمت آن بالاتر از نمونه های بی کیفیت خواهد بود. بنابراین با مراجعه به مراکز ارائه دهنده ی خدمات ساخت سوئیچ خودرو می توانید اطلاعات لازم را درباره ی ریموت خودرو به دست آورید. هر یک از مراکز نیز قیمت های مختلفی را برای این چنین خدماتی در نظر می گیرند. شما می توانید این مراکز را به صورت اینترنتی نیز جستجو نمایید و با آن ها در ارتباط باشید.

تفاوت سوئیچ خودرو کد دار با معمولی

ریموت خودرو در انواع معمولی و کددار دارای تفاوت هایی با هم می باشند. سوئیچ خودرو کد دار دارای امنیت بالاتری در مقایسه با سوئیچ خودرو معمولی بوده و مجهز به سیستمی پیشرفته است. با استفاده از سوئیچ خودرو کدددار امنیت خودرو بالا رفته و از سرقت جلوگیری می شود. این نوع سوئیچ خودرو در خودرو های مدرن و امروزی بیشتر مشاهده می شود ، در جهت امنیت هر چه بالاتر این خودرو ها استفاده می شود. این نوع از ریموت خودرو می تواند در زمان هایی که سرقت رخ می دهد و در زمان ورود کلید ناهماهنگ، سه عملکرد خودرو را غیر فعال کرده و بنابراین خودرو حرکت نخواهد کرد. این بخش ها که در چنین مواقعی غیر فعال می شوند شامل سیستم جرقه ، سیستم سوخت رسانی و سیستم موتور استارت می باشد. بنابراین تفاوت بسیار زیادی میان سوئیچ خودرو کددار و سوئیچ خودرو معمولی وجود دارد. تولید کنندگان خودروی ایرانی نیز در جهت افزایش امنیت بیشتر خودرو هایشان و سیستم های ضد سرقت برای خودرو هایی داخلی نیز تعبیه شدند.

اقدامات لازم برای ساخت ریموت خودرو

زمانی که ریموت خودرو به هر علت از بین رفت یا گم شد، بهترین کار تماس با متخصصین می باشد. برای تهیه ی سوئیچ یدک نیاز است که اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید تا بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید. برای دریافت این اطلاعات باید با نمایندگی های مجاز ارائه دهنده ی خدمات ساخت سوئیچ خودرو تماس بگیرید. هزینه ی تعمیرات و ساخت مجدد سوئیچ خودرو بسیار اهمیت دارد و با توجه به افزایش قیمت این چنین خدمات ، افراد با مراجعه به مراکز معتبر و با سابقه باید به طور مطمئن اقدام به ساخت ریموت خودرو نمایند. برای اطلاع از قیمت ساخت ریموت خودرو ، با نمایندگی ها تماس بگیرید.

ساخت ریموت خودرو کددار در محل

 زمانی که تصمیم به ساخت سوئیچ خودرو می نمایید، باید هزینه های زیادی را صرف انتقال خودرو به نمایندگی بپردازید و زمان زیادی از شما خواهد گرفت. به همین دلیل می توانید از خدمات ساخت سوئیچ خودرو در محل بهره بگیرید. در این زمان مراکز ساخت ریموت خودرو ، افرادی را به مکان مورد نظر شما اعزام می نمایند. این خدمات توسط شرکت های مختلف ، با قیمت مختلفی ارائه می شود که به برند خودرو ارتباط دارد.

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت