راهنمای خرید آیفون تصویری تکنما

راهنمای خرید آیفون تصویری تکنما

10 / 10
از 4 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 19 شهریور 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

آیفون تصویری تکنما جزو بهترین و پرفروش ترین درب باز کن های تصویری حال حاضر محسوب میشود که توانسته با کیفیت خوب خود و همچنین امکانات به روزی که دارد نظر بسیاری از مصرف کنندگان و به خصوص افرادی که در صنعت ساختمان سازی فعالیت میکنند را به خود جلب کند. در ساخت این برند آیفون تصویری از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده شده است و دانش روز دنیا نیز در طراحی آن و حتی در بخش تولید اجرا و پیاده سازی شده که همگی باعث شده اند تا محصول نهایی که به دست مصرف کننده میرسد بسیار با کیفیت و با دوام باشد و از سویی بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. آیفون تصویری تک نما شاید در گذشته تنها در چند مدل ساده تولید میشد اما امروزه مدل های جدیدی از آن راهی بازار شده اند که همانند نمونه های خارجی هر آنچه که از یک درب باز کن تصویری پیشرفته نیاز داشته باشید را در خود جای داده اند. تعدد مدل ها و همچنین امکانات جدیدی که به آیفون تصویری تک نما افزوده شده سبب شده است تا خریدار به راهنمایی قبل از خرید نیاز داشته باشد که از این رو قصد داریم تا در این مطلب به مدل های مختلف این درب باز کن تصویری با کیفیت و امکانات آن بپردازیم.

آیفون تصویری تکنما

انواع آیفون تصویری تکنما

اگر بخواهیم به انواع آیفون تصویری تکنما اشاره کنیم باید آن را ابتدا به دو بخش مختلف تقسیم بندی کنیم که یک بخش آن مانیتور آیفون تصویری تکنما و دیگری پنل آیفون تصویری تکنما است. اگر خریدار قصد داشته باشد تا از میان انواع آیفون تصویری تکنما یک سیستم درب باز کن کامل را انتخاب کند پس باید مانیتور آیفون تصویری تکنما و همچنین پنل آیفون تصویری تکنما را خریداری و سفارش دهد زیرا به گونه ای طراحی و تولید شده اند که نمیتوانند با دیگر برندها و مدل های موجود سازگاری و تناسب برقرار کنند و مانیتور یا پنل آن تنها با برند تکنما سازگاری دارند.

انواع مانیتور آیفون تصویری تکنما

انواع مانیتور آیفون تصویری تکنما به طور کلی به سه دسته مانیتورهای ارزان قیمت، میان رده و گران قیمت تقسیم بندی میشوند که بدین ترتیب مشتری به راحتی و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارد میتواند بهترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری کند. انواع مانیتور آیفون تصویری تکنما را باید مانیتورهای سری D ، مانیتورهای سری C ، مانیتورهای سری E و مانیتورهای سری F نام برد که همگی نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و تفاوت آنها به امکانات هر یک باز میگردد و برخی با توجه به قیمت امکانات کمی را در اختیار دارند و به نوعی ساده به حساب می آیند و برخی دیگر امکانات زیادی را در خود جای داده اند و حرفه ای تر هستند.

مانیتور آیفون تصویری تکنما سری D ( ارزان قیمت و بسیار پر فروش )

از انواع مانیتور آیفون تصویری تکنما که در رده ارزان قیمت ها قرار میگیرد، آیفون تصویری تکنما سری D است که از لحاظ کیفیت بسیار ایده آل است و سابقه درخشانی در کارنامه خود دارد و تنها امکانات به مراتب کمتری را در اختیار دارد. از انواع مانیتور آیفون تصویری تکنما سری D میتوان به آیفون تصویری تکنما مدل d43 و آیفون تصویری تکنما مدل d70 اشاره نمود که البته این دو مدل از محصولات قدیمی هستند و شرکت تکنما دو مدل دیگر که حافظه خور هستند را نیز در مدل های آیفون تصویری تکنما مدل d43m و آیفون تصویری تکنما مدل d70m روانه بازار کرده است که همان امکانات دو مدل قبلی را در اختیار دارند و تنها قابلیت اتصال حافظه برای ثبت و ذخیره عکس به آنها افزوده شده است. آیفون تصویری تکنما مدل d43 و آیفون تصویری تکنما مدل d70 هر دو به ترتیب از نمایشگری 4.3 اینچی و 7 اینچی رنگی و از کلید های لمسی بهره میبرند که آیفون تصویری تکنما مدل d43m و آیفون تصویری تکنما مدل d70m نیز از نظر مشخصات همینگونه هستند. مشخصات کلی هر چهار مدل آیفون تصویری تکنما سری d را میتوان قابلیت ارتباط داخلی، ارتباط با واحد نگهبانی، باز کردن درب پارکینگ، اتصال به دوربین و پنل دوم، تنظیم صدای زنگ و عیب یاب هوشمند نامید.

آیفون تصویری تکنما

مانیتور آیفون تصویری تکنما سری C ( میان رده و پر فروش )

مانیتور آیفون تصویری تکنما سری c در کنار سری d از محبوب ترین و پرفروش ترین ها محسوب میشود و امکانات بیشتری نیز نسبت به سری d دارد. مانیتور آیفون تصویری تکنما سری c نیز به چهار مدل مختلف تقسیم بندی میشوند که دو مدل آن آیفون تصویری تکنما مدل c43 و آیفون تصویری تکنما مدل c70 هستند و دو مدل دیگر نیز آیفون تصویری تکنما مدل c43m و آیفون تصویری تکنما c70m هستند. دو مدل اولی یعنی آیفون تصویری تکنما مدل c43 و آیفون تصویری تکنما مدل c70 از مشخصات کامل یکسانی برخوردار هستند و سایز نمایشگرهای آنها به ترتیب 4.3 و 7 اینچ رنگی است که کلیدهای لمسی نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده است. آیفون تصویری تکنما مدل c43m و آیفون تصویری تکنما مدل c70m نیز مشخصات یکسانی با دو مدل اولی دارند اما قابلیت حافظه خور به آنها افزوده شده است که شما به راحتی و با فشردن یک کلید میتوانید تصاویر و ویدئو را در حافظه به صورت دستی و خودکار و به کمک پنل بیرونی ذخیره کنید. هر چهار مدل آیفون تصویری تکنما سری c جدای از حافظه خور بودن به امکانات یکسانی از قبیل ارتباط داخلی، ارتباط با واحد نگهبانی، قابلیت انتقال زنگ، باز کردن درب پارکینگ، اتصال به پنل و دوربین دوم، تنظیم صدای زنگ، بی صدا کردن زنگ واحد و عیب یاب هوشمند مجهز هستند.

مانیتور آیفون تصویری تکنما سری E ( میان رده و بدون گوشی دهنی )

از انواع مانیتور آیفون تصویری تکنما که برای اولین بار در کشور بدون گوشی دهنی تولید شده است باید مانیتور آیفون تصویری تکنما سری E را نام برد که با توجه به حذف گوشی دهنی میتوان با میکروفون داخلی قدرتمند آن به مکالمه مشغول شد. آیفون تصویری تکنما سری e نیز به دو مدل کلی تقسیم بندی میشود که اولی آیفون تصویری تکنما مدل e43 و دومی آیفون تصویری تکنما مدل e70 است که به ترتیب از نمایشگری با ابعاد 4.3 و 7 اینچ آن هم رنگی و با کلیدهای لمسی برخوردار هستند. آیفون تصویری تکنما مدل e43 و آیفون تصویری تکنما مدل e70 برای دفاتر و ادارات و به طور کلی سازمان ها بسیار مناسب است و کمتر در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد. از مشخصات هر دو مدل آیفون تصویری تکنما سری d میتوان ارتباط داخلی، قابلیت باز کردن درب پارکینگ، اتصال به دوربین و پنل دوم را نام برد.

مانیتور آیفون تصویری تکنما مدل F10 ( گران قیمت اما ارزشمند )

از دیگر انواع مانیتور آیفون تصویری تکنما که امکانات بسیار زیادی دارد و نمایشگر تمام لمسی رنگی 10 اینچی دارد، آیفون تصویری تکنما مدل f10 است که در بازار به آن غول همه چیز تمام نیز گفته میشود. مانیتور آیفون تصویری تکنما مدل f10 با تمامی مانیتورهای تکنما از لحاظ فن آوری صفحه نمایش متفاوت است و دیگر کلیدهای لمسی بر روی خود ندارد و تمامی نمایشگر 10 اینچی آن به صورت لمسی طراحی شده است. حاشیه های بسیار کم نمایشگر این مانیتور آیفون تصویری تکنما سبب شده تا زیبایی خاصی برای آن ایجاد شود. از امکانات آیفون تصویری تکنما مدل f10 باید حافظه داخلی، ارتباط داخلی، ارتباط با واحد نگهبانی، باز کردن درب پارکینگ، اتصال به دو پنل و دوربین دوم، قابلیت انتقال زنگ، بی صدا کردن زنگ واحد، ضبط خودکار عکس و فیلم، انتقال زنگ درب واحد به دستگاه، فراخوانی آسانسور و عیب یاب هوشمند را نام برد.

انواع پنل آیفون تصویری تکنما

پنل آیفون تصویری تکنما نیز مانند مانیتور با پیشرفت های چشمگیری همراه بوده است و مدل های متعددی از آن تولید و به بازار مصرف عرضه شده اند. به طور کلی و از میان انواع پنل آیفون تصویری تکنما باید به دو مدل پنل نامبرینگ تکنما و پنل کدینگ تکنما اشاره کنیم که پنل های نامبرینگ برای ساختمان های با زیر 10 واحد و پنل های کدینگ برای ساختمان های بالای 10 واحد مناسب هستند. از میان انواع پنل آیفون تصویری تکنما این پنل های نامبرینگ هستند که بیشترین کاربرد را دارند زیرا اغلب سازه های کلان شهرهای کشور به 10 واحد محدود میشوند که همین موضوع باعث شده تا فروش و کاربرد بیشتری داشته باشند. اما امکانات هر یک از انواع پنل آیفون تصویری تکنما با یکدیگر متفاوت است که به امکانات کمی نیز محدود میشود و برخی از پنل ها به قابلیت کارتخوان یا پسورد مجهز شده اند. پنل آیفون تصویری تکنما که از قابلیت کارتخوان بهره میبرد میتواند با کارت هوشمند و یا تگ درب باز کن شرکت تکنما به راحتی درب ورودی ساختمان را باز کند. همچنین برخی از پنل ها نیز در برند تکنما وجود دارند که در عین حال از قابلیت کارتخوان و پسوردی بهره میبرند و میتوانند از طریق کارت هوشمند و یا پسورد درب ورودی را باز کنند. از لحاظ جنس بدنه نیز پنل های تکنما مقاومت بسیار بالایی با توجه به بدنه آلومینیومی دارند و برخی از پنل های جدید نیز جدیدا به صورت لمسی تولید میشوند که کلیدهای لمسی یا همان کلید های فیزیکی زنگ واحد ها جای خود را به کلیدهای لمسی داده اند.

نکاتی که در خرید آیفون تصویری تکنما باید مد نظر داشته باشید

برای خرید آیفون تصویری تکنما حتما با این موضوع که آیا محصول خریداری شده با پنل یا مانیتور شما سازگاری دارد یا خیر اطمینان حاصل کنید. ممکن است پنل و یا مانیتور قدیمی را در اختیار داشته باشید که نتواند با محصول جدیدی که خریداری کرده اید سازگاری داشته باشد که از این رو باید این موضوع را در ابتدا و قبل از خرید از فروشنده جویا شوید. در خرید آیفون تصویری تکنما حتما محصول مد نظر را با 3 سال گارانتی در نظر گرفته شده توسط شرکت تکنما تهیه کنید زیرا برخی از فروشندگان اقدام به فروش محصولات تکنما بدون گارانتی و یا گارانتی متفرقه میکنند که بعدها مشکلاتی را برای شما ایجاد خواهد کرد. برای خرید آیفون تصویری تکنما با اطمینان خاطر کامل میتوانید فروشگاه تکنماشاپ از نمایندگی های رسمی شرکت تکنما در کشور با بیش از 15 سال سابقه فعالیت را انتخاب کنید.

آیفون تصویری تکنما

قیمت آیفون تصویری تکنما بسیار مناسب تر از محصولات خارجی

یکی از ویژگی های آیفون تصویری تک نما به قیمت آن مربوط میشود. قیمت آیفون تصوری تکنما با توجه به کیفیت و عملکرد بسیار خوبی که دارد بسیار مناسب است. شما برای خرید درب باز کن تصویری خارجی با امکانات و کیفیت مشابه محصولات تکنما باید هزینه زیادی را پرداخت کنید در صورتی که محصولات تکنما از لحاظ قیمت بسیار مناسب و ایده آل هستند و میتوانند هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش دهند. قیمت آیفون تصویری تکنما توسط شرکت تولید کننده به تمامی نمایندگان ابلاغ میشود و آنها نیز موظف به فروش با این قیمت ها هستند. پس اگر نماینده های رسمی را انتخاب کنید با قیمت مناسبی میتوانید محصول مورد نظر را خریداری کنید.

 https://taknamashop.com/ 

 

این مطلب بصورت ریپورتاژ تبلیغاتی می باشد و مسئولیتی به تیم صنعت محتوا وارد نیست.

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت