درایر میکروپور چیست؟

درایر میکروپور چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 24 بهمن 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

درایر به منظور خشک کردن هوای فشرده به کار می رود و به همین دلیل نام دیگر آن خشک کن است. هوای فشرده با اعمال فشار از کمپرسور خارج شده و در صورتی که دما کاهش پیدا کند، رطوبتی که در هوا وجود دارد خارج می گردد و نیاز است که پیش از رسیدن هوای فشرده به خط تولید ، رطوبت آن گرفته شود و در غیر این صورت می توان مشکلات زیادی را ایجاد کند به طور مثال ممکن است موجب زنگ زدگی خطوط لوله هوای فشرده شود و ابزار های پنوماتیکی آسیب وارد کند.

مجموعۀ مکانیکا فروش درایر میکروپور و انواع درایر ها را از طریق سایت ارائه می نماید و با تماس با کارشناسان فروش ما می توانید اطلاعات لازم را کسب نموده و برای خرید درایر میکروپور مناسب با مصارفی که دارید، تصمیم گیری نمایید.

معرفی درایر میکروپور

میکروپور از نام های آشنا در حوزۀ سیستم های هوای فشرده می باشد که این برند ترکیه ای بسیار محبوب است و میکروپور دستگاه هایی با کیفیت را به بازار عرضه نموده است. در کشور ما نیز انواع درایر میکروپور توسط تامین کنندگان این دستگاه ارائه می شود . تولیدات میکروپور مطابق با استاندارد های روز دنیا بوده و شامل انواع درایر میکروپور با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. در بازار ایران نیز محصولات میکروپور عرضه می شود و از استقبال بالایی برخوردار است. فروشگاه مکانیکا از معتبرترین عرضه کنندگان درایر میکروپور می باشد که انواع درایر میکروپور اصل و با کیفیت را به فروش می رساند. سیستم هوای فشرده با تکنولوژی برتر امکان بهروری بیشتری را فراهم می نماید زیرا دارای عملکرد بسیار خوبی بوده و کارایی عالی دارد. فروشگاه مکانیکا فروش درایر میکروپور اصل و با کیفیت را در نظر گرفته است و برای خرید درایر میکروپور به صورت مطمئن می توانید از این مجموعۀ معتبر و تخصصی اقدام نمایید.

ایر درایر میکروپور ترکیه Mikropor

کاربرد درایر میکروپور

درایر میکروپور دستگاهی مهم در سیستم هوای فشرده می باشد. درایر میکروپور از دستگاه های بسیار مهم است که برای بهبود وضعیت تجهیزات و ماشین آلات بسیار ضروری می باشد. عملکرد درایر میکروپور بسیار ساده است و افراد می توانند به راحتی با آن کار کنند. برای سالم ماندن درایر میکروپور باید به محیطی که قرار است این دستگاه در آن جا قرار گیرد توجه کنید و کنترل دمای هوای فشرده بسیار مهم است ، همچنین اطمینان از عدم اسیدی بوده هوای ورودی به دستگاه باید بررسی شود. در واقع نگهداری اصولی از دستگاه می تواند موجب دوام بالاتر آن شود و بتوان کارکرد مناسب تری را از آن مشاهده نمود. یکی از انواع درایر میکروپور ،درایر تبریدی است که در صنعت هوای فشرده از آن بسیار استفاده می شود. ساختار این دستگاه را اگر بخواهیم با مثالی ساده بیان کنیم ، این دستگاه همانند یخچال است. در درایر تبریدی میکروپور ، دمای هوای فشرده ای که در خشک کن قرار دارد به حد نقطه شبنم می رسد و رطوبت گرفته می شود. استفاده از درایر میکروپور موجب سالم ماندن ابزار های پنوماتیکی شده و از زنگ زدگی خطوط لوله های هوای فشرده جلوگیری می شود. از درایر میکروپور در دستگاه هایی مانند کمپرسور های پیستونی و اسکرو استفاده می شود.

معیار تمیز کردن هوای فشرده با درایر میکروپور

کیفیت هوای فشرده بسیار مهم بوده و باید مواردی در ارزیابی کیفیت هوای فشرده در نظر گرفته شود که عبارتند از:

  • مقدار روغن در هوای فشرده
  • دمای خروجی هوای فشرده پس از کمپرسور باد
  • میزان رطوبت آب در هوای فشرده
  • میزان باکتری در هوای فشرده
  • مقدار بوی نامطبوع
  • مقدار ذرات معلق در هوای فشرده

مزایای استفاده از درایر میکروپور

استفاده از درایر میکروپور از خوردگی و رطوبت در سیستم های لوله کشی جلوگیری کرده و مانع از خراب شد آن می شود. همچنین درایر میکروپور موجب عدم خرابی ابزار های متصل به کمپرسور خواهد شد. به منظور پاکسازی هوای فشرده ، استفاده از درایر میکروپور بسیار ضروری است. مزایای مهم استفاده از درایر میکروپور عبارتند از:

  • بالا رفتن کیفیت هوای فشرده
  • جلوگیری از آسیب دیدن تجهیزات مصرف کننده
  • افزایش کارایی سیستم
  • جلوگیری از زنگ زدگی تجهیزات

نکات مهم در خرید درایر میکروپور

برای خرید درایر میکروپور باید دقت داشته باشید که این وسیله را در نوع مناسب با مصارفی که دارید تهیه کنید و حتما به معتبرترین مراکز فروش درایر میکروپور مراجعه نمایید تا دستگاه های اصلی را تهیه کنید. بنابراین نیاز است که اطلاعات لازم را درباره ی میکروپور به دست آورید. در ادامه به مهم ترین موارد در انتخاب و خرید درایر میکروپور اشاره می کنیم.

  • ظرفیت: درایر به معنای میزان جریان هوای فشرده ی ورودی می باشد و ظرفیت معمولا به صورت متر مکعب یا cfm در نظر گرفته می شود.
  • فشار بر حسب BAR: فشار هوای فشرده ی وارد شده را عنوان می کند و سازنده های این دستگاه ، جدول ضریب فشار موثر را اعلام می نماید. میزان فشار بیشتر موجب نیاز کمتر به درایر است.
  • میزان دمای نقطه شبنم بالاتر باشد ، خرید درایر کوچکتر باید انجام گیرد.
  • میزان دمای هوای ورودی بالاتر باشد، خرید درایر مورد نیاز بیشتر است.
  • میزان دمای محیط بالاتر باشد ، خرید درایر در تعداد بیشتر باید انجام گیرد.

ایر درایر ای ای جی AAG

خرید درایر میکروپور

خرید درایر میکروپور را حتما از مراکزی که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند تهیه کنید زیرا درایر ها تجهیزاتی بسیار مهم هستند که باید انواع با کیفیت و مناسب را تهیه نمایید. فروشندگان معدودی در زمینه ی فروش درایر میکروپور فعالیت دارند و از آن جایی که درایر میکروپور دارای طرفداران زیادی است ، افراد  به صورت اینترنتی برای خرید درایر میکروپور اقدام می نمایند تا بتوانند به فروشندگان مورد نظرشان دسترسی داشته باشند. فروش درایر میکروپور در انواع مدل ها توسط فروشگاه مکانیکا انجام می گیرد و برای خرید درایر میکروپور می توانید از همکاران ما مشاوره دریافت کنید.

فروش درایر میکروپور با قیمت ارزان

قیمت یکی از موارد مهمی است که در خرید درایر میکروپور تاثیرگذار است. برای خرید درایر همواره برند های معتبر پیشنهاد می شود زیرا کارایی و عملکرد این دستگاه ها بسیار بالاست و طول عمر بالایی دارند. از درایر میکروپور می تاونید سال ها بدون مشکلی استفاده کنید زیرا این دستگاه ها از مواد اولیه ی مرغوب ساخته شده اند و دارای طراحی و ساخت پیشرفته ای می باشند. بنابراین خرید درایر میکروپور می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد و با مراجعه به معتبرترین مراکز فروش درایر میکروپور ، می توانید با اطمینان از اصالت و کیفیت این دستگاه ، خریدتان را انجام دهید.

قیمت درایر میکروپور

با توجه به ظرفیت و مدل درایر میکروپور ، قیمت آن مختلف است بنابراین ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع از درایر میکروپور را می خواهید خریداری نمایید و سپس از یک فروشگاه مطمئن خریدتان را انجام دهید. قیمت درایر میکروپور در مقایسه با سایر برند های هم رده مناسب بوده و با توجه به ویژگی های بسیار خوب آن قابل توجیه است. کیفیت بالایی محصولات میکروپور در کنار قیمت های مناسب این محصولات ، زمینه ای را فراهم نموده که تا دستگاه های میکروپور فروش بالایی داشته باشند. شما می تاونید خرید درایر میکروپور را به آسانی از مجموعۀ مکانیکا خریداری نمایید.

ایر درایر

فروشگاه مکانیکا از مراکز فروش درایر میکروپور در ظرفیت های مختلف و متناسب با مصارف مختلف ارائه می شود. برای دریافت اطلاعات درباره ی دستگاه ها با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 https://mekaniikka.com/

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت