اهمیت تنوع و جنس در خرید و فروش باسکول

اهمیت تنوع و جنس در خرید و فروش باسکول

10 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 23 آبان 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

در مقاله ی قبلی در رابطه با ضمانت نامه ی ارائه شده از جانب بهترین مرکز فروش باسکول توضیح دادیم. همچنین دریافتیم که این ضمانت نامه می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. البته باید بدانید که ضمانت نامه را فروشگاهی که فروش باسکول را برعهده دارد، صادر نمی‌ کند بلکه این فروشگاه واسطه ای بین شما و شرکت سازنده باسکول می باشد. و امر ارائه ی آن را بر عهده دارد.

 اگر این فروشگاه از مراکز و شرکت های معتبر محصولات خود را خریداری نماید، ضمانت نامه ی آن نیز معتبر خواهد بود. در عین حال اگر مرکز فروش باسکولی هیچگونه ضمانت ‌نامه‌ ای به شما ارائه ندهد، ممکن است که محصول ارائه شده از جانب آن تقلبی باشد. از مهمترین روش هایی که هر فرد در زمان خرید باسکول می تواند تقلبی و اصل بودن آن را تشخیص دهد، ارائه ضمانت نامه معتبر می باشد. ارائه ضمانت نامه توسط بهترین مرکز فروش باسکول، امری حیاتی و لازم است. حال می خواهیم به اهمیت تنوع در فروش باسکول بپردازیم.

فروش باسکول و رابطه ی آن با تنوع مرکز فروش:

اگر بخواهیم از دیگر ویژگی ‌های بهترین مرکز فروش باسکول نام ببریم، باید به تنوع بالای آن اشاره نماییم. مرکزی می تواند به شما در زمینه خرید باسکول، کمک کند که انواعی از باسکول ها با ویژگی های مختلف و تولید شده توسط شرکت های متفاوت را داشته باشد. تنوع در کار بهترین مرکز فروش باسکول، باعث می شود که شما دستتان برای انتخاب و خرید باسکول باز تر باشد.

 همه ما می دانیم که علیرغم اینکه باسکول ها در شرکت های مختلف، انواع یکسانی دارند اما ممکن است یک شرکت در تولید نوعی از باسکول دارای نقاط قوت بیشتری نسبت به سایر شرکت ها باشد.

 ترازو

چرا تنوع محصولات دارای اهمیت ویژه ای است؟

 برای مثال ممکن است که شرکت پند، باسکول های فروشگاهی با کیفیت تری نسبت به شرکت صدر داشته باشد یا اینکه شرکت محک در زمینه تولید باسکول های صنعتی مهارت بیشتری داشته باشد. پس وجود تمامی برند ها و تمامی انواع متفاوت باسکول ها در یک مرکز می تواند یک مزیت برای آن مرکز فروش باسکول به شمار آید.

نقش ضمانت نامه در فروش باسکول:

در مقاله قبل به شرح تاثیر قیمت بر فروش باسکول پرداختیم. در رابطه با قیمت باسکول نکته ای که جالب است بدانید، این است که مرکز فروشی که دارای هزینه های مناسب باشد، به مرور زمان مشتریان بیشتری را جلب نموده و سود خود را می‌ تواند بر اساس میزان فروشی که دارد، به دست آورد. لذا ارائه ی اجناس با کیفیت و با قیمت مناسب از ویژگی های اصلی بهترین مرکز فروش باسکول خواهند بود. پس به شما توصیه می کنیم که در زمانه  خرید باسکول این نکته مهم را نیز در نظر داشته باشید.

ضمانت نامه ی معتبر امری حیاتی در خرید تجهیزات:

مسئله دیگری که در رابطه با بهترین مرکز فروش باسکول وجود دارد، این است که این مرکز بایستی دارای ضمانت نامه معتبر باشد. کلیه اجناسی که ما خریداری می کنیم و دارای قیمت بالایی می باشند، بایستی دارای ضمانت نامه معتبر باشند. ضمانت نامه در واقع تضمینی برای آن وسیله است. اگر بعد از استفاده از باسکول در مدت زمان کوتاهی، باسکول دچار مشکلاتی شود با داشتن ضمانت نامه می توان به تعویض و تعمیر رایگان آن توسط شرکت سازنده پرداخت.

 به همین خاطر معمولاً ضمانت نامه های یکساله یا سه ساله ارائه می شوند. ضمانت نامه باسکول می تواند دارای شرایط خاصی باشد. البته باید بدانید که ضمانت نامه ای که از جانب مرکز فروش باسکول ارائه می شود، شکستگی، ضربه فیزیکی و یا هرگونه آسیبی که مربوط به ساختار باسکول و طریقه نادرست استفاده از آن باشد را بر عهده نمی گیرد.

ضمانت نامه ارائه شده از جانب بهترین مرکز فروش باسکول، دارای محدودیت است:

به همین خاطر علیرغم داشتن ضمانت نامه از جانب بهترین مرکز فروش باسکول، شما نیز بایستی نگهداری باسکول را به بهترین نحو انجام دهید. برخی از معایب نظیر خطای بسیار زیاد در زمان کشیدن اجسام، اختلال در مانیتور و اعداد نمایش داده شده و غیره می توانند شامل خدمات ضمانت نامه شوند. پس می توان گفت که علاوه بر داشتن کیفیت و قیمت مناسب، ارائه ضمانت نامه از جانب مرکز فروش باسکول نیز امر بسیار مهم و بحث برانگیزی می باشد.

ترازو

چگونه در زمان خرید باسکول، مناسب ترین لودسل را انتخاب نماییم:

اهمیت انتخاب لودسل در زمان خرید باسکول بر کسی پوشیده نیست. به طور کلی لودسل ها از هر برندی که باشند، دارای ظرفیت های مختلفی هستند. به همین خاطر شما بایستی سعی نمایید که از حداقل ظرفیت مورد نیاز خود استفاده کنید. چرا که این امر می تواند کاهش هزینه های شما را به همراه داشته باشد.

همچنین مسئله دیگری که در زمان خرید باسکول در رابطه با ظرفیت لودسل وجود دارد، این است که شما باید این امر را در نظر بگیرید که حداقل وزن هایی که می خواهید با این باسکول بسنجید، چقدر می باشد. علیرغم حداکثر ظرفیت، حداقل ظرفیت لودسل نیز معیار بسیار مهمی به شمار می آید.

اهمیت دقت سنجش باسکول در زمان خرید باسکول:

مسئله دیگری که در رابطه با خرید باسکول و انتخاب لودسل وجود دارد، دقت سنجش آن می باشد. به طور کلی هر فردی در هر زمینه ای که بخواهد از باسکول استفاده نماید، بایستی میزان دقت و یا همان میزان خطای باسکول خود را در نظر بگیرد. دقت باسکول در خرید باسکول امر بسیار قابل توجهی است. چرا که می تواند از نظر کم فروشی یا زیاد فروشی برای فروشندگان آن قابل اهمیت باشد. البته باید در نظر داشته باشید که هیچ باسکولی انقدر دقیق نیست که حتی زیر یک درصد خطا هم نداشته باشد. لذا شما با توجه به نوع باسکولی که خرید می کنید، باید میزان خطای آن را انتخاب نمایید.

مثالی جالب برای میزان دقت این وسیله:

 برای مثال افرادی که بار هایی با وزن بسیار زیاد بالاتر از یک تن را توزین می نمایند. یک درصد وزن قابل توجه و زیادی می باشد اما فروشندگان خرده فروشی که یک کیلوگرم یا چند کیلوگرم را وزن می کنند، خطای ناچیزی نظیر ۱ الی ۱۰ گرم را دارند. پس این مسئله نیز با توجه به نیاز شما و نوع کاربری که شما دارید، مهم می باشد.

جنس باسکول و اهمیت آن در خرید باسکول:

در رابطه با خرید باسکول نکته مهم دیگری که وجود دارد، جنس باسکول می باشد. به طور کلی هر شغلی دارای شرایط آب و هوای خاصی می‌باشد. جنس باسکول نیز بایستی با توجه به این آب و هوا انتخاب شود. به همین دلیل در زمان خرید باسکول، شما باید به نوع کاربری خود توجه نمایید. برای مثال شخصی که از باسکول برای کشیدن گوشت در قصابی استفاده می نماید، نیاز به باسکولی دارد که ضد آب باشد. همچنین باید جنس آن مقاوم بوده و ضد زنگ باشد. این امر در رابطه با مشاغلی که با رطوبت و آب سر و کار ندارند، کاملاً متفاوت است. به این صورت که فروشگاه های زنجیره ای نیازی به جنس ضد آب نداشته و می ‌توانند از باسکول با جنس های متفاوت استفاده نمایند.

 در عین حال برخی از مشاغل وجود دارند که بایستی به طور روزانه باسکول را جا به جا کنند، لذا این افراد تمایل بیشتری دارند که از جنس هایی برای باسکول خود استفاده نمایند که وزن سبک تری داشته باشند. برای مثال آلومینیوم برای این افراد یک جنس خوب و ویژه به شمار می آید.

 

مشاغل حساس و رابطه ی آن ها با جنس این وسیله:

گاهی اوقات باسکول در مشاغلی به کار می ‌رود که آن مشاغل با اسید سروکار دارند. لذا در این موارد بایستی از جنس هایی برای باسکول انتخاب نمود که در برابر خورده شدن توسط اسید مقاوم باشند. این جنس ها دارای قیمت بیشتری بوده و برای این نوع کاربری مناسب است. لذا با استفاده از این جنس ها در آینده فرد مجبور به صرف هزینه های نگهداری و تعمیر نخواهد بود.

 ترازو

چرا باید در زمان خرید باسکول به جنس آن توجه کنیم؟

 بهترین و معروف ترین جنس هایی که در ساخت باسکول به کار می روند، می توانند نظیر استیل، آلومینیوم، فولاد و غیره باشند. از این رو ما به شما توصیه می کنیم که در زمان خرید باسکول، حتماً جنس آن را مد نظر داشته باشید. این امر باعث می شود که با گذشت زمان طولانی نیز بتوانید به خوبی از باسکول ها استفاده نمایید. توجه به جنس مناسب باسکول در زمان خرید باسکول، می تواند باعث کاهش هزینه های نگهداری، تعمیر و حتی عدم تعویض آن شود.

 https://scale.ir/

 

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت