باسکول محک از برترین باسکول های فروشگاهی در ایران

باسکول محک

10 / 10
از 3 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 9 آبان 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

اگر بخواهیم برترین تولیدکنندگان سیستم های توزین در کشورمان را نام ببریم قطعا شرکت محک (توزین توان سنجش ) در صدر لیست قرار میگیرد که با تولید ترازوهای و باسکولهای دیجیتال متنوع و باکیفیت توانسته نبض بازار را در دست بگیرد و با تامین نیازهای مصرف کنندگان داخلی، صنعت توزین کشورمان را از وابستگی به سایر کشورها رها سازد.

طراحی و تولید ترازو و باسکول محک به سال ۱۳۷۵ بر میگردد که در ابتدا از ساختار ساده فقط برای وزن کردن اقلام و کالاها برخوردار بودند، اما از آن زمان تا به امروز بواسطه نظارت دقیق بر کیفیت محصولات و کنترل فرایند تولید توسط مهندسان و تکنسین های متخصص و کارآزموده، تولیدات شرکت محک پیشرفت چشمگیری داشته اند و با مجهز شدن به امکانات و توانایی های منحصر بفرد توانسته اند در میان کاربران به مقبولیت فوق العاده ای دست پیدا کنند.

امروزه باسکول محک از چنان تنوع و کارایی برخوردار است که نیاز طیف وسیعی از فروشگاه ها و کارگاه ها و کارخانجات را برطرف می سازد.   

 

باسکول محک متنوع ترین باسکول فروشگاهی و صنعتی : فروشگاه تجهیزات

باسکول محک با هدف استفاده در خرده فروشی ها، انبارها و کارگاه های تولیدی در ظرفیتهای مختلف بین ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلوگرم طراحی و تولید می شود که از مصرف کنندگان اصلی این ابزار توزین می توان به فروشگاه های مواد غذایی، قصابی ها و پروتئینی ها، فروشندگان حبوبات، میادین میوه و تره بار، کارگاه ها و کارخانجات اشاره نمود.

شرکت توزین توان سنجش جهت کاربری آسان، برخی مدلهای باسکول محک را به چرخهای ضامن دار تجهیز کرده است تا جابجایی آنها در مراکزی مانند انبارها و فروشگاه های بزرگ به آسانی صورت بگیرد. استفاده از چرخ های پاترولی امکان گردش باسکول های متحرک را در تمامی جهت ها میسر ساخته و در ضمن حمل و نقل اقلام سنگین را با خیالی آسوده بر روی چرخ ها امکانپذیر نموده است. به این دسته از باسکول ها باسکول میدانی محک نیز گفته می شود.

 

انواع باسکول محک بر اساس ساختار نمایشگر : فروشگاه تجهیزات

باسکول ثابت: در این مدلهای باسکول محک نمایشگر بر روی علمکی که به بدنه چسبیده قرار گرفته است و به دلیل عدم جابجایی و عدم حرکت نمایشگر به آنها باسکول ثابت گفته می شود.

باسکول متحرک: نمایشگر این دسته از باسکول ها بر روی سه پایه چرخ دار تعبیه شده است و به وسیله کابل چند متری به بدنه متصل می شود و از قابلیت جابجایی برخوردار است.

باسکول دیواری: نمایشگر این باسکول ها نیز مانند باسکول های متحرک به دور از بدنه قرار می گیرد اما قابل حرکت نیست و بر روی دیوار یا میز نصب می شود.  

باسکول رولیک: یا باسکول غلتکی نوع دیگری از باسکول محک است که سینی آن از استوانه‌های غلتان تشکیل شده است. با قرار دادن کالاها بر روی سینی، غلتک ها به حرکت در می‌آیند و کالاها را به راحتی می‌توانند جابجا کنند. استفاده از این نوع باسکول محک در انبارها، مراکز بسته بندی محصولات و گمرک، موجب افزایش سرعت و راندمان کار می گردد.

 

بررسی ساختار باسکول محک : فروشگاه تجهیزات

این باسکول ها همانند سایر سیستم های توزین دیجیتال شامل بدنه، نمایشگر، سینی توزین و لودسل می گردند. تمامی مدلهای باسکول محک فروشگاهی دارای یک لودسل (حسگر توزین) برای سنجش وزن مواد هستند که در مرکز باسکول در زیر سینی یا کفه توزین قرار گرفته است.

سینی باسکول محک از ابعاد مناسب و فضای کافی برخوردار است تا بتوان اقلام و اجناس مختلف را بر روی آن قرار داد. در ضمن استفاده از استیل یا ورق های گالوانیزه در ساخت سینی از زنگ زدگی و خوردگی و پوسیدگی محافظت می کند و آنرا در برابر صدمات محیطی نظیر ضربات وارده و خط و خش مقاوم می سازد.

نمایشگر باسکول محک در همه مدلها از نوع LED است که امکان مشاهده نتایج توزین را با وضوح بالا میسر می سازد. در برخی باسکول ها نمایشگر به صورت یک تکه و در برخی دیگر به شکل سه تکه می باشد.

منبع تغذیه باسکول محک از طریق برق شهری است و با تعبیه باتری قابل شارژ داخلی در مواقع قطع برق شهری و یا در مکانهایی که دسترسی به برق ممکن نیست، می توان ساعتها فرایند تورین را انجام داد.

 

ویژگیها و قابلیتهای باسکول محک : فروشگاه تجهیزات

اصلی ترین قابلیت باسکول محک توانایی توزین سریع و دقیق انواع و اقسام کالاها می باشد که بسته به ظرفیت از ۱۰ تا ۲۰۰ گرم متغیر است و در ضمن امکان توزین پی در پی در این سیستم ها موجب سرعت بخشی و بهبود عملیات توزین در فروشگاه ها می گردد.

کلیه مدلهای باسکول محک با دارا بودن قطعه شمار داخلی علاوه بر وزن کشی به عنوان باسکول قطعه شمار نیز مورد استفاده قرار میگیرند و قادر به شمارش قطعات هم وزن هستند.

امکان اتصال به پرینتر در اغلب مدلهای باسکول محک از قابلیتهای برجسته آنها به شمار میرود که چاپ فاکتور و گزارش گیری را میسر ساخته و سبب بهبود روند خرید و فروش در فروشگاه ها می گردد. همچنین با قابلیت اتصال به کامپیوتر، انتقال اطلاعات توزین و ذخیره آنها به آسانی امکانپذیر می باشد.  

از دیگر قابلیتهای باسکول محک می توان به صفرکننده خودکار، آلارم هشداردهنده برای وزن بیش از حد مجاز، امکان توزین چند مرحله ای ( برای توزین بیش از ظرفیت دستگاه)، امکان نگه­داشتن اطلاعات ساعت و تاریخ (حتی در مواقع خاموش بودن دستگاه)،  امکان ایجاد شبکه بی سیم ( WIFI )، دارای حافظه برای ثبت قیمت کالاها و ... می توان اشاره نمود.  

 

مزایای خرید باسکول محک : فروشگاه تجهیزات

انواع باسکول محک بواسطه عملکرد دیجیتال و عدم دخالت نیروی انسانی کلیه فرایند توزین را به صورت کاملا خودکار و بسیار دقیق انجام میدهند و احتمال خطا در آنها بسیار ناچیز است و حتی به صفر می رسد. بنابراین نتیجه توزین بسیار قابل اطمینان است و خریدار و فروشنده هیچ ضرر و زیانی را متحمل نمی شوند.

تنوع در تولید از دیگر مزایای باسکول محک است که دست مصرف کنندگان را در انتخاب مدل متناسب با میزان و حجم کارشان باز گذاشته است. این تنوع هم در ساختار ظاهری نظیر ثابت و متحرک بودن، نوع نمایشگر، جنس سینی و هم در  توانایی و قابلیتهای دستگاه ها نمود پیدا کرده است.

تنوع در قیمت باسکول محک از دیگر فواید این دستگاه ها شمره می شود که به کاربران با هر نوع بودجه ای امکان داشتن دستگاهی کاربردی و مطمئن را می دهد.

 

قیمت باسکول محک : فروشگاه تجهیزات

قیمت باسکول محک تحت تاثیر فاکتورها و عوامل گوناگونی قرار می گیرد که ظرفیت و دقت در توزین از اصلی ترین آنها به حساب می آیند. مسلما با افزایش ظرفیت توزین، قیمت دستگاه نیز افزایش می باید.

عامل بعدی که رابطه مستقیمی با افزایش قیمت باسکول محک دارد، امکاناتی است که به دستگاه افزوده شده و هرچه یک باسکول از قابلیتهای بیشتری برخوردار باشد مسلما بودجه بیشتری برای خرید نیاز دارد. برای مثال باسکولی که از امکان اتصال به پرینتر و کامپیوتر برخوردار است، نسبت به باسکولهایی که این قابلیت را ندارند، قیمت بیشتری دارد و یا باسکول های میدانی نسبت به باسکول های ثابت گرانتر هستند.

 

فروشگاه تجهیزات مرکز فروش انواع باسکول محک

با توجه به استقبال بی رویه خرید و فروش اینترنتی انواع و اقسام کالاها به صورت اینترنتی، سایت فروشگاه تجهیزات نیز انواع سیستم های توزین را از این طریق در دسترس مشتریان خود داده است تا بدون اتلاف وقت و با صبر و حوصله اقدام به خرید نمایند.

وب سایت فروشگاه تجهیزات جهت دسترسی آسان شما عزیزان همه مدلهای باسکول محک را از لحاظ فنی مورد بررسی و نقد قرار داده و با ذکر امکانات و مزایای هر دستگاه، امکان خریدی راحت و بی دغدغه را فراهم نموده است. 

 https://mahakgostar.com

 

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت