آیفون تصویری و انواع آن

آیفون تصویری و انواع آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 20 شهریور 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

آیفون تصویری امروزه تنوع بسیار بالایی داشته و با تکنولوژی پیشرفته به تولید می رسد. این وسیله یکی از لوازم ساختمانی مهم به شمار می رود. در گذشته آیفون های تصویری در انواع بسیار ساده به تولید می رسید و امکان مشاهده تصویر در این آیفون‌ها وجود نداشت همچنین قابلیت های ویژه آیفون های امروزی در آیفون های قدیمی وجود نداشت.با ورود دربازکن های صوتی افراد می ‌توانستند صدای فرد مراجعه کننده را بشنوند و با او صحبت نمایند. این دربازکن ها به نام اف دف شناخته می شدند و پس از آن انواع دربازکن های ژاپنی با نام آیفون در بازار به فروش رسیدند. آیفون های تصویری با توسعه روز افزون تکنولوژی توانستند در نوع با کیفیت و با قابلیت های ویژه به تولید برسند.آیفون تصویری دارای مانیتور بوده و در قسمت داخلی ساختمان نصب می‌شود و افراد امکان مشاهده‌ ی فرد مراجعه کننده را دارند. همین امر موجب شد امنیت ساختمان ها افزایش چشمگیری پیدا کند. این آیفون های تصویری در بین مردم شهرت زیادی یافت و استقبال زیادی از این آیفون‌ها صورت گرفت.

اجزای آیفون تصویری

آیفون تصویری یکی از اولین لوازمی است که به هنگام ساخت ساختمان ها در جهت امنیت ساختمان در نظر گرفته می شود. آیفون تصویری از اجزای مختلفی تشکیل شده که شامل پنل شماره گیری جلوی درب، منبع تغذیه، قفل دربازکن ، گوشی یا مانیتور می باشد.

راهنمای خرید آیفون تصویری تکنما

صفحه کلید ورودی

یکی از اجزای آیفون تصویری صفحه کلید ورودی میباشد که شامل قاب و جعبه زیر پنل و شستی زنگ است. این نوع صفحه کلید ها باید مقاوم در مقابل نور خورشید و نفوذ آب باشند.برخی از انواع صفحه کلید ورودی آیفون تصویری ها در نوع قاب دار هستند تا پوشش محافظ برای آنها ایجاد شود.در زمان خرید آیفون تصویری باید به صفحه کلید ورودی آن دقت کنید تا خرید آیفون تصویری را با توجه به نوع مورد نظر را انجام دهید.

صفحه نمایش یا گوشی صفحه نمایش

این قطعه از آیفون تصویری در داخل واحد قرار می گیرد که از زمین فاصله داشته در مکانی نصب میشود که در دسترس باشد. گوشی آیفون تصویری دارای صفحه نمایش میکروفون و اسپیکر است و می‌توان با استفاده از آن با فرد جلوی درب ارتباط صوتی برقرار کرد و تصویر آن را مشاهده کرد.این گوشی ها در انواع دکمه ای و لمسی هستند که برخی از آنها دارای امکانات متفاوتی نیز می باشند. فروش آیفون تصویری در تنوع بالا از نظر صفحه نمایش یا گوشی می باشد.

منبع تغذیه و قفل بازکن

از اجزای مهم در آیفون تصویری منبع تغذیه میباشد که ولتاژ ۲۲۰ را به ۱۲ ولت تبدیل کرده و این وسیله به صورت مستقیم به برق شهری اتصال می یابد. قفل بازکن ها در آیفون های تصویری دارای مدل های متنوعی از جمله زنجیره دار و بدون زنجیر و مغزی قفل می باشند.

دوربین آیفون تصویری

دوربین یکی از قطعات آیفون تصویری است که تصویر را از پشت درب به داخل ساختمان به نمایش در می آورد. این دوربین ها در انواع سیاه و سفید و یا رنگی وجود دارند.یکی از ویژگی های دوربین های آیفون تصویری این است که شامل دو زاویه دید معمولی و باز می باشند همچنین در انواع جدیدتر شاهد آیفون تصویری های مجهز به مادون قرمز برای دید در شب می باشد. قیمت آیفون تصویری با توجه به قابلیت هایی که این آیفون ها دارند متفاوت از هم می باشند بنابراین در خرید آیفون تصویری باید قابلیت ها را حتما در نظر بگیرید.

کابل مخصوص برای ارتباط آیفون تصویری

 یکی از اجزای آیفون تصویری کابل آن است که یک رابطی برای اجزای سیستم می باشد. کابل ها در انواع فویل دار بوده و این فایل می توانند از ایجاد نویز در صدا و تصویر جلوگیری نماید.

راهنمای خرید آیفون تصویری تکنما

قابلیت های آیفون تصویری

 آیفون های تصویری همان طور که گفته شد تنوع بالایی دارند و قابلیت هایی در هر یک وجود دارد. از انواع قابلیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت برخورداری از حافظه داخلی
  • قابلیت ارتباط داخلی در آیفون تصویری
  • سایز مانیتور یا نمایشگر آیفون تصویری
  • قابلیت باز و بسته کردن درب پارکینگ
  • آیفون تصویری وایرلس
  • آیفون تصویری هندزفری
  • قابلیت انتقال زنگ به واحد های دیگر
  • دایورت زنگ به گوشی تلفن ثابت
  • آیفون تصویری کدینگ

و...

خرید آیفون تصویری

در صورتی که میخواهید آیفون تصویری را برای ساختمان مورد نظرتان تهیه کنید باید با توجه به ساختمان و شرایط آن و قابلیت ها و انتظاراتی که از آیفون تصویری دارید ، مدلی مناسب را انتخاب کنید. نمایندگی های فروش آیفون تصویری گزینه مناسبی برای خرید آیفون تصویری هستند و با انتخاب برند مورد نظرتان می توانید به این مراکز مراجعه کرده و انواع مدل ها را مشاهده نمایید. امروزه فروش آیفون تصویری به صورت اینترنتی هم انجام می گیرد تا بتوانید راحتتر خریدتان را انجام دهید در واقع در فروش اینترنتی آیفون تصویری شما با مراجعه به سایت فروشگاه مورد نظر می توانید به صورت اینترنتی سفارش دهی را انجام دهید تا این کالا به درب منزل ارسال شود. خرید اینترنتی آیفون تصویری به شما این امکان را می‌دهد که دسترسی به فروشگاه موردنظرتان را داشته باشید و بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید خود را در زمان چند دقیقه ای انجام دهید. قیمت آیفون تصویری با توجه به تنوع بالای آن بسیار متنوع بوده و با انتخاب آیفون تصویری مورد نظر با توجه به قابلیت هایش قیمت در نظر گرفته می شود.

فروش آیفون تصویری

متقاضیان خرید آیفون تصویری با مراجعه به مراکز فروش به صورت حضوری و اینترنتی خرید آیفون تصویری را انجام میدهند. اگر شما هم برای خرید آیفون تصویری به بازار مراجعه کرده باشید شاهد برندهای متنوعی بودید که این برندها هر یک شامل انواع محصولاتی هستند که انتخاب را برای متقاضیان خرید دشوار می سازد و به همین جهت پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید آیفون تصویری اطلاعاتی را درباره کارکرد و قابلیت های هر یک از این دستگاه ها به دست آورید و سپس به شکل هوشمندانه خرید آیفون تصویری را انجام دهید. انواع آیفون تصویری با توجه به امکانات و قابلیت های آن در نظر گرفته شده اند تا افراد بتوانند به راحتی آیفون تصویری مورد نظرشان را انتخاب کنند همچنین قیمت آیفون تصویری نیز با توجه به این امکانات و قابلیت ها در نظر گرفته شده است. نکته‌ ای که باید در زمان خرید آیفون تصویری به آن دقت داشته باشید وجود محصولات تقلبی در بازار است که زمینه را برای سودجویان به وجود آورده و افرادی که بدون اطلاع خرید آیفون تصویری را انجام می دهند به دام کلاهبرداران خواهند افتاد . شناخت نمونه‌ ی اصلی از تقلبی بسیار دشوار بوده و یکی از روش های مطمئن برای خرید این وسیله مراجعه به فروشگاه های معتبر می باشد.

قیمت آیفون تصویری

 با توجه به تغییرات قیمت انواع لوازم ساختمانی، قیمت آیفون تصویری نیز به صورت ثابت نبوده و نمی توان قیمت واحدی را برای آن در نظر گرفت همچنین تنوع این وسیله بسیار زیاد است و هر یک از نمونه ها قیمت های مختلفی دارند.بنابراین باید بر اساس بودجه ای که می خواهید برای خرید آیفون تصویری اختصاص دهید و با توجه به قابلیت های مد نظرتون ، خرید آیفون تصویری را انجام دهید.مراکز فروش آیفون تصویری به شکل اینترنتی نیز فعالیت می‌کنند و بستری آسان را برای خرید های آنلاین برای مشتریانشان در نظر گرفته‌اند که گزینه‌ای بسیار عالی برای خریدی آسان و بدون دردسر است.

 

صنعتصنعتصنعتصنعتصنعتصنعت